کد خبر 612120
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

«سرگئی رودسکوی» سخنگوی ستاد مشترک ارتش روسیه با بیان اینکه ۵ هزار تروریست تکفیری هم اکنون در حومه جنوبی استان حلب سوریه مستقر هستند، گفت:تاکنون ۸۰۰ نفر از تکفیریها در این منطقه کشته شده اند.

 به گزارش مشرق، به نقل از «روسیا الیوم»، «سرگئی رودسکوی» سخنگوی ستاد مشترک ارتش روسیه در سخنانی اعلام کرد: در حال حاضر حدود ۵ هزار تروریست تکفیری در حومه جنوبی حلب به سر می برند که ۸۰۰ نفر از آنها به هلاکت رسیده اند.

بر اساس این گزارش، وی در همین ارتباط گفت: تروریست های مستقر در این مناطق اخیرا سلسله عملیات هایی را انجام دادند که تمامی آنها با شکست مواجه شد.

این مقام روسی افزود: فرماندهی این عملیات ها بر عهده «جبهة فتح الشام» بود و هدف آنها شکست محاصره مناطقی است است که ارتش سوریه محاصره کرده است.

سخنگوی ستاد مشترک ارتش روسیه در ادامه افزود: هجوم تروریست ها با شکست رو به رو بوده و ۸۰۰ نفر از تروریست ها به هلاکت رسیده اند. این تعداد در حملات هوایی روسیه کشته شده اند و در همین راستا تعداد زیادی از خودرو ها و تجهیزات تکفیریها نیز نابود شده است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    1 0
    جنوب حلب که زن بچه ندارن یه شیمیایی بزنین و تمام این سوسکارو بکشین
  • سروش ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    1 0
    غرب شیطان بزرگ و بازوی عملگرای اون ناتوی شیطانی همین رو میخواهند برای همینه که دارن به ایران و روسیه فشار وارد میکنند تا حلقه محاصره رو به نفع تکفیری ها بشکنند اگر حمله شیمیایی و یا میکروبی انجام بشه عروسکهای بلندگو به دست حقوق بشری رو کوک میکنند و جو سنگینی رو علیه این محور ایجاد میکنند پس باید مراقب بود حملات نقطه ای به همین سبک روسی روحیه تکفیری ها رو سریعتر تخریب میکنه و خودخوری تکفیریها تأثیرش برای نابودی اونها بیشتره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس