دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نفت آبادان از هفته سوم لیگ برتر با شکست آبی پوشان به پایان رسید.

به گزارش مشرق، تیم های استقلال و صنعت نفت آبادان از هفته سوم لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر 1 به سود آبادانی ها به پایان رسید.حاشیه های این دیدار را با هم می خوانیم:
 
شعار استقلالی‌ها علیه پرسپولیس و طارمی 
 
هواداران استقلال علیه پرسپولیس و طارمی شعار دادند.، هواداران استقلال این حرکت را در پاسخ به فحاشی تماشاگران پرسپولیس در بازی‌های گذشته انجام دادند. تماشاگران حتی از شب گذشته در صفحات اجتماعی شعارهای متحد را علیه پرسپولیسی‌ها هماهنگ کرده بودند.

*حسن هوری با تشویق طرفداران نفت آبادان رو به رو شد.هوری توسط استقلالی ها هم تشویق شد و برای آنها دست تکان داد.
*حمید بابازاده تشویق شد و هواداران  علیه عابدزاده شعار دادند.
*هواداران استقلال هنگام ورود بازیکنان نفت به میدان علیه آنها شعار سر دادند.
* نفتی‌ها به سمت تماشاگرانشان رفتند.
* بازیکنان استقلال با لباس زرد و شورت آبی وارد زمین شدند! در واقع لباس استقلال دقیقا مثل لباس نفت در بازی قبل بود.

* هواداران استقلال سیدمهدی رحمتی هم تشویق کردند.

* محمد حسین کنعانی‌زادگان با لباس شخصی در رختکن استقلال حاضر شد او لنگان لنگان ورزشگاه آزادی شد.

 تقدیر از خبرنگاران و عکاسان پیشکسوت
 
پیش از شروع مسابقه در ورزشگاه آزادی سازمان لیگ از حجت الله جیرودی، شهرام وزیری، رضا میرزاییان، عباس عبدالملکی،علی کاوه،یونس علی شیری و جعفر تبریزی از خبرنگاران و عکاسان پیشکسوت به مناسبت 17 مردادماه روز خبرنگار تقدیر کرد. 
 
اخراج بدنساز استقلال توسط ناظر بازی از زمین 

استیو جونز به همراه یکی دیگر از مربیان استقلال وارد زمین شد و از بازیکنان خواست تا استارت تندی بزنند و بازیکنان هم این کار را کردند ناظر مسابقه با عصبانیت مربیان استقلال را از زمین بیرون کرد. 

* علی عبدالله‌زاده بازیکن تیم نفت آبادان از دقایق ابتدایی مسابقه به دلیل آسیب‌دیدگی سر خود را بانداژ کرد. این بازیکن با سر شکسته در ترکیب آبادانی‌ها حضور دارد و مقابل استقلال بازی می‌کند.

* محمد نوازی بازیکن سابق استقلال با حضور در جایگاه ویژه دیدار تیم‌های استقلال و نفت آبادان را تماشا می‌کند، همچنین گاسپار و اوسیانو، دستیاران کی‌روش هم در ورزشگاه حضور دارند و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

 درگیری بین هواداران استقلال روی سکوها

* هواداران استقلال با سر دادن شعاری علی منصوریان سرمربی تیمشان را قاتل پرسپولیس رقیب سنتی این تیم معرفی کردند.

* در اواسط نیمه اول روی سکوهای مقابل جایگاه نارنجکی منفجر شد که باعث رعب و وحشت حاضران آن قسمت از ورزشگاه شد سپس یکی از هواداران که دستش آسیب دیده بود به کنار زمین برده شد تا کارهای درمانی روی او صورت بگیرد.

* در اواخر نیمه اول بین چند تن از هواداران استقلال روی سکوها درگیری فیزیکی صورت گرفت که بعد از یکی دو دقیقه با وساطت سایرین این مسئله به پایان رسید.

* خبرنگاران که در حال تهیه گزارش اخبار بازی بودند و از صحنه درگیری هواداران استقلال تصویربرداری می‌کردند مورد فحاشی و توهین آنان قرار گرفتند.


 اعتراض دست‌نشان به داور

پس‌ازاینکه استقلال توسط علی قربانی موفق شد گل او را به ثمر برساند، ناصر دست‌نشان سرمربی صنعت نفت که اعتقاد داشت این گل روی خطای آفساید به ثمر رسیده اعتراض شدیدی به داور چهارم کرد که اعضای نیمکت نفت نمی‌توانستند او را از این کار منصرف کنند.

* قبل از به ثمر رسیدن گل اول استقلال در یک صحنه حسن هوری به زمین افتاد که هواداران آبی‌پوشان اعتقاد داشتند او در حال وقت‌کشی کردن است، به همین خاطر به او انتقاد کردند.

* درحالی‌که منصور پورحیدری سرپرست استقلال است، در نیمه دوم علی چینی مربی استقلال برگه‌های تعویض را به داور چهارم می‌داد تا وظایف سرپرستی را دستیار منصوریان انجام دهد.

* پس از هر تعویض استقلال منصوریان 6-5 متر از محوطه جریمه خارج شده و به استقبال بازیکنی که در حال خروج از میدان بود، می‌رفت.

* پس از به ثمر رسیدن گل اول استقلال برای دومین بار نارنجکی روی سکوها در همان قسمتی که دفعه اول انفجار صورت گرفته بود،‌منفجر شد.

* علی قربانی زننده گل تیم استقلال پس از تعویض از زمین سمت نادر دست‌نشان سرمربی صنعت نفت رفت و به وی خسته‌نباشید گفت. او سپس مورد استقبال منصوریان قرار گرفت.

* در دقیقه 78 بازیکن صنعت نفت درون محوطه جریمه سرنگون داشت که دست‌نشان اعتقاد به پنالتی داشت و به‌شدت علی داور اعتراض کرد.

* رضا نوروزی یکی، دو دقیقه پس از ورود به زمین توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

* هواداران استقلال موج مکزیکی به راه انداختند و فضای جالب‌توجهی را در ورزشگاه ایجاد کردند.

* پس از گل تساوی نفت آبادان نیمکت‌نشینان این تیم خوشحالی زائد‌الوصفی را انجام دادند و وارد زمین شدند که داور چهارم به اعضای این تیم تذکر داد.

* پس‌ازاینکه نفت آبادان گل تساوی را به ثمر رساند تعدادی از هواداران استقلال اقدام به ترک ورزشگاه کردند.

 گریه برخی هواداران استقلال و اعتراض به پورحیدری

فرشید اسماعیلی و آرش افشین دو بازیکن استقلال برای انجام تست‌های دوپینگ به مرکز اتاق مبارزه با دوپینگ رفتند.

* منصور پورحیدری سرپرست تیم استقلال در حالی که به خبرنگاران گفت صحبت نمی کند اما تنها به این جمله اکتفا کرد که فوتبال همین است و اگر گل نزنی گل می‌خوری. اما من شک ندارم که استقلال بهتر می‌شود.

* هواداران حاضر در ورزشگاه به شدت علیرضا منصوریان سرمربی استقلال را تشویق کردند.

* هواداران نفت آبادان بعد از برد تیمشان به پایکوبی در ورزشگاه آزادی پرداختند.

*نادر دست نشان سرمربی نفت آبادان در جمع هواداران این تیم حاضر شد و به ابراز احساسات آنان پاسخ داد.

* تعدادی از هواداران استقلال از شکست این تیم آنقدر ناراحت شده بودند که بعد از پایان بازی روی صندلی‌ها نشسته و مشغول گریه کردن شدند.

* یک هوادار استقلال قصد پریدن به داخل زمین را داشت که از سوی ماموران انتظامی بازداشت شد.

* زمانی که منصور پورحیدری قصد رفتن به رختکن  استقلال را داشت تعدادی از هواداران این تیم به وی بابت نتیجه بدست آمده و عملکرد بازیکنان در زمین اعتراض کردند البته این تعداد از هواداران استقلال فقط از روی یکی از سکوها مشغول اعتراض بودند که البته پورحیدری واکنشی به اعتراض این هواداران نداشت.

* هواداران نفت آبادان شعار معروف آبادان برزیلته در ورزشگاه آزادی طنین انداز کردند.

 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    متاسفانه با کمال علاقه و اخترامی که برای منصوریان قائلم باید بگم با توجه به همین 3 بازی مشخص شد منصوریان تجربه لازم برای مربیگری در استقلال را ندارد منصوریان باید بداند استقلال باید در کورس قهرمانی باشد ولی متاسفانه او حتی رفتار یک مربی با استراتژی فرار از سقوط هم نیست منصوریان باید بداند برای قهرمانی در لیگ و یا حتی در کورس بودن رقیبانش را باید رتبه بندی کند به این معنی که در مقابل کدام دسته از تیمها حتما روی سه امتیاز برنامه ریزی کند ودر مقابل کدام تیمها روی حداقل امتیاز که اگر این استراتژی را نداشته باشد بعید نیست در استقلال هم با شکست های سنگین در مقابل تیمهای مدعی روبرو شود منصوریان باید بداند تیمی که 85 دقیقه دفاع کرده به امید مساوی و بعد از انهم باخت با تعداد گل کمتر در دقایق پایانی خطرناک می شود چون هم احتمال ضعف بدنی تیم خودش سهل انگاری را زیاد مکی کند وهم میل به بالا نگه داشتن تیمی که ذکر کردم و قصدش باخت با همین نتیجه و یا تساوی است وقتی منصوریان حساب این حداقل های فوتبالی را ندارد و سه تعویض کاملا اشتباه و عجولانه از وی شاهد بودیم متاسفانه در فوتبال انقدر باتجربه شده ایم که بدانیم فردی با این خصوصیاتی که در این سه هفته از او دیده ایم علی رغم محبوبیت روی سکو ها موفق نخواهد بود پس ضمن قدردانی از زحمات علی اقا از همین حالا به فکر یک مربی خوب برای این تیم باشید و گرنه وقایع تلخی در انتظار استقلال خواهد بود وقایعی که شکست های متوالی تیم و از بین رفتن ابهت تیمی مثل استقلال روزگار چند سال گذشته پرسپولیس ( باختهای پی در پی در دربی و رتبه های نا امیدکننده )را برای استقلال ارمغان خواهد اورد. جلوی ضرر را از هر جا بگیرید منعت است.
  • اکبر ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    1 0
    منصوریان که می گفت بازیکنها تشنه بردن هستن؟ این همه هزینه کرد ولی توی خیلی از پست ها مشکل ذاره؟
  • ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    1 0
    تیم کهکشانی. خخخخخخخخخخخخخ
  • ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    1 0
    خخخخخخ.کاش برا پرسپولیس کری نمیخاندند
  • ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    با عرض سلام بدنهاي بازيكنان هنوز ول نكرده و تا هفتهء بعد كه دو باره ول نكنه شما را به خدا ميسپارم ،در ضمن به فكر آذوقه زمستان هم باشيد
  • ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    یک غلط املایی داشتی علیه را علی نوشته بودی 19شدی
  • ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    خخخخخخ
  • منصور ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    17 ميليارد هزينه كني اونوقت از تيمي كه تازه از ليگ يك اومده بخوري و بري رده پانزدهم ؟؟! شب بخير آقاي پورحيدري ، تازه شك نداري كه استقلال بهتر مي شه ... نه آقا اين تيم مطمئنم با اين سيستم علي اصغري كه فقط خسرو حيدري سانتر كنه براي كاوه رضايي ، مگه تاكتيكه ديگه ااي هم بلده .... خدا روز دربي رحم كنه
  • ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • رضا ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    بدترین خط دفاع تاریخ استقلال
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    احسنت
  • رضا ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    منتظر قهرمانی استقلال نباشید ..امسال هم یا س؟م یا چهارم . این تیم تیم نیس ...
  • احمد ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    مگه طارمی چکارشون کرده که علیه او شعار میدادن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    فصل پیش استقلالی ها پرسپولیس رومسخره میکردن که پایین جدوله حالا خودشون دارن شرایط اول فصل پیش پرسپولیس رو تجربه میکنن,حالا باید دید منصوریان میتونه مثل برانکآو تیمش رو جمع کنه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس