سازمان صداوسیما راه اندازی شبکه‌ای جدید با مأموریت معرفی کالاهای تولید داخل کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش مشرق، سازمان صداوسیما به تازگی راه اندازی شبکه‌ای جدید را در دستور کار خود قرار داده است که قرار است در جهت تحقق اهداف مربوط به اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

بنا بر این گزارش، این کانال تلویزیونی که در حال حاضر مراحل زیرساختی را سپری می‌کند، فقط به معرفی کالاها و تولیدات داخل کشور می‌پردازد.

هنوز نامی برای این شبکه تلویزیونی انتخاب نشده است. پیش از این کانال بازار مسئولیت معرفی کالاهای موجود در بازار و مراکز خرید را برعهده داشت که در دوران ریاست سرافراز منحل شد.

همچنین علی‌عسکری رئیس سازمان صداوسیما پیش از این در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی در بجنورد به راه‌اندازی شبکه جدید اقتصاد محور اشاره کرده و گفته بود: صداوسیما با توجه به ضرورت حمایت از صنایع کوچک و متوسط و زودبازده، درصدد راه‌اندازی شبکه‌ای جدید با این رویکرد است.

وی تصریح کرد: در این شبکه حمایت از تولیدات داخلی و توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط انعکاس می‌یابد و سازمان صداوسیما از این کار فعلاً قصد درآمدزایی ندارد و به دنبال آموزش، فرهنگ‌سازی و توجه به تولیدات بومی است.

وی افزود: با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از 80 هزار صنایع کوچک و متوسط کشور، نیمه فعال و یا تعطیل شده‌اند، باید با حمایت از صنایع کوچک، زمینه فعالیت اقتصادی این صنایع بیشتر فراهم شود که اگر این صنایع فعال شوند بسیاری از مشکلات و از جمله بیکاری جوانان رفع خواهد شد.

رئیس رسانه ملی افزود: رسانه‌های استانی نیز باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی، مصمم باشند و به معرفی بخش‌های خدمات، گردشگری و کشاورزی اهتمام ورزند.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس آذری ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    برای معرفی و تبلیغ کالای ایرانی مگر نیاز به راه اندازی یک شبکه تلویزیونی مجزا با بودجه و هزینه های گزاف هست؟؟؟!!!! اگه میخوان برای برادرزاده و اقوام خودشان، میز ریاست و شغل سازمانی و جذب و استخدام و ... ایجاد بکنند اون یک بحث دیگه ای است.
  • ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    نفر بعدی هم میاد میبنده و نفر بعدش میاد واز میکنه... کلا همینه دیگه؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس