کد خبر 614784
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

سوره مهر الکترونیک در نظر دارد تا تعدادی از عناوین جدید خود در حوزه کتاب گویا را تا پایان سال آماده و توزیع کند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سوره مهر الکترونیک در سال‌های اخیر فعالیت‌های خود را در حوزه‌‌های مختلف گسترش داده است که از جمله این موارد، تولید کتاب‌های گویا از عناوین پرمخاطب این انتشارات است.

این واحد از انتشارات در نظر دارد تا پایان سال جاری سه عنوان کتاب گویا به بازار کتاب عرضه کند. کتاب‌های «شنام» و «عصرهای کریسکان» از کیانوش گلزار راغب و «هی یو» از سعید ابوطالب عناوینی است که در این قالب تولید خواهد شد.

کتاب «هی یو» که دربردارنده خاطرات ابوطالب از زندان‌های آمریکا در عراق است، با صدای خود نویسنده تولید شده و در مرحله تدوین قرار دارد.

کتاب «شنام» نیز خاطرات و روایت کیانوش گلزار راغب از خاطرات زمان جبهه رفتن و اسارت و آزادی از اسارت است. وی در خاطره ای از لحظات مقاومتشان برای حفظ قله «شنام» می‌گوید و می‌نویسد: «بعدالظهر شده بود و همه خسته بودیم. سرم را روی شانه‌ یکی از بسیجیان اصفهانی گذاشته و چرت می‌زدم، او هم سرش را روی سر من گذاشته بود و استراحت می‌کرد. یکباره انگار شیئی یک تنی بر سرم فرو افتاد. گردنم را به درون سینه ام فشار داد و نقش بر زمینم کرد. گرد و خاک و سنگریزه به هوا بلند شد. بر اثر موج انفجار چیزی نمی‌شنیدم، صورتم کاملاً خیس شده بود. دستی به صورتم کشیدم. تکه های چربی و خون بر سر و صورتم چسبیده بود. هرچه وارسی کردم، جای خون و تکه های چربی را روی تنم پیدا نکردم. به بسیجی اصفهانی نگاه کردم. سرش شکافته و تا نزدیک شانه اش لغزیده، همان‌طور آویزان مانده بود. فقط توانستم یکباربه آن صحنه نگاه کنم.او به خواب خوش ابدی فرو رفته بود. در شگفت بودم که چگونه موج انفجار سرم را پائین رانده، ترکش را از فاصله یک سانتی متری بالای سرم گذرانده، مسافرش را آرام و بی صدا انتخاب کرده و رفته بود».

کتاب «عصرهای کریسکان» نیز عنوان دیگری از گلزار راغب است که در آن خاطرات امیر سعیدزاده از زندان‌های کومله و دموکرات روایت شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس