مسئول ستاد شهیدان صیاد شیرازی و حسن باقری گفت: برای نخستین بار برنامه ویژه‌ای جهت یادبود شهدای امنیت و شهدای مبارزه با پژاک و گروه‌های ضد انقلاب برای کاروان‌های راهیان نور شمال غرب کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حجت الاسلام سید محمد هاشمی مدیر عامل موسسه طلایه داران نور آفاق با اشاره به فعالیت های این موسسه در اعزام زائران راهیان نور کشور گفت: موسسه طلایه داران از سال 1387 که راهیان نور غرب راه افتاد و دو سال بعد از آن که راهیان نور شمال غرب راه اندازی شد، مثل راهیان نور جنوب، راهیان نور غرب و شمال غرب را نیز هرساله در فعالیت‌های خود داشته است.

وی افزود: موسسه طلایه داران نورآفاق تنها موسسه غیر دولتی و مردمی است که در عرصه کاروان‌داری و دادن خدمات به کاروان‌ها و خودروهای شخصی عمل می‌کند. ما به سه شکل در راهیان نور زائر می‌پذیریم. کاروانی‌ها در قالب ستاد شهید صیاد،خودروهای شخصی در قالب ستاد شهید حسن باقری و کاروان‌هایی را هم با نام شهید برونسی دو سال است که راه اندازی کرده‌ایم که صفر تا صد گرفتن اتوبوس و تشکیل کاروان و رفت و برگشت از ابتدا تا انتهای مسیر بر عهده خود ماست. در این سه قالب هر سال زائر داریم.

مسئول ستاد شهیدان صیاد شیرازی و حسن باقری با اشاره به آغاز برنامه‌های راهیان نور شمال غرب امسال به یکی از ویژه‌ترین برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: در میرآباد یک برنامه ویژه برای یادواره و یادمان شهدای امنیت داریم. شهدای امنیت یعنی عزیزانی که در چند سال گذشته در درگیری با پژاک و ضد انقلاب در ارتفاعات بین سردشت و پیرانشهر شهید شدند و حالا امسال برای اولین بار در این منطقه برای زائران کاروان‌های مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور درباره این شهدا روایت‌گری صورت می‌گیرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس