مدیر عامل موسسه طلایه داران نور آفاق گفت: امسال نیز با همکاری برخی نهادها کارمان را شروع کردیم و از ۲۰ مرداد ماه تا نیمه شهریور هم در استان‌های کردستان و آذربایجان غربی حضور خواهیم‌داشت.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حجت الاسلام سید محمد هاشمی مدیر عامل موسسه طلایه داران نور آفاق با اشاره به فعالیت‌های این موسسه در اعزام زائران راهیان نور کشور گفت: موسسه طلایه داران از سال 1387 که راهیان نور غرب راه افتاد و دو سال بعد از آن که راهیان نور شمال غرب راه اندازی شد، مثل راهیان نور جنوب، راهیان نور غرب و شمال غرب را نیز هرساله در فعالیت‌های خود داشته است.

مسئول ستاد شهیدان صیاد شیرازی و حسن باقری با اشاره به آغاز برنامه‌های راهیان نور شمال غرب امسال گفت: امسال نیز با همکاری برخی نهادها کارمان را شروع کردیم و از 20 مرداد ماه تا نیمه شهریور هم در استان‌های کردستان و آذربایجان غربی حضور خواهیم‌داشت.

وی با اشاره به تغییر مسیر کاروان‌ها در اردوهای امسال گفت: سال گذشته مسیرمان در اردوهای راهیان نور شمال غرب سنندج - مریوان- سردشت - پیرانشهر بود. اما امسال برنامه را عوض کردیم. تغییر مسیر از برنامه‌های امسال ماست. اولویت را در مسیر به مناطق بالادستی که سال‌های قبل زائران کمتری از آن‌ها بازدید کرده‌اند داده‌ایم و به این ترتیب مسیرمان امسال شده: بانه- سردشت و ارومیه.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به دیگر برنامه‌های راهیان نور امسال گفت: بازدید از یادمان‌های شهدای بوالحسن و شهدای سیرانبند را امسال برای زائرانمان گذاشته‌ایم. همچنین برنامه ویژه‌ای امسال برای یادمان دارساوین داریم. این یادمان محل شهادت مهدی و مجید زین الدین و سه تن از امیران ارتش یعنی شهیدان حسن شهرانفر، غلامرضا مخبری و شهید شریف اشراف است.

وی افزود: برنامه ویژه‌ای در سردشت و در یادمان دوپازا و برای بحث بمباران شیمیایی داریم. در میرآباد یک برنامه ویژه برای یادواره و یادمان شهدای امنیت داریم. شهدای امنیت یعنی عزیزانی که در چند سال گذشته در درگیری با پژاک و ضد انقلاب در ارتفاعات بین سردشت و پیرانشهر شهید شدند. برای اولین بار در این منطقه برای کاروان‌ها از این شهدا روایت‌گری می‌شود. در یادمان شهید ناصر کاظمی و یادمان شهدای تمرچین که به نام حاج عمران می‌شناسیم نیز برنامه‌هایی برگزار می‌شود.

مدیر عامل موسسه طلایه داران نور آفاق در ادامه تصریح کرد: یک برنامه هم امسال به مجموع برنامه‌هایمان اضافه کرده‌ایم که در منطقه‌ای به سمت ارومیه یادمان شهید محمد بروجردی انجام می‌شود و این برنامه را سال‌های قبل نداشته‌ایم، اما خوشبختانه امسال زائران از آن استفاده می‌کنند. ضمنا ظرفیت زائران خودروهای شخصی در ستاد شهید باقری هم امسال اضافه شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس