کد خبر 614748
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

یک منبع نظامی خبر داد که نیروهای مقاومت طی 10 روز توانسته‌اند دستکم 2 هزار تروریست را از پای درآورده و بسیاری از حملات گسترده آنان را دفع کنند.

 به گزارش مشرق، یک منبع نظامی اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه طی 10 روز گذشته با حمایتهای هوایی و موشکی موفق شده‌اند شمار زیادی از حملات گسترده تروریستها را در غرب حلب دفع کنند.

این منبع نظامی به خبرگزاری «ریانووستی» اعلام کرد که نیروهای مقاومت طی این بازه زمانی دستکم 2 هزار تروریست را از پای درآورده‌اند.

به گفته این منبع، تروریستها هنوز به طور کامل نتوانسته‌اند محاصره همقطاران خود در حلب توسط ارتش سوریه را در هم شکنند و همچنان درگیری شدیدی در جنوب غرب این شهر جریان دارد.

جیش الفتح روز گذشته به لطف عملیاتهای انتحاری متعدد و شدید، از محور «راموسه» به قسمت جنوبی حلقه محاصره حلب نفوذ کرد و عملا محاصره را در حالت شکستن قرار داد اما امکان تردد امن را ندارد و منطقه راموسه زیر آتشباری دو طرف قرار دارد.

در پی این رخدادها، نیروهای ویژه حزب الله لبنان از «گردان رضوان» وارد منطقه الحمدانیة در غرب شهر حلب شدند.

نیروهای گردان رضوان خود را برای انجام عملیات بازپس‌گیری برخی از مناطق اشغال شده در «الراموسه» واقع در جنوب غرب شهر حلب آماده می‌کنند.

جنبش النجبا عراق نیز اعلام کرد که 2000 نفر از نیروهای خود را که از نظر آموزشی و عملیاتی در سطح بالایی قرار دارند، به حلب اعزام کرده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    تروریست ها به هر قیمتی شده اگر چه با تلفات 10 هزار نفر هم که شده می خواهند محاصره حلب را بشکنند تا هم فرماندهان نظامیشان ترکی و غربی رو خارج کنند هم پیشروی به سوی مرکز حلب کنند
  • سجاد ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    واقعا این همه کشته میشن، چرا تموم نمیشن؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس