کد خبر 614682
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت: خیانت شهرام امیری برای دستگاه اطلاعاتی و قضایی ما اثبات شده بود.

به گزارش مشرق، منصور حقیقت پور نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم، درباره اظهار نظر مقامات و رسانه های غربی پیرامون اعدام شهرام  امیری از سوی جمهوری اسلامی ایران به دلیل افشای اسرار نظام به آمریکا اظهار کرد: به طور کلی بحث حقوق بشر میان ایران و غرب و به خصوص آمریکا تفاوت جدی دارد و اختلاف نظر عمیق میان حقوق بشر اسلامی و غربی حاکم است.

وی افزود: غربی ها و به خصوص آمریکایی ها به معنای واقعی نمی دانند که بشر کیست و انسان چه جایگاهی دارد آیا هر آدم خائن، قاچاقچی و جنایتکاری بشر محسوب می شود و نباید او را مجازات کرد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم اظهار کرد: خیانت شهرام امیری برای دستگاه اطلاعاتی و قضایی ما اثبات شده بود از این رو ما براساس قوانین و تالیف و مبنای قانونی خودمان برخورد لازم را با وی انجام دادیم و جرایمی را که امیری مرتکب شده بود مورد بحث و بررسی قرار داده و نتیجه گیری لازم را پیرامون آن اتخاذ کردیم.

حقیقت پور تصریح کرد: در قوانین جمهوری اسلامی ایران اگر کسی اطلاعات سری کشور ما را فاش  کند باید به اشد مجازات محکوم شود از این رو برای ما مهم نیست که آمریکایی ها و غربی ها درباره اعدام شهرام امیری چه می گویند زیرا جرم وی برای ما محرز شده بود.

وی در خاتمه اظهار کرد: کسانی که در کشور ما حکم صادر می کنند و در مسند قضایی هستند با رعایت موارد قانونی و قضایی حکم صادر می کنند زیرا کسی حاضر نمی شود برای خوشایند فرد و یا جریانی، فردی را به اعدام محکوم کند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس