کد خبر 613458
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه مسئولیت شکست برابر ذوب آهن را می‌پذیرد گفت: دلیلی نمی‌بینم این شکست را توجیه کنم و از تمامی هوادارانی که 90 دقیقه ما را تشویق کردند، تشکر و در عین حال عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش مشرق، نعیم سعداوی در نشست خبری پایان دیدار تیمش مقابل ذوب آهن در ابتدا با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه گفت: امیدوارم قدر این قشر زحمتکش دانسته شود چرا که از هر جهت به رشد و شکوفایی اجتماع کمک می‌کنند.

وی در ادامه در خصوص بازی گفت: من نگرانی که پیش از بازی پرسپولیس داشتم به اندازه نگرانی قبل از این بازی نبود چرا که می‌دانستم که اگر بخواهیم چهار روز پس از بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن قرار بگیریم، این مسئله به ضرر ما تمام می‌شود. ما 8-9 روز پیش به سازمان لیگ نامه دادیم و برای من سوال است که به چه دلیل و چه اصراری ما باید چهار روز بعد از بازی پرسپولیس چنین بازی سنگینی انجام دهیم.

وی ادامه داد: این بازی را ما در شرایطی انجام دادیم که در مقابل تیمی بسیار باتجربه و دارای مهره‌های قوی قرار گرفته بودیم. همه دیدند که امروز بازیکنان ما تخلیه شده بودند و ما بدون حتی یک جلسه تمرینی مناسب با تیمی روبه‌رو شدیم که یکی از مدعیان قهرمانی و یکی از تیم‌های خیلی خوب است.

سرمربی تیم فولاد خوزستان افزود: در نیمه اول بازی بسیار بدی ارائه دادیم. در نیمه دوم نیز حدود 30 دقیقه از بازی را در اختیار داشتیم و موقعیت‌های خوبی هم خلق کردیم ولی به این دلیل که بضاعت ما در حال حاضر همین بازیکنان است و بسیاری از بازیکنان را در پست‌های غیر تخصصی‌شان بازی دادیم نتوانستیم آن گونه که باید و شاید از موقعیت‌ها استفاده کنیم. چه بسا اگر ما بازیکنانی داشتیم که می‌توانستیم از آن‌ها در پست‌های تخصصی استفاده کنیم، شاید این موقعیت‌هایی که به دست آوردیم را می‌توانستند تبدیل به گل کنند.

وی درخصوص گل‌های خورده تیمش در این بازی نیز اظهار کرد: هر دو گلی که ما در این بازی دریافت کردیم روی اشتباهات فردی بود. اما با تمام این تفاسیر این شکست بر عهده من است و مسئولیت آن را می‌پذیرم. دلیلی نیز نمی‌بینم که بخواهم آن را توجیه کنم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس