کد خبر 613992
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازیکنان خوبی داریم که مستحق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی بسیار سختی مقابل استقلال خوزستان داشتیم و در برابر تیم قدرتمندی قرار گرفتیم. فوق‌العاده بازی کردیم و نقاط ضعف حریف را به خوبی شناخته بودیم. به بازیکنان و هوادارانمان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

وی افزود: امیدارم کی‌روش و مربیان تیم ملی بازی تیم ما را دیده باشند برای اینکه قطعاً می‌توانیم چند بازیکن کلیدی در تیم ملی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سئوال که احساس قلبی شما برای رویارویی برابر تیم سابقتان چیست، گفت: احساس خوبی داشتیم اما باید برای آن تیمی که سرمربیگری آن را برعهده دارم تلاش کنم. استقلال خوزستان از بازیکنان خوبی بهره می‌برد.

ویسی خاطرنشان کرد: هفته به هفته تیم منظم‌تر و هماهنگ‌تر و انتظارات تماشاگران نیز از ما بیشتر می‌شود؛ امیدواریم از هفته پنجم به بعد و در دیدار مقابل پیکان در ورزشگاه نقش جهان به میدان برویم.

وی در مورد عملکرد خط دفاعی سپاهان گفت: دفاع بسیار خوب و منظمی داریم اما ممکن است دفاع تیم ما در هر بازی اشتباهاتی از خود نشان دهد که این اتفاقات در هر تیمی رخ می‌دهد و طبیعی است. قطعاً در پایان فصل یکی از بهترین دفاع‌های تیمی لیگ ایران از آن سپاهان است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد عملکرد پدرو هنریکه بیان داشت: این بازیکن صددرصد آماده نیست ولی بازیکنان ما قدر این بازیکن را بدانند. می‌توانند با خلق موقعیت برای این بازیکن گل‌های زیادی را به ثمر برسانند.

ویسی در مورد برد هفته گذشته تیم سپاهان مقابل تیم فوتبال نفت تهران گفت: برنامه هفته گذشته‌مان بر مبنای ضد حمله بود اما امروز می‌خواستیم حفظ توپ کنیم و تیم استقلال خوزستان را به جلو بکشیم و از این طریق به گل برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که با اضافه شدن محرم نویدکیا چه تأثیری در بازی تیم سپاهان می‌گذارد، تصریح کرد: قطعاً محرم طراوت خاصی به تیم ما القاء می‌کند و در هفته‌های آینده می‌توانیم از این بازیکن بیشتر بهره ببریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس