کد خبر 613367
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکن حرفه‌ای حتی اگر تمرین هم نمی‌کند نباید اجازه دهد اضافه وزن بیاورد.

به گزارش مشرق، جواد کاظمیان در خصوص وضعیت پرسپولیس تا اینجای لیگ برتر گفت: به نظرم پرسپولیسی‌ها اردوی خوبی در اوکراین انجام دادند و تا اینجا هم از دو بازی 4 امتیاز گرفته‌اند و فکر می‌کنم این تیم امسال می‌تواند قهرمان لیگ شود اما نباید امتیازات اول فصل را به این راحتی از دست داد. همین دو امتیازی که در بازی با فولاد از دست دادیم شاید بعدا کار ما را سخت کند. با این همه امیدوارم همان طور که لیگ را خوب آغاز کردیم امسال بتوانیم پایان خوبی را جشن بگیریم.

وی درباره یارگیری پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان داخلی که به تیم اضافه شدند همگی خوب بودند البته پرسپولیس دو دفاع وسط خوب داشت که بنگر و نورمحمدی بودند اما جدا شدند و به جای آنان سید جلال حسینی به تیم  اضافه شد. پرسپولیس در پست‌هایی که نیاز داشت بازیکن جذب کرد و اعتقاد دارم جذب بازیکن به صورت هیجانی انجام نشد. البته درباره بازیکنان خارجی نظر نمی‌دهم چرا که نه بازی آنها را دیده‌ام و نه تمرین کردنشان را و به همین دلیل خود آقایان باید جوابگوی جذب بازیکنان خارجی باشند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد جذب دو بازیکن اوکراینی که سروصدای زیادی هم به راه‌ انداخته خاطرنشان کرد: من نه بازی آنها را دیده‌ام و نه تمرینشان را و طبیعتا نظری هم درباره آنها ندارم اما حتما برانکو چیزی در آنها دیده که اسمشان را در لیست 18 نفره رد کرده است. در مجموع نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که این دو بازیکن به پرسپولیس  آمده‌اند اما چیزی که برایم مهم است این است که امسال به دور از حرف و حدیث‌ها پرسپولیس بعد از 8 سال قهرمان لیگ شود.

کاظمیان در خصوص اینکه مسئولان پرسپولیس می‌گویند بازیکنان اوکراینی در این تیم لاغر خواهند کرد و آیا شان باشگاه پرسپولیس این است که بازیکنی به این باشگاه بیاید که وزنش را کم کند ادامه داد: گلر استقلال خوزستان که به گسترش فولاد رفت یا دفاع برزیلی سایپا و یا دروازه‌بان اسپانیایی ماشین سازی همگی از بهترین‌های فوتبال ایران هستند و من معتقدم که اگر یک بازیکن خارجی به ایران می‌آید باید بازیکنی باشد که یک سروگردن از بقیه بالاتر باشد. بازیکن خارجی وقتی به توپ ضربه می‌زند باید مشخص شود که او یک بازیکن خارجی است و امیدوارم مسئولان با دید بازتر بازیکن جذب کنند.  امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود اما من می‌گویم که به دنبال حاشیه نیستم. تا جایی که من می‌دانم 11 بازیکن اصلی پرسپولیس ایرانی هستند و شاید او به دنبال بازیکنان ذخیره بوده است اما با این همه بازیکنی که از تمرین و بازی دور می‌افتد نیاز به زمان دارد تا خودش را به سطح ایده آل برساند. اما یک مسئله را نباید از یاد برد و آن این است که بازیکن اگر حرفه‌ای است نباید اجازه دهد وزنش بالا برود و از فرم ایده آل خارج شود. خود من دو سال است فوتبال بازی نمی‌کنم اما هر روز تمریناتم را انجام می‌دهم تا از فرم ایده‌ال خارج نشوم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص رفت و برگشت مهدی طارمی و رامین رضائیان به لیگ کشورمان و حضور کوتاه مدت در تیم ریزه اسپور ترکیه گفت: من نمی‌دانم چه شد که ‌آنها رفتند و چه شد که برگشتند اما قطعا تصمیم گیری با خود این بازیکنان بوده است که بخواهند کجا بازی کنند. این را باید در نظر داشت که لیگ ترکیه جزو لیگ‌های اروپایی به حساب می‌آید. اما اینکه چه شد به ایران برگشتند را من اطلاع ندارم حرف من این است که شاید نحوه جدایی این دو بازیکن خوب نبوده است اما انها برای پرسپولیس زحمت زیادی کشیدند و طارمی که برگشت و اگر رضائیان هم برگردد می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. نباید هواداران به آنها سخت بگیرند. تماشاگران باید به آنها کمک کنند و بازگشتشان را می‌توان به فال نیک گرفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس