کد خبر 615309
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

رئیس سابق سازمان ثبت احوال گفت: تاکنون ۲.۵ میلیون کارت هوشمند ملی صادر شده که قرار است به ۱۰ میلیون برسد.

به گزارش مشرق، سید علیرضا آوایی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان ثبت احوال گفت: در زمانی که در سازمان ثبت احوال مشغول بودم با مجموعه‌ای از کارکنان آشنا شدم که توقع و انتظاراتی داشتند که به برکت حسن تقدیر و دلسوزی وزیر کشور شخصی فرهیخته و متدین به این سمت انتخاب شده است.
 
وی ادامه داد: از بدو تشکیل سازمان تاکنون پروژه کارت هوشمند ملی پیشرفت خوبی داشته، 2.5 میلیون کارت صادر شده و ما در تلاشیم به 10 میلیون برسانیم.
 
وی ادامه داد: در خدمت رسانی به مردم تاحدودی تسریع اتفاق افتاده البته در برخی استان‌ها نیاز به سرعت بیشتری داریم و در برخی استان‌ها وضعیت مطلوب است اما هنوز به نقطه مطلوب در استان‌های بزرگ نرسیده‌ایم اما روند رو به جلو است.
 
رئیس سابق سازمان ثبت احوال ادامه داد: در امور حقوقی دستورالعمل‌ها مطقن و شفاف‌تر شد و برخی گره‌های کاری برطرف و بازبینی شد.
 
وی همچنین از رئیس جدید سازمان ثبت احوال درخواست کرد، مدیران کل استان‌ها از درون سازمان انتخاب شوند و این امر استمرار یابد چون باعث خودباوری و ایجاد انگیزه در آنها می‌شود.
 
آوایی  گفت: در جهت بهبود معیشت همکاران قدمهایی برداشته شده گرچه به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم اما همکاران راضی هستند و نیمی از پرسنل 7 هزار نفری سازمان را ایثارگران تشکیل می‌دهند که ما در حمایت از آنها هم به خوبی عمل کرده‌ایم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس