کد خبر 613985
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳

سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: مطمئن باشید این پیروزی را فراموش می‌کنیم و سعی خواهیم کرد در بازی‌های آینده نتیجه بهتری کسب کنیم.

به گزارش مشرق، علی دایی پس از پیروزی سه بر صفر نفت مقابل پدیده اظهار داشت‌: در ابتدا روز خبرنگار را تبریک می‌گویم، شما اصحاب رسانه کار بزرگی انجام می‌دهید و امیدوارم همیشه موفق باشید و همه چیز را رعایت کنید.

همچنین به پنچجعلی و پژمان جمشیدی هم تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: یک تبریک دیگر به بازیکنانم دارم که عملکرد بسیار خوبی در زمین داشتند.ما شروع خوبی داشتیم و توانستیم به گل برسیم.

 وی ادامه داد: ما پس‌ازاینکه به گل رسیدیم روی دروازه پدیده فشار آوردیم هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم سرتر از پدیده بودیم و بهتر از آنها بازی کردیم. لیاقت ما کسب سه امتیاز بود، بازی آینده سخت و دشوار خواهد بود و امیدوارم سربلند بیرون بیاییم.

سرمربی نفت تأکید کرد: پس از بازی هفته چهارم رقابت‌های لیگ تعطیل می‌شود که ما می‌توانیم به آمادگی بهتری برسیم. امیدوارم در اهواز هم نتیجه خوبی بگیریم، مطمئن باشید این پیروزی را فراموش می‌کنیم و سعی خواهیم کرد در بازی‌های آینده نتیجه بهتری کسب کنیم.

دایی در مورد اینکه تیمش را مدعی قهرمانی می‌داند یا خیر، گفت: متأسفانه ما خیلی دیر تمرینات خود را آغاز کردیم. هفته قبل 3 امتیاز باارزش را از دست دادیم و هفته آینده هم بازی سختی داریم، مطمئن باشید نفت امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. هنوز مجموعه ما کامل نشده است، اگر خدا بخواهد دو بازیکن دیگر جذب می‌کنیم تا از لحاظ نفری تعدادمان تکمیل شود. ما بازیکنان بزرگی داریم، امیدوارم با کمک خدا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم، همه‌چیز دست بالایی است که امیدوارم بتوانیم موفق باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت در مورد عملکرد داور گفت: فرقی نمی‌کند ما اگر ببازیم یا ببریم باید حقیقت را بگوییم. داورهای کناری عالی بودند، اما متأسفانه داور وسط مانند کمک‌هایش عمل نکرد، به‌هرحال اعتراض به داوری امری طبیعی است و در همه جای دنیا رقم می‌خورد، اما ما احترام هم برای آنها قائلیم و آنها را زیر سؤال نمی‌بریم.

دایی خاطرنشان کرد: در تمام دنیا اعتراض به داوری وجود دارد، آرزو می‌کنم داوران ما کم‌ترین اشتباهات راد داشته باشند، ما در دیدار مقابل استقلال و سپاهان از داوری لطمه خوردیم، اما خوشبختانه امروز بازیکنانم خوب بودند که توانستیم پیروز شویم. امیدوارم سطح داوران روزبه‌روز بالاتر برود، همچنین سطح فنی ما هم بیش‌تر شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • همشهری ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    خوب شد برد آقای اسطوره،وگرنه زمین و زمان رو میدوخت بهم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس