عضو فراکسیون ورزش مجلس معتقد است نهاهای نظارتی باید حواشی پیرامون قرارداد فدراسیون فوتبال با برند «جیووا» را بررسی کنند و انتظار می‌رود شرکت بهتری جایگزین این برند شود.

به گزارش مشرق، صدیف بدری با اشاره به حواشی پیرامون قرارداد فدراسیون فوتبال با برند «جیووا» به‌ عنوان اسپانسر تیم‌ ملی فوتبال، گفت: وقتی از شرکت «آل‌اشپورت» نارضایتی وجود داشت، مسئولان باید با دقت بیشتری به انتخاب اسپانسر می‌پرداختند نه اینکه با انعقاد قرارداد با شرکتی که سابقه خاصی در این عرصه ندارد، عرصه ورزش فوتبال را درگیر حواشی متعدد کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شاید پشت پرده‌هایی در رابطه با قرارداد برند «جیووا» به منظور طراحی و تولید پیراهن‌های تیم ملی وجود داشته باشد، اظهار کرد: نهاهای نظارتی و حتی مجلس شورای اسلامی باید این موضوع را بررسی کنند.

وی ضمن تاکید بر اینکه در صورت وجود مشکل در انعقاد قرارداد با شرکت «جیووا» باید با افراد مقصر در این زمینه برخورد شود، ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان باید در این حوزه نظارت جدی داشته باشد و اوضاع را ساماندهی کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه افراد مقصر برای انتخاب شرکت ناآشنا و نامناسب در این زمینه باید کنار گذاشته شوند، تصریح کرد: انتظار می‌رود شرکت بهتری جایگزین برند «جیووا» به‌ عنوان اسپانسر تیم‌ ملی فوتبال شود و حتی در این زمینه می‌توان از ظرفیت داخلی و شرکت‌های موجود استفاده کرد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق گفته مسئول فدراسیون فوتبال 23 ایراد از لباس‌های تولید شده توسط شرکت «جیووا» گرفته شده که نشان دهنده انتخاب نامناسب است، خاطرنشان کرد: امروزه در دنیای ورزش فوتبال همه کشورها سعی می‌کنند با فراهم کردن تمام شرایط مانند بهره‌گیری از البسه مناسب ارتقاء رتبه و جایگاهشان در بین سایر کشورها را رقم بزنند از این رو مسئولان ورزشی کشورمان نیز باید با نگاهی تخصصی اقدام به انتخاب اسپانسر تیم‌ ملی فوتبال کنند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در آخرین اظهار نظرش در خصوص لباس‌های تولیدی شرکت جیووا، گفته است با جلساتی که داشتیم چندین ایراد از لباس جیووا گرفته شده و اگر این ایرادات رفع نشود قرارداد این شرکت فسخ می‌شود. مجموعه فدراسیون بر این باور است که می‌تواند قرارداد را فسخ کند و مراحل قانونی فسخ کردن در حال طی شدن است و به این سمت در حال حرکت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس