کد خبر 614729
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

مدیرعامل برند جیووای ایتالیا گفت: تا به امروز نه رئیس فدراسیون و نه فدراسیون فوتبال ایران رسما به ما نامه‌ای نزده که نارضایتی خود را بابت کیفیت این لباس‌ها و یا هر چیز دیگری در این مورد به ما اعلام کند.

به گزارش مشرق، از زمانی که برند ایتالیایی جیووا رسما به عنوان اسپانسر پوشاک تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد از همان زمان حرف و حدیث‌های زیادی علیه این برند به وجود آمده و مشکلات فراوانی ایجاد شد تا جایی که حتی برخی پا را فراتر از این هم نهاده و ادعای فسخ قرارداد با این برند ایتالیایی را مطرح کردند.

بر همین اساس گفت‌وگویی را با جیووانی مدیر ایتالیایی این برند انجام دادیم که البته او نیز از این فرصت به خوبی استفاده کرده و از محصولاتش دفاعیاتی را به عمل آورد. متن کامل این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانیم:

 ابتدا در مورد همکاری با تیم ملی ایران اگر صحبتی دارید، بفرمایید.

اسپانسرینگ ما با وجود آقای بردبار محقق شد. البته این موضوع هم برای برند ما و هم برای هر دو کشور ایران و ایتالیا اهمیت زیادی دارد و مهم‌تر از همه اینکه ایران و ایتالیا که دو کشور با تمدن و باستانی هستند را مثل دو برادر به هم نزدیک می‌کند. علاوه بر آن فرهنگ دو کشور بسیار به هم نزدیک است و مجموعه این دلایل باعث می‌شود وقتی تیم ملی ایران برند جیووا را به تن می‌کند افتخار بزرگی برای ما باشد. آن هم در زمانی که مسائل سیاسی زیادی علیه ایران وجود دارد. با همه این اوصاف با قاطعیت می‌گویم بهترین برندی که می‌توانست اسپانسر تیم ملی ایران باشد برند ایتالیایی جیووا است که البته این پروژه همکاری فقط به دادن البسه محدود نمی‌شود بلکه یک پیوند است در راستای صلح جهانی. بنابراین ما سعی می‌کنیم تا روز آخر طوری رفتار کنیم و هدیه‌ای به شما بدهیم که شایسته کشور متمدن ایران باشد. ضمن اینکه چند نمایندگی از برند ما در بهترین نقاط شهرهای مختلف ایران به تازگی افتتاح شده است. از سوی دیگر ما به تیم ملی ایران علاوه بر البسه‌ای که مورد احتیاج است مبلغ نقدی نیز برای رشد و کمک به فوتبال ایران می‌پردازیم. بنابراین خودم را خیلی خوش‌شانس می‌دانم که به واسطه پوشیدن مارک جیووا توسط ملی‌پوشان ایران، ملت و مردم بزرگوار ایران را شناختم و افتخار می‌کنم که به آنها نزدیک شده‌ام.

چندی پیش به ایران سفر کردید تا از پیراهن تیم ملی ایران رونمایی شود.

زمانی که برای رونمایی لباس به ایران آمدم، کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال از من استقبال خوبی به عمل آورده و مهمان‌نوازی مطلوبی داشت. ضمن اینکه با بردبار شریک ایرانی‌مان سرعت بیشتری را به خرج خواهیم کرد و دوندگی می‌کنیم تا برای اولین بازی تیم ملی بهترین جنس را با بهترین کیفیت ارائه کنیم. همانطور که می‌دانید قرارداد ما در زمان کوتاهی بسته شده اما سعی و کوشش ما این است که بازیکنان تیم ملی به همراه کادر فنی و البته مسئولان فدراسیون از همان بازی اول از لباس‌ها راضی باشند که بدون شک پس از آن دیگر مشکلاتی وجود نخواهد داشت و ما بهترین کیفیت را به تیم ملی ایران ارائه خواهیم داد.

پس از رونمایی از لباس تیم ملی هجمه‌های زیادی به برند شما انجام شد و حتی برخی اخبار حکایت از آن داشت که فدراسیون ایران خواستار فسخ قرارداد با جیووا است. حالا نیز فدراسیون فوتبال ایران ضمن اینکه خواستار برطرف شدن اشکالات در لباس شده، طرح و کیفیتی را ارائه کرده که جیووا بر طبق آن لباس نهایی را ارائه کند. البته مهدی تاج در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که 23 ایراد به لباس‌های شما وارد است. از پروسه رفع این ایرادها صحبت می‌کنید؟

در مرحله اول باید توضیح دهم که تا به امروز نه رئیس فدراسیون و نه فدراسیون فوتبال ایران رسما به ما نامه‌ای نزده که نارضایتی خود را بابت کیفیت این لباس‌ها و یا هر چیز دیگری در این مورد به ما اعلام کند. برای ما که تجربه زیادی در این کار داریم این شایعاتی که به وجود می‌آید، طبیعی است. آن هم زمانی که چنین برندی به این درجه از موفقیت برسد. البته برند ما در ایران شناخته شده نیست و در جهان به خوبی شناخته می‌شود. زمان برای ما داور اصلی خواهد بود و تجربه 30 ساله من در این کار می‌گوید که حتما از پس آن برمی‌آییم. تمام کارمندان ما افرادی حرفه‌ای هستند و خواهید دید فدراسیون ایران در آینده حتما افتخار می‌کند این برند اسپانسر تیم ملی است. ما نیز همیشه رو به جلو نگاه می‌کنیم و به این کاری نداریم که تیم ملی ایران قبلا چه برندی را می‌پوشیده است. در این رابطه اعتماد به نفس زیادی داریم و تمام سعی خود را می‌کنیم در این پروژه موفق شویم.

به تازگی از فدراسیون ایران اخباری به گوش می‌رسد که آنها می‌خواهند لباس آدیداس را برای تیم ملی فراهم کنند. شما چقدر اطمینان می‌دهید که تیم ملی ایران با رفع ایراداتی که وجود دارد در بازی با قطر با برند جیووا به میدان برود؟


هیچ شکی نداریم. چون ما برند با اعتباری هستیم و به خودمان اطمینان داریم و خیال‌مان راحت است که لباس‌های با کیفیت بالایی به بازی‌ها می‌رسد. هیچ برندی در دنیا وجود ندارد که در یکی دو هفته بتواند لباس درست کند و تمام برندهای بزرگ دنیا از 6 ماه تا یک سال زمان می‌خواهند تا لباس‌های تیم‌های مختلف را آماده کنند. ما آرزوی‌مان این است که بتوانیم برای تیم ملی ایران لباس‌هایی در اختیار قرار دهیم که هیچ برند دیگری نتواند این کار را انجام دهد.

در برنامه 90 هفته گذشته گزارشی علیه برند شما پخش شد هر چند که عده‌ای اعتقاد داشتند این برنامه، سناریوی نوشته شده از سوی فدراسیون فوتبال را اجرا کرد تا به نوعی جیووا را در نزد اذهان عمومی خراب کند. در این مورد چه نظری دارید؟

ما خیال‌مان راحت است و فکر بدی نسبت به این اتفاقاتی که می‌افتد و افراد مختلف نداریم. ما با جدیتی که از خود نشان دادیم با افتخار می‌گوییم با تیم ملی ایران در صورت صعود این تیم به جام جهانی همراه خواهیم بود. در این صورت هم ما افتخار تیم ملی ایران می‌شویم و هم تیم ملی ایران افتخار ملتش خواهد شد. برای ما اتفاقی نیفتاده چون ما جزو کسانی که این سناریو را نوشتند، نیستیم. لباس تیم ملی ایران باعث غرور هر ایرانی است و من هم مانند هر ایرانی از این اتفاق دارای غرور خواهم شد. در واقع من عاشق ایران هستم و دوست دارم بهترین‌ها برای تیم ملی کشور اتفاق بیفتد.

آیا برای فسخ قرارداد با شما صحبتی انجام شده است. اگر فدراسیون ایران بخواهد یکطرفه این کار را انجام دهد به طور طبیعی حق شکایت برای شما محفوظ است. آیا این کار را می‌کنید یا خیر؟

چرا باید در مورد یکسری مسائلی صحبت کنیم که وجود خارجی ندارد؟ رابطه ما با فدراسیون ایران عالی است و هیچ مدرکی از آنها به ما نرسیده که ثابت کند علیه ما در حال اقدام هستند. مگر سرمان درد می‌کند که دنبال مسائلی باشیم که وجود ندارد! چرا باید منفی صحبت کنیم در صورتی که فکرمان مثبت و ذهن‌مان روشن است.

همچنین شنیده می شود که قرار است برای تیم ملی بهترین پارچه با دوخت داخلی ایران در نظر گرفته شود.

مطمئن باشید تمام لباس‌هایی که برای تیم ملی ایران در نظر گرفته‌ایم صد در صد در ایتالیا تولید می‌شود و حتی یک عدد از آنها در ایران دوخته نمی‌شود.

دغدغه اصلی کادر فنی تیم ملی نسبت به این لباس‌ها این است که از لحاظ کیفیت آنها با تمام شرایط آب و هوایی مطابقت داشته باشد. این تضمین را می‌دهید این نگرانی را برطرف کنید.

با قطعیت می‌گویم بله. 30 سالی که این شرکت وجود دارد که البته در ابتدا با یک نام  دیگر بود تا به حال این مشکلات را نداشته است.

برای تیم ملی ایران در اردوی ایتالیا چه برنامه‌ای دارید؟

همانطور که گفتم با جدیت زیادی برای تیم ملی ایران کار می‌کنیم و انشاءالله 11 شهریور بازی ایران و قطر را با لباس‌های زیبای جیووا می‌بینید. همچنین با اعزام تیم ملی به ایتالیا دو نفر از نمایندگان جیووا به اردوی ایران در فلورانس می‌روند و یکسری برنامه‌های ویژه برای این تیم خواهیم داشت و پذیرایی خوبی را از این تیم به عمل خواهیم آورد.

لباس‌های اصلی چه زمانی به اردوی ایران خواهد رسید؟

صد در صد قبل از بازی نه بعد از بازی !(باخنده)

 به عنوان سؤال آخر اینکه جیووا با تیم‌های بزرگ ایرانی مثل پرسپولیس و تراکتورسازی هم همکاری می‌کند. آیا برای تیم‌های بزرگ دنیا برنامه‌ای دارید که در آینده‌ای نزدیک این برند را تن آنها ببینید؟

ما با یکی دو باشگاه خیلی معروف دنیا قرارداد بستیم اما به خاطر اینکه این قرارداد محرمانه است نمی‌توانم فعلا آن را اعلام کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس