مادر شهید مفقودالاثر صفری پور می گوید: آخرین جمله ای که پسرم به من گفت این بود که مادر دعا کن شهید گمنام بشوم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، "اشرف نیک نژاد" مادر شهید مفقود الاثر "ایرج صفری پور" است که فرزندش در سن 14 سالگی عازم جبهه شد و مادر سال های سال است که چشم انتظار دیدن نشانی از ایرجش است. او در گفت و گو با ما بیان داشت: پسر من امام خود را شناخته بود و به من می گفت مادر من باید بروم.

این مادر شهید اظهار داشت: پسرم سن و سالی نداشت و من در ابتدا مخالف حضور او در جبهه ها بودم و می گفتم پسرم بنشین و درست را بخوان اما ایرج آنقدر اصرار کرد که راضی شدم به منطقه برود.

مادر شهید ایرج صفری پور گفت: آخرین جمله ای که پسرم به من گفت این بود که مادر دعا کن شهید گمنام بشوم.

نیک نژاد در رابطه با راهیان نور غرب و شمالغرب خاطرنشان کرد: راهیان نور امتداد دفاع مقدس و جبهه فرهنگی است و این جبهه فرهنگی نباید خالی بماند. شهدای غرب کشور غریبند و با حضور کاروان های راهیان نور در این مناطق مادران این شهدای گمنام دل شاد می شوند.

این مادر شهید در مورد شعار سال راهیان نور "ما آماده ایم" گفت: آن زمان فرزندانمان را برای جنگی سخت آماده کردیم و امروز مادران سرزمین مان باید فرزندانشان برای مقابله با دشمن در جبهه جنگ نرم آماده کنند.

وی در پایان خطاب به جوانان گفت: از راه رهبری جدا نشوید چون راه رهبری راه امام زمان(عج) است. اگر رهبری تنها بماند یعنی مسلم زمان را تنها گذاشته ایم.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس