کد خبر 455753
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

شبکه های مختلف سیما در روزهای پایانی هفته جاری، فیلم های انیمیشن، سینمایی و تلویزیونی با داستان های متنوعی را برای علاقه‌مندان به تماشای آثار سینمایی و تلویزیونی، پخش می کنند.

به گزارش مشرق، فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «دره تاریک»، «ماه جبین»، «قهرمان دوست داشتنی»، «بمانی هفتم»، «دور دنیا در ‌پنجاه سال»، «بازگشت به خانه»، «اینجا ‌‌آسمان‌ همیشه ‌ابریست»، «رفیق بد»، «زیارت»، «حکمرانی ظالمان»، «مدار بسته»، «زندانی اسپانیایی»، «راننده»، «محاکمه»، «گیوی پرنده»، «جورج کنجکاو»، «تاکسی ۴»، «ستاره شرق»، «آنایور دوم»، «زرافه»، «کارآگاهان کوچک»، «ماجرای ردوود»، «از پدر به پلیس»، «بیست میلیون مایل به زمین»، «پناهگاه»، «موریسون خواهردار می شود»، «برو راهتو برو»، «بوی خوش زندگی»، «چهار هم پیمان» و «رمز مر‌کوری» پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ مردادماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «دره تاریک»

فیلم سینمایی «دره تاریک» به کارگردانی آندریاس پروچاسکا، پنجشنبه ۲۹ مردادماه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه این فیلم با بازی مارتین آمبروش و آندریاس پروچاسکا آمده است: پیرمردی به نام برنر بر دهکده کوچکی در آلمان حکمرانی می کند. او ۶ پسر دارد که در دل اهالی روستا رعب و وحشت ایجاد می کنند و مخالفان پدرشان را به اشد مجازات می رسانند. یک روز مرد جوانی به نام گرایدر به خونخواهی پدرش وارد این روستا می شود. مادر گرایدر ۲۰ سال قبل به عنوان خدمتکار در عمارت برنر کار می کرده است. او پس از ازدواج با یکی از جوانان روستا تصمیم می گیرد عمارت را ترک کند اما برنر با این کار مخالفت می کند. مادر و پدر گرایدر شبانه از روستا می گریزند اما پسران برنر آنها را تعقیب کرده و پدر گرایدر را به قتل می رسانند اما مادرش موفق به فرار می شود. گرایدر که قصد انتقام دارد تک تک پسران برنر را در موقعیت های مختلف به هلاکت می رساند و عاقبت با خود او مواجه می شود. در این مواجه گرایدر در حالی که به شدت زخمی شده است برنر را بسزای اعمال خود می رساند.

فیلم تلویزیونی «ماه جبین»

فیلم تلویزیونی «ماه جبین» به کارگردانی روح الله حجازی، جمعه ۳۰ مردادماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم تلویزیونی آمده است: ارمیا که اعتقادی به امامزاده سیدآقا ندارد، دو نوزاد خود را در بدو تولد از دست می دهد اما فرزند سوم او یحیی که به دنیا می آید و بیمار می شود، همسر ارمیا، ساره به اصرار از او می خواهد برای شفای فرزند خود راهی امامزاده شود. ارمیا با اکراه راهی امامزاده می شود ولی در راه با مسائلی روبرو می شود که در پایان به امامزاده اعتقاد پیدا می کند. در این داستان عیسی ۱۲ ساله در کنار پیرمردی که خادم امامزاده سیدآقا است، زندگی می کند. او که روی صورتش یک ماه گرفتگی دارد همواره مورد تمسخر همسن و سالان خود قرار می گیرد و به همین دلیل منزوی و تنهاست. زنی به نام آسیه که گم کرده ای دارد هر روز در انتظار معجزه ای به امامزاده می آید و...

شبکه دو سیما

سینمایی «قهرمان دوست داشتنی»

کوالا کید

انیمیشن سینمایی «قهرمان دوست داشتنی» به کارگردانی کیونگ هو لی، پنجشنبه ۲۹ مردادماه ساعت ۸ صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان آمده است: جانی، یک کوالای سفید رنگ است که توسط دوستانش مورد تمسخر واقع می‌شود. او جنگل کوالاها را ترک می کند و سفری را آغاز می کند. در ابتدا با یک میمون گنگ و یک موش صحرایی آشنا می شود. جانی با آنها به سیرک می رود و در سیرک مشغول به کار می شود اما پس از مدتی دیگر مورد توجه مردم نیست، پس سیرک را ترک می کند. موش صحرایی و میمون نیز با او همراه می شوند. آنها به جنگلی می رسند اما به محض ورود می بینند که اهالی جنگل مورد حمله گرگ ها واقع شده اند و در حال مبارزه با آن‌ها هستند و ...

فیلم‌سینمایی «بمانی هفتم»

فیلم‌سینمایی «بمانی هفتم» به کارگردانی مهدی مظلومی، پنجشنبه ۲۹ مردادماه ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه فیلم با بازی رضا شفیعی جم، رضا فیض نوروزی، یوسف صیادی، معصومه آقاجانی و هادی کاظمی آمده‌: بمانی که بعد از ۶ فرزند مرده به دنیا آمده است و چون نام فرزندان قبلی نیز بمانی بوده، بنابراین وقتی فرزند هفتم زنده می ماند، بمانی هفتم خوانده می شود. او که به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده، پس از گذراندن مراحل مقدماتی به استخدام یک اداره دولتی در می آید ولی به دلیل وظیفه شناسی و وجدان کاری، مورد حسادت برخی از کارمندان قرار می گیرد، آنها او رابا پرونده سازی به عنوان دزد و اختلاس گر، از اداره اخراج می کنند. او نیز به دلیل یافتن کار جدید به جاهای مختلف می‌رود.

فیلم سینمایی «دور دنیا در ‌پنجاه سال»

فیلم سینمایی «دور دنیا در ‌پنجاه سال» به کارگردانی بن استاسِن، جمعه ۳۰ مردادماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سامی، لاک پشتی است که در طول ۵۰ سال دور دنیا را می گردد و ماجراهای زیادی برای او اتفاق می افتد، او لحظه ای پس از تولد، توسط یک مرغ دریایی شکار می شود، ولی از دست او فرار می کند، و روی یک قایق چوبی می افتد، آن هنگام یک لاک پشت کوچک به نام شلی می خواهد به او کمک کند تا او نیز وارد اقیانوس شود ولی سامی بیهوش شده است. شب هنگام با بالا آمدن آب دریا، قایق او به آب می افتد و او وارد اقیانوس می شود، سامی با لاک پشتی به نام ری دوست می شود، و آن دو تصمیم می گیرند با یکدیگر تمام دنیا را ببینند و برای رفتن به سرزمین لاک پشت ها از گذرگاه مخفی عبورکنند. پس از شناکردن و خوردن و خوابیدن آن دو انقدر بزرگ می شوند که قایق دیگر نمی تواند وزن آنها را تحمل کند، پس درهم می شکند و...

فیلم سینمایی «‌بازگشت به خانه»

فیلم سینمایی «‌بازگشت به خانه» به کارگردانی ماریا پیترز، جمعه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی ماس برونکوزن، فاس وین و برانچا ون داسبرگ آمده است: مایک پسر بچه بیماری است که به دلیل بیماری سرطان در بیمارستان به سر می برد. نتایج پیوند استخوان مایک مثبت می‌شود و پزشک مایک به او می گوید می تواند به خانه برود اما مادر مایک برای بردن مایک چند روزی تا خیر می کند و بیمارستان به سازمان حمایت از کوکان اطلاع می دهد. مادر مایک بیمار است و نمی تواند سر پرستی مایک را به عهده بگیرد. آنها سعی می کنند سرپرستی مایک را به یک خانواده دیگر بدهند ولی مایک که از این ماجرا خوشحال نیست کاری می کند که آن خانواده انصراف می دهند. مایک به بیمارستان بر می گردد تا خانواده جدیدی پیدا شود. مایک از بیمارستان فرار می کند و خود را به خانه می رساند تا برای تعطیلات سال نو کنار مادرش باشد اما مادرش در درمانگاهی بستری است و مایک خانه بهم ریخته را تمیز می کند و منتظر مادر می‌ماند. به دلیل عدم استفاده از دارو حال مایک بهم می ریزد و بیهوش می شود...

شبکه سه سیما

سینمایی «رفیق بد»

فیلم رفیق بد

روز پنجشنبه ۲۹ مردادماه ساعت ۱۱:۳۰ فیلم سینمایی «رفیق بد» به کارگردانی عباس احمدی مطلق از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با نقش آفرینی ایرج طهماسب و حمید جبلی آمده است: حبیب پس از سال ها به ایران برمی گردد و سراغ دوست قدیمی اش عزیز که در یک آسایشگاه روانی بستری است، می رود. عزیز حرف نمی‌زند و حبیب را نمی شناسد. به توصیه پزشک، حبیب به تعریف ماجرای دوستی خود و عزیز در حضور او می‌پردازد. حبیب و عزیز از کودکی با هم دوست بوده اند و در یک بانک کار می کرده اند. شغل آنها در بانک حمل و نقل بسته های پول بوده. در آخرین روز خدمت شان چند نفر مقدار زیادی دلار از آنها می دزدند. هر دو که در جریان سرقت زخمی و بیمار شده اند، برای پیداکردن پول ها دست به کار می شوند. در درگیری بین پلیس و دزدان همه چیز آتش می گیرد و...

فیلم سینمایی «زیارت»

فیلم سینمایی «زیارت» به‌کارگردانی صادق کرمیار، جمعه ۳۰ مردادماه ساعت ۱۵ دقیقه بامداد از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان با بازی اردلان شجاع‌ کاوه، ستاره اسکندری، حسن جوهرچی، کاوه سماک‌باشی و فریده سپاه منصور آمده است: مردی آغاز برای رسیدن به طلب خود و پیدا کردن فرد بدهکارعازم مشهد می‌شود. او در این سفر زائران دیگری را می‌بیند که هر کدام به امید کرامتی از حضرت رضا (ع) عازم زیارت هستند.

سینمایی «حکمرانی ظالمان»

روز جمعه ۳۰ مردادماه ساعت ۱۱ فیلم سینمایی «حکمرانی ظالمان» به کارگردانی چاوو بینسو جوهان وو، از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با نقش آفرینی وو سونگ لوونگ و میشل یهو آمده است: گروه سنگ تیره در پی به دست آوردن بقایای جسد استاد بزرگ هستند که قرن ها پیش از دنیا رفته است. آنها معتقدند که هر کس آن بقایا را در اختیار داشته باشد می تواند بر همه هنرهای رزمی حکمرانی کند. بارش یکی از اعضای آن گروه است او تصمیم می گیرد از کار خود کناره گیری کرده و با ازدواج با جیانگ به زندگی خود ادامه دهد ولی...

فیلم سینمایی «مدار بسته»

فیلم سینمایی «مدار بسته» به کارگردانی ریس زارد بوگاسکی، جمعه ۳۰ مردادماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.

داستان فیلم با نقش آفرینی جانوس جاجوز، کازیمیرز کاکزور و ماگدالنا کومُرک، برگرفته از رویدادهای واقعی است. پیتر مای، مارک استاوسکی، گرگور ریبارچیکسه مرد جوان، کارخانه تولید دستگاه رادیومتر را با همراهی مدیر عامل ان کارخانه زیر قیمت می خرند و پس از مدتی کارخانه را با سود چند برابر می فروشند. آنها با سرمایه به دست آمده کارخانه مودم ناوار را در شهر گدانسک راه اندازی می کنند و ...

 شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «زندانی اسپانیایی»

فیلم سینمایی «زندانی اسپانیایی» به کارگردانی ‌دیوید ممت، پنجشنبه ۲۹ مردادماه ساعت ۱۱ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهیم دید: قهرمان داستان شهروندی متخصص است که در اختراعی به موفقیت می رسد و به همین خاطر هدف سودجویی های بین المللی قرار می‌گیرد.

فیلم سینمایی «راننده»

فیلم سینمایی «راننده» به کارگردانی والتر هیل، جمعه ۳۰ مردادماه ساعت ۱۱ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم است: رایان اونیل یک راننده فوق العاده حرفه ای است که در فیلم های سینمایی نقش بدلکار را بازی می کند. البته او به گروه های خلافکار و سارق نیز به عنوان راننده در تعقیب و گریزها کمک می دهد.

فیلم سینمایی «محاکمه»

فیلم سینمایی «محاکمه» به کارگردانی گری ویلر، جمعه ۳۰ مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می رود.

داستان فیلم با بازی رابرت فورستر، باب جانات و متیو مودین از این قرار است که: وکیلی به علت از دست دادن خانواده اش از زندگی ناامید شده ولی با قبول پرونده پسری که متهم به قتل دختر مورد علاقه اش است دوباره به تلاش و تکاپو می پردازد، وی در جریان تبرئه کردن موکلش دوباره به زندگی امیدوار شده و زندگی تازه ای را شروع می کند.

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «گیوی پرنده»

فیلم سینمایی «گیوی پرنده» به کارگردانی تونی سیمپسون، پنجشنبه ۲۹ مردادماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج روی آنتن می رود.

داستان فیلم با نقش آفرینی ادوارد هال، تیکیرو هاتاوی، وینس مارتین و تندی رایت از این قرار است که: پسری زرنگ و باهوش به نام پیتر واکر در مسابقات گاری سواری شهری کوچک به همراه پدرش شرکت می کند. متاسفانه پدرش در یک حادثه اتومبیل جان می بازد و او با رویاهایش تنها می ماند. سپس با تکیه بر اراده و شخصیت هوشمندی که دارد تصمیم می گیرد در مسابقه سالانه گاری سواری شرکت کند و به هر نحوی که شده افتخار نیمه تمام پدرش را تمام می کند. در نهایت هم برنده مسابقه می شود و هم با دوستان و خانواده اش ارتباطی بسیار بهتر ایجاد می کند و می تواند با غم فقدان پدرش کنار بیاید.

 انیمیشن «جورج کنجکاو»

 انیمیشن «جورج کنجکاو» به کارگردانی متیو کالاگان، جمعه ۳۰ مردادماه ساعت ۹ از شبکه پنج روی آنتن می رود.

داستان فیلم از این قرار است که: تد برای پیدا کردن مجسمه ای گمشده می رود ولی موفق نمی شود و تنها چیزی که از این سفر نصیب او می شود میمونی است به نام جورج که باعث مشکلات زیادی برای تد می شود.

فیلم سینمایی «تاکسی ۴»

فیلم سینمایی «تاکسی ۴» به کارگردانی جرارد کاراوزیک، جمعه ۳۰ مردادماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج روی آنتن می رود.

داستان فیلم از این قرار است که: دانیل مورالز یک راننده تبهکار بلژیكی است و تمام كشورهای اروپایی به خاطر جنایت‌هایش در تعقیب او هستند. پلیس موفق به دستگیری او می‌شود و قصد دارد او را به زندانی در كنگو منتقل كند اما او فرار می‌كند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «ستاره شرق»

فیلم تلویزیونی «ستاره شرق»

فیلم تلویزیونی «ستاره شرق» به کارگردانی علی غفاری، پنجشنبه ۲۹ مردادماه ساعت ۲۳ از شبکه شما پخش می شود.

داستان فیلم با نقش آفرینی محمود پاک نیت، زنده‌یاد انوشیروان ارجمند، کاوه خدا شناس، افشین نخعی، فخرالدین صدیق شریف، غلامرضا بایزان منش از این قرار است که: در زمان امامت حضرت حسن عسکری(ع)، خلیفه شیخ الشیوخ بغداد، جابر را مامور می کند تا به نیشابور رفته و فضل ابن شاذان، عالو علوی را از بین ببرد. فضل مشغول جمع آوری احادیث مهدویت در قالب یک کتاب است و در این راه شاگردانش هم چون سهراب او را همراهی می کنند. با ورود جابر به نیشابور عرصه بر فضل تنگ می شود. جابر شایعه می کند که امام حسن (ع)، فضل را نفرین کرده و او را مرتد خوانده است. فضل به همراه چند تن از شاگردانش از شهر خارج می شوند و در روستایی پناه می گیرند و...

فیلم تلویزیونی «آنایور دوم»

فیلم تلویزیونی «آنایور دوم» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر، جمعه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش می شود.

داستان فیلم با نقش آفرینی جمیله تقی آوا، راسیم جعفر اف، بختیار کریم اف و ابولفضل جدیری از این قرار است که: مین آیه از باکو راهی تبریز شده است. او به دنبال یافتن بخشی از هویت خانوادگی خود است که در نقشه ای خاص تبلور یافته است. نقشه ای که پشت آن نام عده ای زن درج شده است. نیمه دیگر نقشه در دست هابیل پسر عموی روحانی مین آیه است که در حوزه علمیه تبریز تحصیل می کند و...

شبکه پویا

انیمینش «زرافه»

انیمینش «زرافه» پنجشنبه ۲۹ مردادماه ساعت ۲۱ از شبکـه پویا پخش خواهد شد.

داستان در مورد پیوند دوستی میان مکی پسری ۱۰ ساله و یک زرافه یتیم است که هدیه‌ای است از طرف پادشاه مصر که برای پادشاه فرانسه فرستاده شده است...

انیمیشن «کارآگاهان کوچک»

انیمیشن «کارآگاهان کوچک» جمعه ۳۰ مردادماه ساعت ۲۱ از شبکه پویا پخش می شود.

داستان انیمیشن از این قرار است که: پسری به نام کونان با تعدادی از دوستانش یک گروه تشکیل می‌دهد تا حقایق یک حادثۀ بمب‌گذاری را کشف کند. فرد سیاه‌پوشی در مراسم افتتاح مترو بمب‌گذاری کرده است تا شهردار اُساکو را بکُشد. اما کونان که از قضیه باخبر شده به موقع به رئیس پلیس خبر می‌دهد...

شبکه نمایش

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «ماجرای ردوود»، «از پدر به پلیس»، «بیست میلیون مایل به زمین» و «پناهگاه» پنجشنبه ۲۹ مرداد ماه ساعت ۱۲، ۱۵، ۱۷ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «موریسون خواهر دار می شود»، «برو راهتو برو»، «بوی خوش زندگی»، «چهار هم پیمان» و «رمز مر‌کوری» جمعه ۳۰ مردادماه ساعت ۱۱، ۱۵، ۱۷، ۲۰ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس