کد خبر 623623
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: ما کلیه پوشاک تیم های ملی را از فروردین ماه سال 96 به بعد مطابق با استانداردهای درجه یک دنیا تهیه می کنیم.

به گزارش مشرق، امیر عابدینی درباره تامین پوشاک تیم ملی توسط برند آدیداس اظهار داشت: در این زمان بحرانی نباید قراردادی را امضا می کردیم. ما مذاکرات را برای یک خریدوفروش مهیا کردیم تا این شرایط بحرانی را پشت سر بگذاریم. به  ساکت در این باره اختیار داده بودیم که تصمیم بگیرد. ایشان تصمیم خوبی را گرفتند. پولش را هم دوستانی مثل  هدایتی پرداخت می کند.

وی در ادامه افزود: ما کلیه پوشاک تیم های ملی را از فروردین ماه سال 96 به بعد مطابق با استانداردهای درجه یک دنیا تهیه می کنیم و  تا فروردین ماه به صورت فورس ماژور عمل می کنیم یعنی کیفیت خوب و کمیت مورد نیاز. در یک کلام به کارگیری دیدگاه و نظرات آقای کی روش را در این بحث مدنظر داریم.

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: بچه های ایران باید در سطح بقیه حریفانشان لباس بپوشند. ما نباید  کفش و کلاه و لباس مان به گونه ای باشد که جلوی بقیه خجالت بکشیم. ضمن اینکه من باید بگویم شاید فروشنده مقصر نبوده و ما بد خرید کردیم. ما کسانی بودیم که در بازار جهانی زیاد برد نکردیم.

وی همچنین اذعان داشت: از بهمن ماه مذاکرات جدی خود را برای بستن قراردادی مناسب آغاز می کنیم انشاالله برای بازی با قطر هم با پوشاک خوب و با کیفیت آدیداس به میدان خواهیم رفت.

سرپرست سازمان اقتصادی تیم ملی خاطرنشان کرد: متاسفانه اجناس داده شده به تیم های ملی در ماههای اخیر کیفیت مناسبی نداشتند.حتی در صورت جلسه ای که داشتیم کیفیت لباس تیم بانوان ایران درجه سه تشخیص داده شد.
منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس