کد خبر 616611
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

دفتر حزب الله لبنان در بیروت ادعای گروه‌های تروریستی مبنی بر اسیر شدن مبارزان حزب الله در سوریه را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه به ادعای برخی رسانه‌های و گروههای مسلح مبنی به اسیر شدن پنج نفر از نیروهای حزب الله اشاره و تاکید کرد: این ادعا نادرست است و هیچ یک از نیروهای حزب الله اسیر نشده اند. یک منبع در حزب الله لبنان نیز این ادعا را تکذیب کرده است.

خبرنگار العالم در سوریه همچنین درباره آخرین تحولات میدانی شهر حلب گفت که نیروهای ارتش سوریه و هم پیمانانش تلاش گروههای مسلح برای نفوذ به منطقه پروژه المساکن 1070 با هدف کاستن از فشار عملیات ارتش سوریه در محور الراموسه را خنثی کردند.

ارتش سوریه همه مواضع گروههای مسلح در امتداد منطقه الراموسه و محل دانشکده ها تا منطقه پروژه المساکن 1070 و مدرسه الحکمه را هدف قرار داد.

خبرنگار العالم با استناد به تحلیل ناظران سیاسی و فرماندهان میدانی در اتاق عملیات مشترک ارتش سوریه گفت که ارتش سوریه از دیروز پنجشنبه از مرحله دفاعی وارد مرحله هجومی در چارچوب عملیات گسترده خود در شهر حلب شده است.

عملیات ارتش سوریه باعث شده است که گروههای مسلح قدرت رزمی و عملیاتی خود را از دست بدهند که شنود دستگاههای بی سیم آنها گواهی بر این مدعا است زیرا آنها در تماس های بی سیم خود بر لزوم گشودن جبهه های دیگر در شهر حلب برای کاستن از فشار حملات ارتش سوریه تاکید می کنند.

ارتش سوریه به حمله به خطوط دفاعی و پشت جبهه عناصر مسلح نیز ادامه می دهد؛ به گونه ای که در آخرین مورد، یک ستون نظامی عناصر مسلح را که درحال عزیمت به سمت ریف جنوبی شهر حلب برای کمک به گروههای مسلح مستقر در آنجا بویژه در منطقه دانشکده ها بود، هدف قرار داد. گروههای مسلح مستقر در منطقه دانشکده ها 80 درصد توان خود را از دست داده اند.

همزمان گروههای مسلح در حلب و اطراف آن به کشته شدن شمار زیادی از سران نظامی خود در جریان درگیریهای اخیر اذعان کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس