در حالی که حدود دو و ماه نیم از عقد قرارداد فدراسیون فوتبال با جیووا به عنوان اسپانسر پیراهن تیم ملی می‌گذرد هنوز هم حاشیه‌هایی که در مورد عقد این قرارداد وجود آمده به پایان نرسیده است.

به گزارش مشرق، در حالی که حدود دو و ماه نیم از عقد قرارداد فدراسیون فوتبال با جیووا به عنوان اسپانسر پیراهن تیم ملی می‌گذرد هنوز هم حاشیه‌هایی که در مورد عقد این قرارداد وجود آمده به پایان نرسیده است تا جایی که حتی گفته می‌شود احتمال فسخ قرارداد با جیووا وجود دارد. شرکت جیووا تنها چند روز پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال در دوره ریاست علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال قرارداد اسپانسرینگ پیراهن تیم ملی را امضا کرد اما هنوز هم شایعات در مورد این عقد قرارداد بحث برانگیز تمام نشده است.

جیووا در روز رونمایی از پیراهن تیم ملی کیفیت و البته طراحی ضعیفی از پیراهن‌های خود ارائه کرد و همین مساله باعث حمله رسانه‌ها و البته سرمربی و بازیکنان تیم ملی به این موضوع شد. در این بین شرکت جیووا قول داد که طراحی پیراهن تیم ملی را عوض کند اما در حالی که حدود 2 ماه و نیم از قرارداد این شرکت با فدراسیون فوتبال می‌گذرد هنوز هم طراحی جدیدی از لباس‌های تیم ملی نمایش داده نشده است ضمن این که ابهام‌های زیادی هم در باره این قرارداد وجود دارد که در ماه‌های گذشته به آن پرداخته شده است.  

هرچه که هست در حال حاضر انتقادها به پیراهن‌های تیم ملی تا حدی زیاد بوده است که حتی جواد خیابانی مدیر تبلیغات شرکت جیووا هم از سمت خود استعفا کرد و مدعی شد طراحی و کیفیت این پیراهن به هیچ عنوان در حد تیم ملی ایران نیست و حالا این که چطور مدیران فدراسیون فوتبال همچنان با این شرکت فعالیت می‌کنند علامت سوال بزرگی را در ذهن هواداران فوتبال به وجود آورده است.

قرارداد عجیب جیووا

در  قرارداد جیووا با فدراسیون فوتبال یک موضوع عجیب وجود دارد و آن هم این است که گفته می‌شود نسخه زبان فارسی این قرارداد تا این اواخر در فدراسیون فوتبال وجود نداشته است. این در حالی است که عقد قرارداد فدراسیون فوتبال با یک شرکت خارجی باید یک نسخه فارسی هم داشته باشد ولی عجیب است که بدانید در قرارداد این فدراسیون با شرکت جیووا قرارداد ایتالیایی موجود است و این ابهامات درباره این قرارداد را بسیار بیشتر می‌کند. در قرارداد برانکو ایوانکویچ سرمربی کروات پرسپولیس و کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی به جز نسخه‌ای که به زبان انگلیسی وجود دارد یک نسخه هم به زبان فارسی در وزارت ورزش وجود دارد.

سکوت عجیب کفاشیان و درخشان

در روزهایی که انتقادها به عقد قرارداد فدراسیون فوتبال به اوج خود رسیده است سکوت کفاشیان رییس سابق فدراسیون فوتبال در مورد این اتفاق کمی عجیب و سوال بر انگیز به نظر می‌رسد. این قرارداد در دوره ریاست علی کفاشیان بسته شده است و در آن دوره درخشان رییس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال بود ولی نکته عجیب این است که هیچ کدام از آنها حاضر نیستند در مود نحوه عقد قرارداد  با این شرکت روشنگری کنند و همین مساله شائبه های این قرارداد پرحاشیه را بیشتر کرده است.

جیووا مشتری‌هایش را از دست می‌دهد؟

حضور جیووا در فوتبال ایران بعید است که چندان دوامی داشته باشد چراکه کیفیت محصولات این شرکت به مراتب پایین‌تر از شرکت آل اشپورت است که حضورش در فوتبال ایران در سال‌های گذشته با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بود. روز گذشته حسین فرکی در مصاحبه‌ای مدعی شد که کیفیت پیراهن سایپا قابل قبول نیست و همین موضوع می‌تواند ثابت کند که فعالیت این شرکت در فوتبال ایران چندان دوامی نخواهد داشت. با توجه به اتفاق‌های افتاده باید دید آیا فدراسیون فوتبال قرارداد خود را با شرکت جیووا فسخ می‌کند یا خیر.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس