کد خبر 614449
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰

«مجتهد»، کاربر مشهور توییتر که اسرار پشت پردۀ آل سعود را افشا می کند، در جدیدترین پست خود در توییر فاش کرد که پروندۀ سوریه در دستان محمد بن سلمان، فرزند شاه سعودی و وزیر دفاع عربستان، است.

به گزارش مشرق، مجتهد در حساب کاربری خود نوشت: «مقامات آل سعود از نقش مهمی که جبهۀ فتح الشام (جبهه النصره) در درگیری های حلب ایفاد کرد نگرانند؛ چرا که توانست بیشترین سهم را در نبرد از آن خود کند».

مجتهد خاطرنشان کرد: «طرح مورد نظر نظام سعودی این است که گروهک های خاص، عملیات نظامی را به دست بگیرند و بعد هم جنگ بر اساس توافق صورت گرفته میان آمریکا و روسیه پیش برود. النصره و سایر گروه هایی که از این تصمیم پیروی نکرده اند، هم به جنگ با خودشان یا با داعش مشغول شوند و فضا برای آن گروهک های خاص باز شود».

وی در ادامه گفت: « بن سلمان نه تنها کاملا به طرح آمریکا در سوریه پایبند است، بلکه به شدت تلاش می کند که آمریکایی ها قانع کند که بیش از هر کس برای اجرای این طرح اشتیاق دارد».
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    خاک تو سرش
  • ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    این جانی سعودی از دشتهای سوخته حجاز در چهارراه جهان سوره آمده است راه و روش دیکته می کند لیاقت این بی آبرو همان آمریکای ستم پیشه است که روزی از ستم ستمکار ناله سر خواهد داد آن ستمکار کسی نیست جز همان شیطان بزرگ آمریکا - از پیامبر نقل شده است که هر کس از ستم حمایت کند ستم بر مسلط خواهد شد.
  • احمد ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    خوب خیالمون راحت شد. فرماندهی جنگ در حلب به عهده همون کودنی هست که فرماندهی جنگ یمن رو به عهده داشت. حماقت از سر و کله اش می باره. احتمالا تصمیم خودش بوده چند هزارها تروریست چند میلیون دلاری رو بفرسته زیر آتش توپخانه و نیروی هوای سوریه و روسیه که هر روز چند صد تاشون برن به درک.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس