سردبیر یکی از نشریات شهرداری تهران در یادداشتی نوشت:" داشتم به این فکر می کردم مهم ترین دست آورد ریاست جمهوری احمدی‌نژاد، کشف و ثبت نوع خاص و منحصر بفردی از "وقاحت" است که بعید است تا قرن‌ها رقیبی پیدا کند. این نوع از وقاحت البته در اصل،اسمش [...] است که ما برای رعایت عفت کلام به همین تعبیر وقاحت بسنده می کنیم."

گروه فرهنگی مشرق- حسین معززی نیا، که سردبیر مجله سینمایی بیست و چهار از گروه مجلات همشهری است اخیرا با اشاره به اعتراض های اخیر انگلیس و برخورد خشونت بار نیروهای امنیتی این کشور با معترضین و همچنین واکنش رئیس جمهور، دکتر احمدی نژاد به این سرکوب ها در یادداشتی شخصی نوشت:" امشب وقتی می دیدم که احمدی نژاد با لحن "دلسوزانه ای" خطاب به دولتمردان انگلیس می گوید:"فریاد و صدای مطالبات مردمتان را بشنوید. به مردم کشورتان آزادی و فرصت دخالت در امور اصلی جامعه را بدهید" داشتم به این فکر می کردم مهم ترین دست آورد ریاست جهمری احمدی‌نژاد، کشف و ثبت نوع خاص و منحصر بفردی از "وقاحت" است که بعید است تا قرن‌ها رقیبی پیدا کند. این نوع از وقاحت البته در اصل،اسمش [...] است که ما برای رعایت عفت کلام به همین تعبیر وقاحت بسنده می کنیم."




فارغ از اینکه این نظر از آقای منتقد درست است یا غلط یکی دو نکته جای کمی فکر دارد:
اول اینکه جناب نویسنده از اظهار نظری از رئیس جمهور ناراحت شده اند و این ناراحتی تا به آنجا بوده که رئیس جمهور ایران را "وقیح"نامیده اند که البته چنین تعبیری قطعا در دایره توهین قرار می گیرد. اینکه معززی نیا به رئیس جمهور قانونی کشورش به این شکل توهین کند یک بحث است و اینکه این توهین در حمایت تلویحی از چه کسی باشد بحث دیگری.
 احمدی‌نژاد در اظهارات اخیرش از دولتی انتقاد کرده است که یکی از سیاه ترین کارنامه ها را در قتل عام و سرکوب در تاریخ دارد،بعید است که معززی نیا در مورد کودتاهای انگلیسی در ایران و نمونه های رنگارنگ اینچنینی چیزی نداند. حالا اگر به عنوان یک ناظر بی طرف خارجی از ایشان بپرسند که کدام یک وقاحت آمیز تر است حمایت از آزادی توسط دولت انگلیس یا ایران آیا نباید از انتخاب آقای معززی نیا تعجب کرد؟
دوم اینکه آقای منتقد به عنوان یک نویسنده مطبوعاتی سینمایی که تا به حال هرگز سابقه کار سیاسی نداشته است، اظهار نظر سیاسی می کند، آیا اگر وی نظری غیر از اینکه منتشر کرده است،ابراز می داشت متهم به اظهار نظر غیر سیاسی نمی شد؟
و اما نکته پایانی؛ معمولا این طور است که هنرمندان منتقد یا اپوزسیون سعی می کنند تا حداکثر فاصله ممکن را از دولت های مورد انتقادشان بگیرند،عجیب نیست که در ایران اپوزسیون هم به نظام حاکم به مصداق مشخص دشنام می دهند و هم گران ترین قرارداد ها را با همین نظام بسته و منفعت کسب می کنند. به هر حال ایران کشور شگفتی ها است می شود علیه نظام بود و در عین حال پول آن را حلالا طیبا به حساب بانکی منتقل کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 122
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    باید دیکه یک جایی جبران کنه بده بستون همینه شما خود بخوانید اشتراک بین ایشان و انگلیس خبیث دولت باید جواب این گستاخی و توهین به نماینده مردم را بدهد
  • k-1 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    فقط اعدام
  • بیست ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    آقای معززی نیا ، [...] خودتی و ....
  • علي ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    ايشان نمي فهمند يا مي فهمند وخود را به .....يت زده اند
  • ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    قاليباف ديگه.
  • ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    شما برو سینما رو جمع کن
  • ناشناس ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    وقتی به هر ....اجازه زدن نشریه بدن همجوری می شه دیگه . آخه دولت انگلیس تأمین کننده مالی و حامی این مشنگها بود حالا که می بینند دولت اربابشون مثل خر تو گل گیر کرده اعصابشون خورد شده و دارن چرت و پرت می گن .
  • ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    حقیقت تلخه
  • محمد ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    سلام/ دوستان مشرقی که زیاد نباید بدشون بیاد! چون که یکی دیگه از دستاوردهای احمدی نژاد، جریان انحرافیه که دوستان مشرقی خیلی خوب بلدن به بهانه ی نقد جریان انحرافی، غیرمستقیم رئیس قوه ی مجریه رو زیر سوال ببرن( البته در راستای توجه به فرمایشات حضرت آقا که اصرار به وحدت دارن)
  • Man ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    بیچاره رئیس جمهور که هرکس و ناکسی به خود اجازه اهانت به او را در هر حد و اندازه ای می دهد.
  • محمد ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    مگر طبق قانون اساسی توهین به رییس جمهور جرم نیست؟ پس چرا دادستان بر علیه این آقا اعلام جرم نمیکند؟
  • حسين معززي‌نيا ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    حضرات آقايان گرداننده سايت مشرق‌نيوز سلام من حسين معززي‌نيا هستم. اگر مدعي هستيد داريد كار خبري مي‌كنيد جهت روشنگري و برملا كردن اهداف پليد امثال من، پس براي من هم مجال اظهارنظر فراهم كنيد تا خواننده سايت شما بتواند خودش قضاوت كند. يك: محض اطلاع عرض می‌کنم که گوگل‌ریدر یک فضای کاملا خصوصی است و کار شما مصداق بارز تجاوز به حریم خصوصی افراد محسوب می‌شود. شما مثل دزدي هستيد که شبانه به خانه‌ی مردم می‌رود و بعد از سرقت عکس‌های خانوادگی‌‌شان آنها را در سایت‌های اینترنتی پخش می‌کند. سایتی که عنوان پایگاه اطلاع رسانی و خبرگزاری را یدک می‌کشد قرار نيست مثل دزدها كمين كند و يواشكي نوشته‌هاي مرا دنبال كند و بر مبناي آنها خبرسازی کند. حداقل شجاع باشيد و همان‌قدر كه من با صراحت نظرم را اينجا مي‌نويسم، شما هم با هويت واقعي خودتان را نشان دهيد و درباره‌ي نظرم با من بحث كنيد. دو: هر چقدر دلتان مي‌خواهد آسمان ريسمان به هم ببافيد تا حمله‌ي من به موضع‌گيري احمدي‌نژاد را به همسويي با بيگانه و مخالفت با نظام و اين چيزها ربط بدهيد. خودتان مي‌دانيد كه داريد ياوه مي‌گوييد و استدلالتان به‌كلي بي‌معناست. چيزي كه من درباره موضع‌گيري احمدي‌نژاد نوشته‌ام مطلقاً ربطي به تفسير شما ندارد و حرف بسيار روشني است: من مي‌گويم آشوب‌هاي كشور انگليس، نتيجه‌ي خشم طبقه‌ي محروم و كارگر انگليس از فشارهاي اقتصادي و اعتراضشان به نابرابري‌هاي اجتماعي است. شورش آنها ابداً ربطي به «آزادي بيان» ندارد. كساني كه آشوب كرده‌اند جزو طبقه‌ي متوسط و تحصيلكرده نيستند كه تقاضاي آزادي بيان داشته باشند. بنابراين رئيس‌جمهور مورد علاقه‌ي شما دارد به شكل زشتي از موقعيت ديپلماتيكش سوءاستفاده مي‌كند، قضيه را منحرف مي‌كند و با وارونه كردن موضوع، بحث دفاع از آزادي بيان را وسط مي‌كشد. و به دولتمردان انگليس مي‌گويد به مردمتان اجازه‌ي آزادي بيان بدهيد!! به‌نظر من اسم اين رفتار وقاحت ديپلماتيك است. عوام‌فريبي در سطح ديپلماتيك است. احمدي‌نژاد دفعه‌ي اولش نيست كه چنين رفتاري مي‌كند. رويه‌اش همين است. اين عقيده‌ي من درباره‌ي رفتار ديپلماتيك اوست و فكر مي‌كنم بنا بر ادعاي خود ايشان در مملكتمان آن‌قدر «آزادي بيان» هست كه بتوانم اين نظر را در يك محيط خصوصي منتشر كنم. اما ظاهراً شما به عنوان كاسه‌ي داغ‌تر از آش نظر ديگري داريد. سه: مي‌شود بفرماييد اين كه دولت انگليس چه كارنامه‌اي دارد و سابقه‌اش چيست و دستگاه سياسي‌اش چه كرده و مي‌كند و چند تا كودتا كرده اساساً چه ربطي به حرف من دارد؟ چون من گفته‌ام احمدي‌نژاد بد حرف زده، پس مدافع دولت انگليس هستم؟! شيوه‌ي استدلالتان خنده‌دار نيست؟ چهار: در انتها رفته‌ايد سراغ بحث سردبيري من در يك نشريه‌ي سينمايي و اين‌كه دارم پول نظام را مي‌گيرم و مي‌ريزم در حساب بانكي‌ام و عليه نظام فعاليت مي‌كنم!!! قربان استدلالتان بروم واقعاً! پست من عليه رفتار احمدي‌نژاد مصداق فعاليت عليه نظام است؟ پس الان حرفهاي اخير رضا اميرخاني و سيد مهدي شجاعي و بقيه‌ي منتقدان احمدي‌نژاد هم مصداق فعاليت عليه نظام محسوب مي‌شود؟ و همه‌ي ما داريم حساب بانكي‌مان را با فعاليت عليه نظام پر مي‌كنيم؟ عجالتاً عرض مي‌كنم كه حساب بانكي «پر» بنده تقديم شما. همين فردا بياييد تحويلش بگيريد. كلش مال شما. فقط اجازه دهيد من هم حساب بانكي شما را چك كنم تا مشخص شود چه كسي دارد پول مملكت را «حلالا طيبا» بالا مي‌كشد. حاضريد اين معامله را انجام دهيم؟ پنج: پيشنهاد مي‌كنم شما فعلا بي‌خيال محتويات صفحه گوگل‌ريدر بنده شويد، چون سرتان شلوغ است: برويد فضاحتي را كه دوستانتان در روزنامه ايران بالا آورده‌اند جمع كنيد. آهان، يادم رفت... شما اسمش را مي‌گذاريد جريان انحرافي، نه؟ واقعاً فكر مي‌كنيد جريان انحرافي است؟ يعني نمي‌دانيد كه احمدي‌نژاد به فعاليت‌هاي اين جريان انحرافي معتقد است و از همه حمايت مي‌كند؟ هر چه باشد اين آقايان همه مشاورين و همكارانش هستند. نيستند؟ حمله به موجوديت چادر مشكي همسويي با سياست‌هاي انگليس است يا پستي كه من اينجا گذاشته‌ام. برويد فكري به حال آن ويژه‌نامه‌ي روزنامه ايران بكنيد. حالا حالاها كار داريد.
  • ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    احمدینژاد گناه داره
  • ا.ن ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    به خدا یه مشت دزد از خدا بیخبرین مواطب اون دنیاتون باشین البته من که فکر نمیکنم اعتقادی به اون دنیا داشته باشین بی شرف ها ....
  • یلدا ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    نمیدونم چرا هرچی ادم با سواد و درست و حسابی و استاد دانشگاه و اینجوریا ... اینطوریا میشه یه جوری!!!!!!11
  • حسين معززي‌نيا ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    تكمله توضيح قبلي: ضمنا بايد عرض كنم خدمت‌تان كه برويد براي كسي حرف دربياوريد و اسمش را بگذاريد معاند نظام كه با شيوه‌ي كار و شخصيت و فعاليتش متناسب باشد. احتمالاً مستحضريد كه همين چند ماه پيش فيلم «به اميد ديدار» در جشنواره كن به نمايش درآمد كه با مجوز دوستان شما در دولت محترم به جشنواره كن ارسال شده بود. تنها كسي كه در جشنواره كن عليه دروغ‌پردازي‌هاي اين فيلم موضع گرفت چه كسي بود؟ من اگر مي‌خواستم ژست اپوزيسيون بگيرم، از همان جا توي روزهاي جشنواره با خبرگزاري فارس مصاحبه مي‌كردم و مي‌گفتم كه ادعاهاي اين فيلم عليه مملكتم و نظام كشورم دروغ است؟ ‌لزومي داشت اين كار را بكنم؟ من اگر عليه نظام فعاليت مي‌كنم چرا بايد خودم را توي جشنواره انگشت‌نما كنم و متلك ايراني‌هاي حاضر در آنجا را بشنوم كه مي‌گفتند اين آدم نظام است؟ واقعاً فكر مي‌كنيد به‌خاطر سياسي‌كاري و علاقه‌تان به رئيس‌جمهور محترم مي‌توانيد يكي مثل مرا ببريد در دسته‌بندي معاندين نظام؟ و فكر مي‌كنيد با اين كارتان داريد به نظام خدمت مي‌كنيد؟
  • تربیزلی ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    گوگل ریدر کجاش خصوصی یه؟! جناب معززی نیا اینو از کجاتون در اوردین که حریم شخصی یه؟ پس احتمالاً ما که کارمون ریدرخونی و تازه نقلش اینور اونور اعم از فیس بوک و گوپس و .... تا وبلاگ ها و ..هستیم همه مون دزدیم؟! اینارو واسه اونی بگین که نمی دونه ریدر چیه! منتظر جمله ای از متن شما بودم که عذرخواهی کرده باشین وهنوزم منتظرم. اینو که حق ما می دونین جناب منتقد وفادار نظام؟ ببینم یه سوال داشتم از محضرتون ، جناب قالی باف خوبن؟!!!
  • ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    آیا واقعا شما معزی نیا هستید؟اگر جواب مثبت است جواب سوال اول مشرق را هم بدید!
  • هادی ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    خوب شد معنی شرافت رو یاد گرفتیم!
  • ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    با ایت قسمت مخالفم :سه: مي‌شود بفرماييد اين كه دولت انگليس چه كارنامه‌اي دارد و سابقه‌اش چيست و دستگاه سياسي‌اش چه كرده و مي‌كند و چند تا كودتا كرده با این قسمت موافق:پست من عليه رفتار احمدي‌نژاد مصداق فعاليت عليه نظام است؟ با بقیه حرفای شما هم مخالفم>هیچ کدام از اینها دلیل نمیشود شما به نماینده اکثریت مردم توهین کنید!
  • بهزاد ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    آقای معززی نیا! همین که شما از آشوبهای بعد ازانتخابات حمایت کردید (و گویا هنوز هم میکنید) دلیل مشکل داشتن شما با نظام است. **اول اینکه: آیا واژه "وقیح" لایق نخست وزیر فخیمه انگلستان نیست؟؟ او که اغتشاشات ایران را آزادی خواهی میدانست و خواستار عدم برخورد با آشوبگران(ببخشید:ملت خداجوی) بود و داعیه حقوق بشر داشت!! .حال که کشور خودش در آشوب ها غرق شده روش مشت آهنین پیش گرفته است!! *آیا کسانی که با توطئه داخلی و مخصوصا خارجی علیه حاکمیت مشروع خروج کردند(البته از سرو وضعشون میشه گفت چه تیپ آدمایی بودن) مستحق پیگرد قانونی نبودند؟ *آیا بی حرمتی به عاشورای حسینی مصداق "خداجوی"بودن است؟ **آیا سوت وکف زدن آمریکا و همین انگلیس ملعون برای آنها دلیل حقانیتشان است؟؟؟؟؟ -بگذریم....یک سوال دیگه:شما چرا از جریان انحرافی ناراحتید؟ این بندگان خدا که دارن همون حرفای شمارو میزنند!!!!
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    این جور حرکت ها اونم از این جور افراد که در دستشون رسانه هم هست حتما با قصد معلومی صورت میگیره. برخورد نکردن با این نوع حرکت ها یعنی اجازه به فتنه گر برای پررویی بیشتر و شورش و بلوا...
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    ایشون مثلاً داماد شهید آوینی هم هستند! اقلاً حرمت ایشون رو حفظ میکردند!
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    مثل اينكه مد شده هر كسي و ناكسي با توهين به احمدي نژاد خودش رو معروف كنه! كاري به بد يا خوب بودن احمدي نژاد ندارم اما وقاحت به شما و امثال شما بيشتر مي آيد تا به احمدي نژاد
  • ابابیل ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    آقا معززی نیا داماد شهید آوینی و از هنرمندان و منتقدان متعهد این کشور هستند. بنده به عنوان یکی از معاندان نظام اسلامی ورود ایشان رو بسیار به خارج دایرة نظام به خودم و دوستانم تبریک میگویم و از مشرق -و کلاً تیم خطرناک عماریون- برای اینکه قالی باف را بزنند زوم کرده اند روی همشهری و شهرداری، بسیار تشکر میکنم که دارند دایرة نظام را به حلقه ای دور انگشت خود محدود میکنند و این کار بسیار قابلیت تقدیر دارد عزیزان. شدید ادامه بدهید که همین است صراط مستقیم!
  • حسين معززي‌نيا ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    دوستاني كه اينجا كامنت مي‌گذاريد: اگر با بعضي آدمها يا جريانات سياسي مشكل داريد، جاي تسويه حساب با آنها وسط اين بحث نيست. اظهارنظر من مشخصا نقد جملاتي از رئيس‌جمهور بوده. همين. توجه بفرماييد: فقط همين. حرفهاي من مطلقا ربطي به فتنه 88، كارنامه دولت انگليس، بي‌حرمتي به عاشورا و اين قبيل مسائل نداره. من دو جمله از رئيس‌جمهور رو نقد كردم، شما هم مي‌تونيد درباره همون موضوع حرف بزنيد. اين تاكتيك كه به بهانه اين بحث، مسائل ديگه اي رو وسط بكشيد كهنه و ناكارآمده. من درباره موضع دولت كشور خودم حرف زدم، كجا درباره دولت انگليس حرف زده‌ام كه شما فهرست جنايات انگليس را ذكر مي‌كنيد؟ مگر كسي در جنايتكار بودن دولت انگليس ترديد كرده؟ اين چه شيوه بحث است؟
  • يك شهروند ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    متاسفم كه در چنين مملكتي زندگي مي‌كنيم؛ جايي كه حتي حريم خصوصي افراد، كوچك‌ترين امنيتي ندارد و به‌راحتي آبروي مردم را زير سوال مي‌برند اين رفتارها كوچكترين خدشه‌اي به شخصيت و موقعيت حسين معززي‌نيا وارد نمي‌كند بدا به حال كساني كه
  • روزنامه نگار دون پایه همشهری ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    يك: آقای معززی نیا گوگل‌ریدر یک شبکه اجتماعی است و توهین به رییس جمهور جرم واضح و روشنی است. ضمنا عکس‌های خانوادگی‌‌ شما توی یک محیط خصوصی! با چندصد مخاطب چه می کند؟ دو: آسمان - ريسمان آن کسی بافته که با بی ادبی به رییس جمهور توهین کرده است. آشوب هاي سال 88 تهران که شما با جدیت از آن حمایت می کردید، چطور؟ نتیجه‌ خشم کدام طبقه‌ بود؟ سه: همین که اسب و سگ و گلوله همین معترضان انگلیسی را له می کند، مصداق نبودن «آزادي بيان» است. فقط طبقه‌ متوسط و تحصيل كرده حق آزادي بيان دارند؟ رئيس‌جمهور مورد علاقه‌ شما کیست؟ کسی که با توهم مورد علاقه شما مدتی سرگرمتان کرد؟ :) چهار: "به‌نظر من اسم اين رفتار وقاحت ديپلماتيك است". این ادبیات فوق العاده در توهین به رییس جمهور نشانه تحصل کرده بودن شماست؟ راستی در کدام دانشگاه تحصیل کرده اید؟ :) پنج: جناب معززی نیا، لطفا رقم قرارداد مجله سینمایی شهرداری را منتشر کنید تا همه بدانند این مجله چقدر از پول مردم آب خورده است. ضمنا اگر "وقیح" خطاب کردن رییس جمهور توهین نیست، چرا از صفحه خصوصی!ت حذفش کردی؟
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    آقای معززی نیا آسمون ریسمون نباف تصویر اهانت شما به رییس جمهور قانونی کشور تو همین صفحه هست. و خودت نوشتی. باید برای این توهین زشت جواب بدی.
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    وقاحت این است که سرکوب مردم انگلستان توسط دولت استعمارگر انگلیس نادیده بگیرد.وقاحت این است که 400 سال تجاوزگری انگلستان در ایران نادیده بگیریم.وقاحت این است که در پناه آزادی به دیگران توهین بکنید
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    اولا خودت مواظب اون دنیا باش.بی شرف کسی است که ظالمانه از دولتی حمایت می کند که دستش به خون جوانان ایرانی آلوده است و 400 سال است که به این کشور تجاوز می کند.حتما دزد بودن اینها رو از بی بی سی شنیدید.
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    طبق قانون مجازات توهین به همه افراد جرم است
  • ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    این که هر کسی که ضد کسی دیگر سخن بگوید را ما وطن فروش بدانیم صحیح نیست.ایشان تحلیل خود را داشته اند و به نظر ما تحلیلشون اشتباه بود ووقایع اخیر لندن نشون داد که حقوق بشر برای انگلیسیا حکم یک چماق رو داره.در ضمن بخشی از دیپلماسی هر کشور آزاد و مستقل اینه که به این گونه اقدامات واکنش بده .ما کشور بزرگی هستیم اگر توله سگی در ایران بمیرد قطعنامه حقوق بشری علیه ما تصویب می شود انوقت ما در کشور خود حق نداریم در مورد کشته شدن فردی صحبت کنیم.ریی جمهور مگر چه گفت که شما آشفته شدید مگر شما احیانا عضو کابینه دولت انگلستانید. ایشان اضهار نظر کردند بدون توهین ولی شما اظهار نظر کردید با توهین.
  • ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    فکر می کنی در مملکت ما آزادی بیان نیست؟ تو واقعا همچین فکری می کنی؟اگه این طوری باشه الان که این پیام رو می خونی باید اوین رفته باشی.در کشور ما منظور از آزادی بیان این است که انسان حق دارد هر راستی را بگوید اما از دروغگویی باید بپرهیزد .روزنامه اعتماد شما را به خاطر همین دروغگویی بسته اند.دولت حقیره بریتانیا نیز که چند قرن ایران را استعمار کرد از همین جرگه است.انگلیسیها مردم خود را می کشند بی بی سی و من و تو شما به این کشتار احترام قائلید.ما در ایام فتنه با چوب کافرکوب به مقابله با ضد انقلاب مسلح رفتیم ولی انگلیسیها با سگ و اسب و گلوله به دنبال معترضین رفتند.
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    رییس جمهور نماینده 25 میلیون رای است ایشان به نمایندگی از ملت سخن می گویند تو هین به ایشان توهین به ملت است فلذا این اقدام ایشان توهین به ملت است و جرم محسوب می شود قوه قضائیه باید پاسخ این توهین ها را بدهد. مرگ بر دولتی که دستش به خون جوانان مام وطن آلوده است مرگ بر انگلیس و حامیانش
  • پيام ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    در يك سال آخر حيات سيد مرتضي آويني همين جور خبرسازي‌ها و جوسازي‌ها را در موردش كردند. حالا هم دارند با دامادش همين كارها را تكرار مي‌كنند. راست مي‌گويند كه تاريخ خودش را تكرار مي‌كند.
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    جناب آقاي معززي نيا ديگه خرابترش نكنيد، قرارنيست با تكيه بر مقامتان هر چي دلتون خواست بگيد آقاي احمدي نژاد رييس جمهور كشوره و منتخب اكثريت مردم كشوره توهين به ايشان توهين به مردم سعي كنيد در حيطه كاري خودتان نظر بدهيد موفق باشيد.
  • Ali ashrafi ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    خوب خیلی‌ جالب بود گفته‌های شما بذارید من در جواب شما بگیم که کلا شما فکر کردید که سیاست مهر و محبت سرش می‌شه عزیز من آقای احمدی‌نژاد بهترین سیاست را در در مورد انگلستان پیش میگیره دوست عزیز عوام فریبی دیپلماتیک را دیگه از کجا آوردید ؟؟محض اطلاع شما باید بوگم که شما وقتی‌ قسم می‌خوری به عنوان رئیس جمهور باید بر حسب منافع ملی‌ عمل بکنید همان کاری را که آقای احمدی نژاد می‌کنه و همان کاری را که دولت انگلستان بعد از انتخابات در ایران کرد .حالا شما اگر بر حسب دست بندیها و بسته بندیهای سیاسی می‌خواهید اینگونه القأ کنید چیز دیگری است .......
  • زمانی ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    قلم رابه دست هر کس نباید داد
  • مختاری ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    حضرت معززی نیا5مورد نظر در سایت اینده که راجع به رجانیوز نوشته بودید نوشتم که متاسفانه هیچ کدامش مورد تائید قرار نگرفت .حوصله نوشتن نظر دوباره رو هم ندارم اما فقط به نظر آخرم اکتفا میکنم و دوباره می گویم " کاش ذره ای از بصیرت انقلابی و بینش اسلامی شهید آوینی پدر خانم گرامی توندر شما بود " برای شما که در دوران فتنه حامی فتنه گران بودید بسیار بسیار متاسفم ...
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    دوست عزيز آقاي معززي نيا شما با ژست صداقت رسما عوامفريبي مي كنيد.كجاي گوگل ريدر حريم خصوصي محسوب مي شه ؟روزانه از كلي سياستمدار و هنرمند و ورزشكار نقل قول هايي مي شود كه ازتوي گول ريدر يا فيس بوك استخراج شده...يعني شما نمي دونيد؟نه عزيزم مي دوني اما زرنگ بازي در مياري.كلا اگرچه به نظرم اظهارنظر احمدي نژاد در فضاي ديپلماتيك در چارچوب منافع ملي تعريف مي شه و پست شما در وقيح خواندن رييس جمهور كاملا مصداق كرشمه سياسي براي جماعت سبز محسوب مي شود،به نظرم اهميتي نداشت .اما اين توضيحات شما در جواب به رجا و مشرق نشانگر ناخالصي آشكار شماست...شما دروغ مي گوييد
  • ali ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    شما به عنوان یک شهروند حق دارید که مخالفت داشته باشید مثل تمام شهروندان دیگر ولی‌ متاسفانه شما ذکر کردید در نوشتارتان که آقای احمدی نژاد از جایگاه دیپلماتیک که دارند دارند فرا فکنی‌ میکنند سیاست به معنی‌ فرفکنی هست و من از شما ۱ سوال دارم شما اگر در جایگاه ایشان بودید چه موضعی میگرفتید؟
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    چه ربطی داره
  • ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    البته بنده 100% با این فرمایش شما در نقد آقای احمدی نژاد موافق هستم اما می خواستم به شما هم عرض کنم که مهم ترین دست آورد انقلاب اسلامی، کشف و ثبت نوع خاص و منحصر بفردی از "منتقد" است که بعید است تا قرن‌ها رقیبی پیدا کند، نوع خاصی از منتقد که نون دیکتاتوری را می خورد اما حلیم دموکراسی را هم می زند
  • علی ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    آقای معززی نیا شما فرمودید که آقای رییس جمهور خطاب به دولتمردان انگلیس گفته اند "فریاد و صدای مطالبات مردمتان را بشنوید. به مردم کشورتان آزادی و فرصت دخالت در امور اصلی جامعه را بدهید" این گفته هم آزادی و آزادی بیان و هم مطالبات طبقه متوسط و ضعیف را در بر میگیرد و جمله کلی است و به نظر من استدلال شما صحیح نیست که به این دلیل به رییس جمهور حمله کرده اید و مسله دوم این است که شما در گوگل ریدر اصلا این جمله رییس جمهور را نقد کرده اید بلکه فقط به آن بدون توضیح حمله کرده اید و مسئله سوم این است که اگر شخصی سخن منطقی داشته باشد متوسل به توهین نمیشود و تازه شما در قسمتی چند تا نقطه گذاشته اید که پرکردن جای خالی را در حقیقت به خواننده واگذار کرده اید من شما را نمی شناسم ولی از لحن شما خطاب به دکتر احمدی نژاد نوعی دشمنی برمی آید و در آخر این موضوع که روزنامه ایران چه گفته یا دیگران چه گفته اند و چه کرده اند ارتباطی ندارد به مطلبی که شما در رابطه با سخن رییس جمهور بیان کرده اید و شما باید پاسخگوی اظهارات خود باشید و دیگران باید پاسخگوی اعمال خود باشند امیدوارم در این ماه مبارک خداوند همه ما را مورد رحمت و غفران خود قرار دهد
  • ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    این حرف شما حاصل ۲ چیز میتواند باشد ۱. از روی غرض سیاسی ۲. اینکه دانش نداشتن در سیاست که اگر از روی گزینهٔ اول هست باید جوابگوی آن باشید و جایگزین عملی‌ برای آن و اگر گزینهٔ ۲ هست که ما خوشحال هستیم که مسول سیاست خارجی‌ کشور شما نیستید چون می‌شه حدس زد که چه پیش می‌آمد
  • سید حسن ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    به عنوان یکی از شاگردان آقای معززی‌نیا خدمت‌تان عرض می‌کنم که ایشان سال‌ها در شهر قم استاد طلاب جوان بوده‌اند و در میان اهالی فرهنگ این شهر مقدس چهره‌ای شناخته شده محسوب می‌شوند. همه‌ی طلابی که افتخار شاگردی ایشان را داشته‌اند آقای معززی‌نیا را به عنوان فردی مبادی آداب می‌شناسند که در مناسبات خود با طلاب جوان همیشه اخلاق اسلامی را مراعات می‌کردند. ای کاش ذره‌ای از ادب و سواد ایشان در شما و امثال شما هم وجود داشت!
  • محمد م ن ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    یکی به این آقای احمق ونفهم بگوید اگر آزادی نبود تو چطور میتوانستی این حرفهای مفت را بزنید اگر جای دکتر احمدی نژاد بودم...
  • روح اله ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    اگر در ارتباط با مقام رییس جمهور چنین الفاظی بکاررفته باشد اشتباه زشتی است
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    پس چون شمر دایی حضرت ابوالفضل بوده و معاویه با حضرت امیر نسبت داشته و ابوبکر پدرزن پیامبر بوده از توهین و حتی نقد این عزیزان به شدت اجتناب کنید! خجالت بکشید از این همه سطحی نگری، مگه خاله بازیه
  • ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    پیام چه خبر خوش میگذره کانادا
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    اسیر این نسب ها نباش کانادایی
  • ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    جناب معززی نیا........اگر در ایران هم آزادی بیان مثل انگلیس بود..........شما بخاطر توهین های که کردید باید در زندان بودید........مانند تمام کسانی که بر علیه نخست وزیرشان در انگلیس صخبت کردن..........
  • حسین ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    مثل اینکه آب و هوای انگلیس زیاد خوب نیست! جناب "سید حسن" !!!
  • حسين ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    ببخشيد اين موضع شما در وضعيت حالا براي يك بچه ي دو ساله نيز جاي سوال دارد حالا چه برسد به جوانان گوردخوان و مشرق خوان! چرا اينقدر خودتان را كوچك مي كنيد خادم ملت و رئيس جمهور عزيز و محبوب ما و دنياي اسلام وقيح است؟! يا امثال شما كه به محض اينكه ستون هاي سلطتنت پدرخوانده و مادرخوانده ي فراماسونرتان در انگليس به لرزه درآمده سر از پا نمي شناسيد و آنچه كه لايق خودتان است را به خادم ملت نسبت مي دهيد!!! فكر كنم يك عذرخواهي كوچك از ملت عزيز جمهوري اسلامي ايران براي بخشش شما كافي باشد. آن هم در همان صفحه ي شخصي يا نشريه ي تبليغي و انتخاباتي و كمي سينمايي 24!!! (شهرداري فكر كنم حسابي به خاطر خوش خدمتي تان در پايان ماه برايتان سنگ تمام بگذارد.) ياعلي(ع)
  • حسين ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    شما كه اصلا توهين نكرديد ... ببخشيد اين جاي خالي »» {...} يعني چي؟! معني كلمه ي "وقاحت" يعني چي؟! خوب شد شما "فعلا به همين بسنده كرديد" وگرنه خدا مي داند ديگر چه توهين هايي به خادم ملت و رئيس جمهور پرتلاش و عزيزمان هديه مي كرديد!!!! امثال شما در همشهري زياد هستند چه "24" چه "همشهري جوان" و "همشهري ماه" اين فعلا رويه ي نويسندگان و وابستگان شهرداري است. تا روز انتخابات رياست جمهوري هم ادامه خواهد داشت.
  • حسين ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    بنده سابقا مطلبي در خصوص "نظر آقاي ضرغامي در رابطه با فيلم مختارنامه" نيز از قلم ايشان خوانده بودم ... در آنجا نيز به خاطر سخنان بصيرت بخش و اشاره ي آقاي ضرغامي به فتنه 88 همين آقاي معززي نيا غيرتي شده بود و خط به خط نوشته ي سردبير در "24" پر بود از اهانت و تمسخر خسنان بصيرت بخش ضرغامي !!! آخه چرا آقاي معززي نيا؟! چه سودي دارد آيا فعاليت انتخاباتي آقاي قاليباف و يا {...} ارزش توهين به رئيس جمهور عزيز و مكتبي كشور خودت را دارد! نه واقعا! اصلا نمي فهمم چگونه شده كه شما دقيقا در زماني كه لندن در آتش خشم مستضعفين مي سوزد چنين نظر توهين آميزي را منتشر مي كنيد؟! بنده اجازه دارم كه به شما مشكوك شوم؟! حرف بسيار است براي امثال شما كه قلم و فكرتان را در خدمت محصول و مولود غرب گرفتيد و اي كاش فقط كمي از اين بند غرب پرستي و خدمات بي مزد و منت تان براي اجانب كمي به فكر ميهن خودت باشي! ياعلي(ع)
  • حسين ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    بهتر است آقاي معززي نيا در همان صفحه يك عذرخواهي كنند. فكر كنم خودشان هم متوجه حماقتشان شدند. انشاءالله كه از اين پس بيشتر و بهتر نسبت به نظراتشان حساس باشند حداقل كمتر توهين كنند.
  • ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    این قدر جوش نزنید فقط یک کلام پشت پرده خبرایی هست و کار این سردبیر خشکل مسلکمونم اشتباه بوده و اشتباه بزرگتر قبول نکردن اشتباه است
  • مهران ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    به نظر من که عجیب نیست وقتی میگوییم رئیس دفتر احمدی نژاد منحرف و خائن است و خود احمدی نژاد که صبح تا شب با اوست متوجه نیست پس حتما یا رئیس جمهور خود را به خواب زده و یا اینکه ما خود را بخواب زده ایم! به نظر شما کدامیک
  • ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    چون دادستان رفته گل بچينه !! حالا حالاها نيست
  • امیر ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    مردم ببینید که یه عده که از دیگران گرفتن و بالا رفتن حالا چقدر راحت به اونوری ها چراغ سز نشون میدن و وقتی صدای ما در میاد خودشون رو میزنن به خریت و با سایتهای هوادارشون شروع می کنن به منحرف کردن افکار عمومی!!! آخه چقدر مدارا و بخشش و ...
  • ايراني ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    مرگ بر استعمار پير انگليس . اقاي معززي نيا ..تاريخ را مرور كنيد وببينيد كه اين روباه پير چه خيانات وجناياتي درحق ملت ايران كرده اگه بزرگترين جنايتش را ميخواي بدونيد لازم است يك نگاهي به نقشه ايران در آغاز حكومت قاجار بكنيد بعد سنگ اجنبي را به سينه بزنيد كلاً غرب هيچ وقت خير وصلاح مارا نمي خوان... اگه كوچكترين فرصتي پيداكنندايران را از نقشه محوكنند ...زهي خيال باطل ..آدم عاقل هيچوقت ازيك سوراخ دوبار گزيده نميشه ..درود برمردم وجوانان هوشيار ايران ومرگ بر روباه پير (شريك دزد ورفيق قافله )
  • کوروش ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    آقای معززی تیا شما هم سیر بودید هم جیبتون پر بوده گشنگی وتشنگی نکشیدی که قدر احمدی نژاد رو بدونی فردی که همدرد مظلومان وفقراست شاید یارانه واسه امثال تو ناچیزه ولی چی میدونی تواین چندماه برای خانواده های مستمندان چی بوده،این فردبزرگوار کمتر از شهید رجائی نیست زنده باشه وپاینده به کوری چشم افراد سودجو
  • بهزاد ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    چون داماد شهید آوینیه(من نمیدونم هست یا نه) هر کاری میتونه بکنه؟ نسبت فامیلی با کسی داشتن دلیل خوب بودن اون آدمه؟ مگه تعداد شیعیان مولا علی(ع) چقدر بود؟ آیا حضرت همه افراد دوروبرشو داخل جرگه خودی ها قرار میداد؟ آیا توهین به رئیس جمهو(حتی اگه ازش خوشت نیاد) وصیت آوینی به دامادشه؟؟؟؟
  • سید مهدی ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    ذره ای از افاضات کاملا مودبانه !!! ایشان را داریم می بینیم عزیر سید حسن. اینکه چی بوده و کجا بوده ملاک نیست ملاک حرف بسیار توهین آمیز و وقاحت باری است که الآن زده و باید جواب پس بده
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    ادب ایشان درهمان "حریم خصوصی"شان واضح است. اگه سواد داری تصویر گوگل ریدر این آقارو بالا بخون!!
  • خاتون ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    خیلی کم ظرفیتی آقای معززی تو که سواد سیاسی نداری چرا می پرونی ؟ مثلا" میخای بگی تو هم هستی ؟
  • ali ashrafi ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    برادر سید حسن نمیخواستام وارد بحث بشم ولی‌ خوب این حرف شما باعث شد که گفتگوی با هم داشته باشیم ..شما گفتید که ایشان تدریس میکنند و از احترام زیادی برخوردار هستند بسیار خوب مگر اینجا جز سوال از ایشان چیز دیگری بوده ؟ ۲ مگر ایشان از امسال آقای منتظری بیشتر یا بالاتر هستند ؟ ۳ ایشان به رئیس جمهور یک کشور بد و بیرا گفتند حالا ...به خداوندی خدا این اگر یک ذره ما به فکر منافع کشورمون بودیم بجای منافع شخصی‌ شرایط بسیار خوب می‌شه همان کاری را که آقای احمدی نژاد کرد و می‌کنه که خیلی‌ این دن درشتا ناراحت شدند و میشوند و همین باعث می‌شه که این بنده خدارو بکوبند بخاطر اینکه تمام منافع شخصیشون به خطر افتاده ...بابا مثل اختاپوس افتادند روی این کشور ولکن هم نیستند بابا خدمت کردیند دستتون درد نکنه منت گزاشتیند بر این مردم برید خانهاتن بشینید دیگه ...۴ .چقدر این دوستان سبز به قشر محروم جامعه توهین کردند و میکنند خواستید مثالهاش زیاد عزیز من اون قشری که تو روستا نشست دسترسی‌ به اینترنت نداره تا نشون بعده که اون هم در جامعه هست و به آقای احمدی‌نژاد رای داد انسان نیست یا کم تر از من و شما متوجه هست ؟؟؟؟ ۵ عزیزم من توی این شهری که هستم تمام این آقا زاده‌های که دم از فعلا و بیسار میزنند دیدم و میبینم مدارک هم بر دال صحبت هم دارم اگر یک روز واجب بشه حتما در اختیار رسانها خواهم گذشت که واقعاً ببینی‌ که چی‌ هست داستان اسم هم نمی‌برم همه متوجه میشن چه کسی‌ را میگم
  • ali ashrafi ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    آقا کورش دوستانمون میان ماموریت لندن آقا زادها جای که خود انگلیسیا توان زندگی‌ بدون کار ندارند و در شهری که راحت مخارج زندگی‌ ۲۰۰۰£ هست حالا کجا این صدای انهرو میشنوند و البته که اینها پولی‌ نیست برای این آقایان
  • ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    خوب شد سیاست مدار ما شما میشدی فکر کنم به مظفرالدین شاه یه صور می‌زدی و چون انگلستان ناراحت نشه کل شمال ایران را هدیٔه می‌دادی میرفت
  • حسن ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    اتفاقا آوینی وصیت کرده بود چند سال بعد دخترش رو بدن به این آقا، و بعد یه مجله پر هزینه سینمایی رو، بعد هم نوشته بود دامادش می تونه به هر کس خواست توهین کنه
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    واقعیت رو گفت و انگار شماها زیاد از واقعیت خوشتون نمی اد
  • فرخ ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    جناب آقای معززی نیا درود بر شما. درود بر شمایی که صداقت را فدای مصلحت نکردی. انتقاد شما از رییس جمهور کاملا صحیح است. من از خوانندگان آثار نقد های شما بوده ام و هستم. این حضراتی که اینجا می آن و نظر می دن و هر انسانی که خلاف عقیده ی آن ها حرف بزند به انگلیس و استعمار ربط می دهند هویتشان معلوم است. این دوستان دچار توهم هستند متاسفانه. امیدوارم سلامت باشید و به راهتان ادامه بدید.
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    فعلا رییس جمهور شما داره به سوریه و ترکیه و روسیه و چین و حتی ونزوئلا صور می ده.
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    عزیزم این ها سواد سیاسی نمی خواد. هر انسانی متوجه سفسطه آقای رییس می شه. در ضمن شما چند سال با آقای معززی بودی که از سواد سیاسی دیگران حرف می زنی ؟؟؟ حداقل من ده ساله مطالب آقای معززی رو دنبال می کنم.
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    دوست عزیز چی می گی حالت خوبه ؟ الان اینایی که گفتی چه ربطی داره به اظهارات رییس جمهور ؟ چه ربطی داره به صحبت های آقای معززی نیا ؟؟ شما تازه از سر کلاس تاریخ سوم راهنمایی اومدی ؟؟؟
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    توهم محض...
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    در فیس بوک یا گوگل ریدر هرکسی نظر شخصی خودشو می نویسه. تو روزنامه یا حتی صفحه وبلاگی برای رسانه ای شدن نوشته شده باشه که ننوشته. اگه می خوای نظر خودتو به بقیه تحمیل کنی بحثش جداست. مثل ک.گ.ب. می شه عزیزم.
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    مخصوصا به کیهان.
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    این تابو سازی کی تموم بشه خدا می دونه. چون رییس جمهوره هیچ کس حرفی نزنه. چطور در دوره ی آقای خاتمی هر روز کفن پوشا تو خیابون بودن. خاتمی رو آدم فضایی 20 میلیون رای داده بودن.
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    مرگ بر انگلیس حرفی نیست توش. ولی شما که خیلی چاقوت تیزه یه نگاه به سابقه روسیه بنداز. به چین و مائو هم یه نیم نگاه...
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    آقای معززی نیا ذره از اعتقادات کوتاه نیا. شما آقا حسین شما بعدا به حماقتت پی می بری.
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    شما دوست عزیز آقا حسین که انگار دو روزه وارد سیاست مملکت شدی و از همشهری صحبت می کنی. آقای معززی نیا دو روز نیست که وارد مطبوعات شده و یهو به سردبیری انتخاب بشه. شما نگران رای آوردن آقای قالیباف هستی چرا می خوای بقیه رو وارد جناح این و آن کنی ؟
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    خنده دار..... هست امسال تو تو اینجا زیاد هستند که کشورشون را چه‌جوری فروختن
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    این دورود بر شما منو یاد این طنز میندازه :)) فرخ جان درود بر شما مشخص هست از این دورود بر شما داستان از کجا آب می‌خوره
  • آهو ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    همین که کسی میتونه اینقدر راحت رئیس جمهور کشور رو زیر سوال ببره،یعنی آزادی بیان در ایران در سطح بسیار بالایی قرار داره.ولی این دلیل نمیشه که این آقا اینجوری صحبت کنه و صحبت خودش رو نشر بده. سعی کنیم تو این ماه مهمونی خدا یک کم،فقط یک کم فرق داشته باشیم. یا علی مدد
  • فرخ ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    ناشناس عزیز منظورت "امثال" منه دیگه ؟ شما فقط بلدید همه رو جمع ببندید در زیر یک تابلو قرار بدهید و هر جور برچسبی که می خواهید می چسبانید. برادر عزیزم من مثل شما فکر نمی کنم این اشکالی دارد؟ من درود می فرستم بر هر کسی که دوستش می دارم و سنت پسندیده ای می پندارمش. این تهمتهای شما هم به نه تنها من بلکه به هیچ یک از همفکرانم نمی چسبد. وطن فروش دوست عزیزم کسی که مملکتش را با افراط گرایی رو به زوال می برد. وطن فروش کسی است که دروغ می گوید. وطن فروش کسی است که به هموطنش دشنام می دهد و تهمت می زند نه کسی که درود می فرستدد.
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    صداقت........چه کلمه غریبی......
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    دوست ناشناسم چرا به استدلال من جواب نمي دي؟اگر از فيس بوك گابريل گارسيا ماركز خبري پيدا كني كار نمي كني؟تو اصلا معني شبكه اجتماعيو مي فهمي؟رفيقتون عشوه شتري سبز اومده بعدش جازده و داره آسمون ريسمون مي بافه.
  • ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    "فعلا رییس جمهور شما داره به سوریه و ترکیه و روسیه و چین و حتی ونزوئلا صور می ده."مي گم بوي تعفن سبزها داره خفه مي كنه اينجارو.مثل راننده تاكسي هاي خطي اظهار نظر مي كنند ماشالله.
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    موش بخوره تورو كه اين قدر نكته سنجي !!!تازه امروز روزنامه خوني و شروع كردي.!
  • ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    صحبت معززي نيا بي ترديد خبط محض بوده.نشانه اي از خرد و عقل در آن نيست.احمدي نژاد در ابعاد بين المللي بايد با اين لحن حرف بزند.
  • ali ashrafi ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    ناشناس از ایران --خوب از این حرفت معلم هست اصلا از سیاست و استراتژی سیاسی‌...و... چیزی سرت نمی‌شه و نیازی هم نیست بیشتر راجبش صحبت کنیم چون بحث اگر بخواهیم علمی بکنیم من با امر و و سرس‌های که وجود داره نشون بدم که حضور ما در اون کشورها راهبردی هست و....البته گفتم شما سر در نمیر و پیشنهاد می‌کنم برید در شغلی‌ که دارید تمرکز کنید ......چون واقعاً تحلیل علمی‌ ندارید از مسائل موجود و....... بد یاد آور میشم ایشان رئیس جمهور کشور هستند و من بهشون افتخار می‌کنم شما میتونی‌ هرجوری فکر کنی‌ آزاد هستی‌
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    ناشناس از ایران --خوب از این حرفت معلوم هست اصلا از سیاست و استراتژی سیاسی‌...و... چیزی سرت نمی‌شه و نیازی هم نیست بیشتر راجبش صحبت کنیم چون بحث اگر بخواهیم علمی بکنیم من با امر و و سرس‌های که وجود داره نشون بدم که حضور ما در اون کشورها راهبردی هست و....البته گفتم شما سر در نمیر و پیشنهاد می‌کنم برید در شغلی‌ که دارید تمرکز کنید ......چون واقعاً تحلیل علمی‌ ندارید از مسائل موجود و....... بد یاد آور میشم ایشان رئیس جمهور کشور هستند و من بهشون افتخار می‌کنم شما میتونی‌ هرجوری فکر کنی‌ آزاد هستی‌
  • سيد ياسر ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    فقط بگو چه جوري؟ راهش هم به ما بگو... ما بلد نيستيم اعدام كنيم راهنماييمون كن
  • ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    اصلا نگران نباش نا شناس جان شما بدون اینکه بدونی یا شاید هم بدونی درای به کسایی صور میدی (انگلیس و آمریکا و صهیونیست ها) که اگه دستشون میرسید از هفت جدو آبادت که خوبه از خانوادتم صور میگرفتن نمونشم عراق و افغانستان و پاکستان البته این کشورهایی که گفتی صد شرف دارن به اون جنایتکارهای کثیفی که دستشون به خون انسانهای بی گناه آلوده است
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    خوش مزه هوا خوبه تو هنوز تو توهم سال 76 هستی پس بمون تا اموراتت بگذره
  • ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    تو غلط میکنی به خاطر تمایلات درونیت و عشقت به انگلیس خبیث و آمریکای جنایتکار بحث انحرافی میکنی و درون خرابت را توجیه میکنی
  • ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    تو خوبی حریم خصوصی یه کم با اینترنت کار میکردی متوجه می شدی ...
  • سالار ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    فقط اینو میخوام بگم که اتفاقات ایران رو مرفهین بیدرد و بی ایمان رقم زدند و اتفاقات انگلیس رو قشر محروم اون کشور. اگه معززی نیا همین کمترین اطلاعات رو هم می دونست همچین چیزایی را نمی نوشت. یا شاید هم می دونست و ...
  • ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    دوستانی که از معززی نیا دفاع می کنن، نظرشون درباره وقاحت چیه؟ و درباره مجله ای که از پول مردم به این آقا سپرده شده؟
  • ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    دوستانی که از معززی نیا دفاع می کنن، نظرشون درباره وقاحت چیه؟ و درباره مجله ای که از پول مردم به این آقا سپرده شده؟
  • ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    به کوری چشم اونایی که میخوان ایرانو دو دست بدن به آمریکا و انگلیس(در جواب نظر پایینی)
  • ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    جالبه !تو که ده سال دنبال این آقا بودی باید هم سنگشو به سینه بزنی!به منطقی بودن یا نبودن حرفش فکر نمیکنی که!
  • ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    دوست ناشناسی که نظر گذاشتی باید از شما پرسید :"دوست عزیز چی می گی حالت خوبه ؟" دقیقا حرف آقای ایرانی به اینجا برمیگردد:کدام یک وقاحت آمیز تر است حمایت از آزادی توسط دولت انگلیس یا ایران آیا نباید از انتخاب آقای معززی نیا تعجب کرد؟
  • ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    کیهان بعضیهای رو خیلی سوزونده!
  • پویا ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    آقایی که سعی کردی دلیل تراشی کنی واقعا جالب حرف می زنی. اول اینکه شما خودتو خبرنگار همشهری معرفی کردی بعد توی شماره ی پنجم نظرت می گی پول مردم. اکه پول مردم در همشهری خرج میشه خب خودت هم شامل خورندگان بیت المال حساب می شی. دوم اینکه شمایی که در در مورد ادبیات اظهار نظر می کنی. شما خودت تو کدام دانشگاه درس خواندی ؟ در ضمن کاملا وقاحت دیپلماتیک بهترین واژه برای رفتار آقای احمدی نژاد است. سوم اینکه رییس جمهور مورد علاقه ی ما کسی بود که به ما در آخر با صداقت تمام اعتراف کرد دستش بسته بود و نمی گذاشتند هدف هایش محقق شود اما رییس جمهور مورد علاقه ی شما چی ؟ به غیر عوام فریبی و توهین به شعور مردم با وعده های دروغین (با شعار افشای مافیای اقتصادی) و همچنین وعده های توخالی 1000 متر برای هر ایرانی و تبدیل شدن اطرافیانش به گروه موسوم به انحرافی چه کرد ؟ چهارم اینکه توهم رو برای خودت باز تعریف کن... پنجم باند آقای ده نمکی و روزنامه ها و گروه های انصار حزب الله از هیچ هجمه و توهینی نسبت به رییس جمهور وقت فروگذاری نمی کردند؛ توهین نبود ؟ شما فقط وقتی جناح خودتان مورد نقد قرار بگیره یادتون می افته که اتهام بزنید توهین به رییس جمهور ولی خودتان راجع به رییس جمهور منتخب مردم آقای خاتمی هر توهینی که دوست دارید می کنید. از مشرق می خوام نظرم رو بذاره و مثل دفعه های قبل سانسور مشرق شامل حالم نشه.
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    علیه آقای خاتمی رییس جمهور سابق هم جرمه ؟ علیه مراجع تقلید چی ؟ علیه نمایندگان مجلس ؟ اگه قراره دادستانی اعلام جرم کنه اول از همه کیهان و جوان و خود همین مشرق بروند دادگاه...
  • پویا ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    0 0
    متاسفانه آقای احمدی نژاد و دوستانش نوعی ادبیات باب کردن که در نظرات طرفدارانشون کاملا مشهوده. آقای معززی نیا کاملا درست گفتن.
  • کارمند اداری ساختمان مجلات همشهری ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    0 0
    اگر آقای معززی نیا دوست دارن، می شه رقم خیره کننده قرارداد مجله 24 را اعلام کرد که معلوم شه چقدر از پول مردم خرج ماجراجویی های ایشون می شه. نظرت چیه آقای همیشه طلبکار؟
  • حميده ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    0 0
    آقاي جماعت از آخر عاقبت اين كار بترس!
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    0 0
    جناب ناشناس، از کی تا حالا نقد های سینمایی نشان گر سواد سیاسی شده؟ مجید جان بحث سر سواد سیاسیه نه سینمایی
  • پارسا ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    0 0
    تشخیص این مسئله که چه کسانی منافعشان در گرو امنیت سیاسی و اقتصادی انگلیس است کار چندان مشکلی نیست! لذا انتقاد به رئیس جمهور در خصوص توصیه به دولتمردان انگلیس را می‌شود در این مقوله مورد بررسی قرار داد.
  • ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    راست می گه،؛ من خودم یه مرفه بی ایمانم! به خدا!!
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    امسال تو زیادند، امثال!!
  • امیر ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    معلومه که این ناشناس عزیزمون اساسا در آب و هوای انگلستان رشد و نمو کردن که اینقدر درست و دقیق نظر دادند. احسنت احسنت
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    سلام اشرفی جان! شما هم که "مدارکتون موجوده"؟! از فارسی ثلیث(!)و شگفت انگیزتون معلومه که سالها در روستاهای دورافتاده انگلستان از حد اقل امکانات محروم بوده اید و به همین جهت از اوضاع روستاهای محروم ایران کاملا با خبرید. من فقط یک سوال دارم؛ اگر شما امروز بروید جلوی کاخ باکینگهام و هر چه از دهن مبارکتان در می اید نثار خانواده سلطنتی بکنید، کسی حتی رویش را بر می گرداند بگوید چه گفتی؟ اصلا احمدی نژاد پسر خدا، این حرفش غلط بوده یا نه؟ چرا همه چیز را با هم قاطی می کنی و آسمان ریسمان می بافی؟!!
  • ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    شهید آوینی را هم منحرف و بی بصیرت و غرب زده خواندند. فاین تذهبون
  • ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    عشوه شتری سبز!؟! بابا تو دیگه کی هستی، دست گارسیا مارکز رو از پشت بستی!!!
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    این دوستان فوق متخصص مسائل انگلیس هنوز نمی دونن که پلیس انگلیس تنها پلیسی در دنیا است که اسلحه گرم با خودش همراه نداره!
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    شمر دایی حضرت ابالفضل بوده؟!!! اینا تاریخم دارن از نو می نویسن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس