کد خبر 614791
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

نماینده اصلاح طلب تهران گفت: هرچند ممکن است که عضوی از فراکسیون امید به فراکسیون اعتدال بپیوندد، اما تا آنجا که من خبر دارم، چنین اتفاقی نیفتاده است.

به گزارش مشرق، الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، درباره تشکیل فراکسیون اعتدال گفت: در مجلس باید از تشکیل هر فراکسیونی استقبال کرد.

وی اظهار داشت: فراکسیون یعنی جمعی از افرادی که کنار هم می‌نشینند و از نظر سلیقه‌ای و فکری به هم نزدیک‌ترند و همین که مجموعه‌ای از نمایندگان کنار هم نشسته و فراکسیونی را تشکیل می‌دهند باید به آنها تبریک گفت و از آنان تشکر کرد.

حضرتی با اشاره به وجود فراکسیون‌های مختلف از جمله آموزش و پروش، آموزش عالی، ورزش، بازار و ... در مجلس گفت: ما از تشکیل هر فراکسیونی با هر اسمی استقبال می‌کنیم.

وی درباره اینکه آیا جمعی از اعضای فراکسیون امید به فراکسیون اعتدال پیوسته‌اند، خاطرنشان کرد: فراکسیون امید فهرست و جلسات خود را دارد و جلسات خود را مرتب برگزار می‌کند، ریزش نیرو نداشته است و روز‌به‌روز تعداد جمعیت‌اش زیادتر خواهد بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما ریزش نیرو نداشته‌ایم و هر نیرویی از روز اول در فراکسیون امید به‌طور مرتب شرکت کرده، به فراکسیون دیگر نرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سخنگوی فراکسیون اعتدال عضو فراکسیون امید نبوده است؟، اظهار داشت: خیر، در لیست امید بودند، اما در جلسات فراکسیون امید شرکت نداشتند و هرچند ممکن است که عضوی از فراکسیون امید به فراکسیون اعتدال بپیوندد، اما تا آنجا که من خبر دارم، چنین اتفاقی نیفتاده است.

حضرتی با تکذیب انتقادات برخی اعضای فراکسیون امید نسبت به اقدام همدلی در میان اعضا در انتخاب روسای کمیسیون‌ها، گفت: باب انتقاد از خود همواره در فراکسیون امید باز است و جزو وظایف و کار ماست. طبیعی است که در نقد خود بحث‌هایی مطرح می‌شود و سپس جمع‌بندی شده و ضعف‌ها برطرف می‌شود و کار فراکسیون امید روز به‌روز با قدرت و قوت بیش‌تری پیش می‌رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس