کد خبر 615353
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

عضو هیات مدیره و سرپرست تیم فوتبال استقلال با اعلام حمایت از سرمربی آبی پوشان، گفت: متاسفانه عادت بدی در فوتبال ایران وجود دارد که به محض نتیجه نگرفتن یک مربی سراغ دیگران می‌روند.

به گزارش مشرق، منصور پورحیدری با ابراز خرسندی از حضور سیدرضا افتخاری به عنوان سرپرست باشگاه استقلال گفت: افتخاری سالها تجربه حضور در فوتبال ایران را دارد. او کسی است که سرد و گرم فوتبال ایران را چشیده و از تجربه بالایی برخوردار است.

سرپرست تیم استقلال تاکید کرد: افتخاری از روز یکشنبه که به عنوان سرپرست باشگاه استقلال معرفی شده است تنها بدنبال این است که بتوند آرامش را به اردوی استقلال بازگردانده و اجازه ندهد حاشیه سازان مانع پیشرفت آبی پوشان شوند.

وی در ادامه گفت: همه اعضای هیئت مدیره حمایت کامل را از منصوریان خواهند داشت و اجازه نمی دهیم برخی ها با گفته هایشان راهی که استقلال در پیش گرفته را ناهموار کنند.

پورحیدری در پاسخ به این سئوال که آیا درست است برخی ها دنبال جانشین خارجی برای منصوریان هستند، گفت: متاسفانه در فوتبال ما یک عادت بد وجوددارد و آن این است که اگر یک مربی دو بازی نتیجه نگرفت همه کارشناس می شوند و می خواهند یک مربی خارجی را جانشین سرمربی فعلی کنند.

وی تصریح کرد: سال گذشته هم پرسپولیس در اوایل فصل نتایج خوبی نگرفت اما حمایت هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از برانکو باعث شد تا او رفته رفته پیروزی های خوبی بدست آورده و حتی در اواخر لیگ یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

سرپرست تیم استقلال همچنین افزود: هیچ جانشینی برای منصوریان وجود ندارد و ما طبق برنامه ای که منصوریان داده پیش خواهیم رفت و من مطمئن هستم که این مربی جوان آینده موفقی در استقلال خواهد داشت.

منصور پورحیدری در خصوص عملکرد بازیکنان استقلال نیز تصریح کرد: باید به آنها فرصت دهیم تا با هماهنگی کامل رسیده تا بتوانند روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزنند.

سرپرست تیم استقلال در پایان با قدردانی از هواداران استقلال گفت: خوشحالم که هواداران استقلال از درک بالایی برخوردار هستند و حتی زمانی که تیم نتیجه نگرفت دست از حمایت از کادر فنی و بازیکنان برداشتند و مطمئن هستم روز پنجشنبه باز هم در ورزشگاه شهر قدس حضور پیدا خواهند کرد و تیمشان را تشویق می کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • چاوش ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    استقلال تیم عاشقاست، بدون هیچ توقعی، نیک می دانم دیر یا زود در ساحل قهرمانی لنگر خواهیم انداخت، اگر هم دست بر قضا نشد، بیش از پیش عاشق این تیم خواهیم بود تا آخر فوتبال تا آخر زمانه، عشق می کنم افتخار می کنم یه استقلالیم
  • آرش ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    این حرف هاازحیطه اختیارات سرپرست یک تیم خارج است
  • تنها 55 ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    آره همه تون زیرپای مظلومی را خالی کردین حالا بفکر حمایت از مربی هستند!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس