کد خبر 614398
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶

خبرنگار العالم در خط مقدم درگیری ها اطلاعاتی دربارۀ حضور افسران خارجی در اتاق عملیات مشترک تروریست ها در این شهر مخابره کرد.

به گزارش مشرق، تروریست ها با همکاری افسران خارجی حاضر در اتاق عملیات مشترک خود، هواپیماهای شناسایی بدون سرنشین در منطقه حلب به پرواز درآورده اند.

خبرنگار شبکه العالم با اشاره به حملات جنگنده های ارتش سوریه به مواضع تروریست ها در دانشکدۀ توپخانه و تسلیحات حلب، هدف این حملات را قطع ارتباط عناصر مسلح حاضر در دانشکده با تروریست های خارج از آن عنوان کرد.

پس از کامل شدن محاصرۀ تروریست ها در شهر حلب، گروه های تروریستی فعال در این شهر با حمایت لوجستیک و رسانه ای حامیان منطقه ای و غربی خود حملات سنگینی برای شکستن این محاصره انجام داده اند. اما این حملات تا کنون با مقاومت شدید نیروهای ارتش سوریه و همپیمانانش شکست خورده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    يكي از ماموريت هاي آنها فرماندهي تروريستها و آموزش تروريستها و استفاده از سلاحهاي پيشرفته و ضدهوايي مي باشد.
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    حملاتشون شکست نخورده. انبار مهمات ارتش سوریه رو میخواستن که گرفتنش. محاصره هم شکسته شده یه راه کوچیک باز کردن. در ضمن با اشغال -به قول شما- دانشکده ی نظامی! دیگه محاصره بی معنیه چون برای سالها آذوقه و مهمات گیرشون اومد. بمباران ها هم برای اینه که اذوقه و مهمات رو نتونن انتقال بدن به باقی نیروهاشون. خبر میزنی لا اقل حقیقتو بزن. فقط ملت ایران بیگانه اند و نباید حقیقتو بدونن؟
  • بهمن ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    این اتفاق حلب نشون دهنده سیستم داخل ایران هم هست... ایران چرا اینقدر تعلل میکنه و ضعیف عمل می کنه؟ کی گفته ما باید صبر کنیم یکی به خودش جرات حمله بده اونوقت دفاع کنیم؟ این استراتژی در دنیای مدرن اصلا جواب نمیده... ما باید برای دفاع موثر حمله پیشدستانه کنیم ما رفتیم سوریه مناطق کوچک تحت سیطره ارتش سوریه رو براشون نگه داریم یا کلک تروریستها رو بکنیم و سوریه رو آژاد کنیم؟ تکلیف خودمون هم روشن نیست ظاهرا... اگر قصد ما ریختن تروریستها به دریا و آزادی کامل سوریه و عراق هست که این روش فعلی اصلا رهش نیست و کاری پیش نخواهد بود... اینکه تروریستها می خواستند اسد رو در سال 2012 ساقط کنند ولی هنوز نتونستند نشد موفقیت برای یه ابرقدرتی مثل چبهه مقاومت... دستاورد اینه که با مدیریت صحیح و تقویت تجهیزاتی نیروهای خودی به شکلی که برتری قابل توجه بده به ما و با یکی دو تک جهنمی و نابودی همه چیز درس عبرت بدیم و تخم ترس رو بکاریم... بعدش با بکارگیری سه عامل مهم اطلاعات - تجهیزات برتر - فرماندهی هوشمند نیروها کلک تمام تروریستها رو بکنیم... چیه نکنه واقعا منتظرید سوریه رو بگیرند و ایران رو فلج کنند و بعد بیان در کرمانشاه و مشهد قابلیتهاتون رو رو کنید!! از امریکا و اسراییل یاد بگیرید که تهدید رو هر چند نه چندان جدی فورا جدی میگرند و پیش دستانه با حداکثر قدرت رفعش می کنند یا چنان درس عبرتی در یه عملیات یا حجم بالای آتش و پیروزی سریع به بقیه میدن تا نیاز نباشه همیشه در حال جنگ باشند... من انتظارم از ایران خیلی بیشتر بود دستکم تجهیزات جدید و دست بالا به نیروهای خودی بدید تا این جوونها از بین نروند در سوریه که جایگزین کردن هر کدام از اینها خدا می دونه چقدر دوباره طول بکشه... پهبادها به تعداد زیاد... در دو نوع رییل تام ترکینگ برای گرا دادن و بمباران لحظه ای و همزمان... پهباد مسلح به تعداد کافی... مهمات ترکش شونده برای تمام کالیبرهای سنگین و نیمه سنگین... ضد زره های ایرانی به تعداد زیاد... تک تیراندازهای کالیبر سنگین به تعداد زیاد نیروهای کماندو برای کمک و غافلگیری دشمن در نقاطی که عملیات گره میخوره... اینها حداقل امکاناتی هست که الان باید دست تمام نیروی های فاطمیون حزب الله لبنان و عراق و سپاه خودمون باشه.... ضمنا جلیقه های کولار و دید در شب برای تمام نیروها چی شد؟ با یه دید در شب یا حرارتی برای هر یگان کاری پیش نمیره...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس