کد خبر 613994
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: ما شکست خیلی بدی مقابل نفت داشتیم و باید این نتیجه را در دیدارهای آینده جبران کنیم.

به گزارش مشرق، رضا مهاجری در مورد باخت 3 بر صفر پدیده مشهد مقابل نفت تهران اظهار داشت: به تیم نفت تبریک می‌گویم آنها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشند، در هر صورت امروز روز خوب ما نبود. گل زود هنگامی که دریافت کردیم باعث شد بازیکنان تمرکز خود را از دست بدهند و در ادامه فرصت‌هایی به دست آمد که بازیکنان نتوانستند از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: قصد توجیه کردن ندارم اما باید بگویم که ما از همان راه‌هایی گل خوردیم که پیش از بازی به بازیکنان گوشزد کرده بودیم، به هر حال هم‌اکنون هفته سوم است و شاید این باخت باعث شود که به خودمان بیاییم.

سرمربی پدیده یادآور شد: ما شروع خوبی نداشتیم اما به اندازه موقعیت‌های نفت توانستیم فرصت به دست آوریم که بازیکنان نتوانستند آنها را به گل تبدیل کنند و باعث این شکست شد.

مهاجری در مورد قضاوت داور یادآور شد: شاید داور اشتباهاتی داشت اما اشتباهات او تاثیرگذار نبود، ما شکست خیلی بدی داشتیم، به هر حال باید به این داوران جوان هم فرصت بدهیم تا اشتباهات خود را به حداقل برسانند.

وی در مورد اینکه آیا از خریدهای جدید تیمش رضایت دارد و نبود بازیکنان گذشته را احساس نمی‌کند، گفت: ما سال گذشته هم شکست‌های سنگین داشتیم در استراتژی شروع بازی اشتباه کردیم که باعث شد گل بخوریم، از عملکرد بازیکنان جدید راضی هستم به هر حال زمان می‌برد تا آنها هماهنگ شوند. دنبال توجیه کردن نیستم اما هر بازیکنی که بخواهد با تیم هماهنگ شود نیاز به زمان دارد.

وی در مورد علت تعویض مهرداد کفشگری در بین دو نیمه گفت: کفشگری هفته گذشته از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شده بود و حتی یک جلسه هم با ما تمرین نکرد. من او را تعویض کردم تا برای مسابقات آینده آماده‌تر باشد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس