کد خبر 615937
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

تاکنون بیش از نیمی از سریال «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در شهر همدان مقابل دوربین رفته است و گروه تولید تا پایان ضبط سریال در همین شهر خواهند ماند.

به گزارش مشرق، تا به حال حدود 80 درصد از سریال «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در شهر همدان مقابل دوربین رفته است و تدوین نیز به صورت همزمان ادامه دارد.

 سریال طنز جدید سیروس مقدم به کجا رسید؟ +عکس

با توجه به کمبود سریال‌های تلویزیونی برای مناسبتی چون نوروز و اینکه تعداد قسمت‌های این سریال متناسب با روزهای نوروز است و سیروس مقدم در این مناسبت مخاطبان بسیاری را پای تلویزیون نشانده است، این احتمال می‌رود تا «علی البدل» یکی از گزینه‌های نوروز سال 96 شبکه یک باشد.

سریال طنز جدید سیروس مقدم به کجا رسید؟ +عکس
در سریال «علی البدل» حسین محب اهری در نقش «قدم» رئیس شورای روستا، مهدی فخیم زاده در نقش «نریمان خان»، مهدی هاشمی در نقش «نوذر خان»، احمد مهرانفر در نقش علی البدل، محمود جعفری «پرویز خان»، هادی کاظمی در نقش «خرم»، هومن حاجی عبداللهی «فیضی»، بهرام افشاری «هرمز» و محسن تنابنده در نقش «مشاور» این سریال مقابل دوربین رفته‌اند.

 سریال طنز جدید سیروس مقدم به کجا رسید؟ +عکس

همچنین بر اساس روند قصه بازیگران جدیدی به سریال اضافه خواهند شد و گروه تولید تا پایان ضبط در شهر همدان خواهند ماند.

 سریال طنز جدید سیروس مقدم به کجا رسید؟ +عکس

قصه «علی البدل» روایت داستانی بین دو طایفه آبیاری‌ها و آبناری‌ها است که از قدیم الایام با یکدیگر اختلاف داشتند.

این سریال که قرار بود یکی از گزینه‌های ماه رمضان سیما و شبکه یک باشد، به دلیل پشت صحنه وسیع و اینکه دیرتر از بقیه سریال‌ها کلید خورد، نتوانست خود را به جدول پخش ماه مبارک رمضان برساند.

 سریال طنز جدید سیروس مقدم به کجا رسید؟ +عکس

سریال «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در روستایی حوالی همدان مقابل دوربین رفته است.

 سریال طنز جدید سیروس مقدم به کجا رسید؟ +عکس

در خلاصه داستان «علی البدل» آمده است: من علی البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم می‌گن مگه لالی، حرف بزنم می‌گن حق رای نداری. خلاصه هم هستم هم نیستم.

 
سریال طنز جدید سیروس مقدم به کجا رسید؟ +عکس
مهدی هاشمی،مهدی فخیم زاده،احمد مهرانفر،حسین محب اهری،هادی کاظمی،هومن حاج عبدالهی،محمود جعفری،عزت الله رمضانی فر،بهرام افشاری،فروغ قجابگلی،هدیه آزاده،مهسا باقری،فرشته گلچین،میثم چگینی و محسن تنابنده از بازیگران «علی البدل» هستند.

 سریال طنز جدید سیروس مقدم به کجا رسید؟ +عکس

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به: طراح و سرپرست فیلمنامه: محسن تنابنده، نویسنده: خشایار الوند، مشاور فیلمنامه: حسن وارسته، مشاور کارگردان و بازیگردان: محسن تنابنده، مدیرتولید: محمود اتحادی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، عکاس: محمد فوقانی، مشاور رسانه‌ای: مجتبی احمدی، مدیر تدارکات: آرش صالحی، مدیر برنامه ریزی: فهیمه کمالی، منشی صحنه: آسیه معصومی اشاره کرد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    برای جذب مخاطب !! بازگشت ایران به نمونه های فیلم فارسی با این گریمها!!! شبیه سازی مردان جدید با الگوهایی از سیبلهااز بنا گوش در رفته و لات معاب !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس