اولین گلزن تاریخ دیدارهای لیگ برتری پرسپولیس و گسترش شانس این را دارد که این مرتبه با پیراهن تیم مقابل هم گلزنی کند. این بازیکن کسی نیست جز محمدرضا خلعتبری.

 سرویس ورزش مشرق - پرسپولیس بعد از توقف برابر فولاد خوزستان در ایستگاه دوم لیگ شانزدهم به گسترش فولاد تبریز رسیده است.
 
این مرتبه شاگردان برانکو ایوانکوویچ با تیمی روبرو می شوند که تاکنون طی ۶ دیدار ۳ مرتبه برابر ارتش سرخ پایتخت شکست خورده و البته دو بار طعم خوش پیروزی را چشیده است.

پرسپولیس ۴ امتیازی برای اینکه خرجش را از سایر مدعیان جدا کند باید در تبریز به فکر کسب دومین پیروزی فصل خود باشد. قرمزپوشان پایتخت دقیقا ۳ ماه قبل در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز با ۴ گل گسترش فولاد فراز کمالوند را شکست دادند و شاید همین وزنه روحی مناسب دستشان را در تقابل با حریفی که نقاط ضعفش را پوشش داده بگیرد.

چهره ویژه دیدار هفتم
اولین گلزن تاریخ دیدارهای لیگ برتری پرسپولیس و گسترش شانس این را دارد که این مرتبه با پیراهن تیم مقابل هم گلزنی کند.این بازیکن کسی نیست جز محمدرضا خلعتبری.

خلعتبری در میانه راه نیم فصل نخست لیگ سیزدهم با حرف و حدیث های فراوان به پرسپولیس پیوست و از قضا اولین گلش را در ایستگاه نهم بازیها وارد دروازه گسترش فولاد تبریز کرد.

جمعه ۲۲ شهریورماه سال ۹۲ پرسپولیس با ضربه پنالتی محمدرضا خلعتبری تازه وارد دروازه محسن فروزان را باز کرد تا اولین دیدار لیگ برتری دو تیم در ایستگاه نهم لیگ سیزدهم به پیروزی پرسپولیس ختم گردد. و حالا بعد از ۲ سال و ۱۰ ماه و ۳ هفته خلعتبری با پیراهن گسترش برابر قرمزپوشان تهرانی قرار می گیرد تا بلکه برای دومین مرتبه در دیدارهای میان دو تیم گلزنی کند.

گسترش بدون مهاجم استقلالی نبرده
گسترش فولاد طی ۶ دیدار پیشین دو تیم دو مرتبه موفق به شکست دادن حریف شده است. دفعه اول در دیدار هفته ۲۴ لیگ سیزدهم و مرتبه بعد در ایستگاه ۲۹ لیگ چهاردهم. جالب اینکه در هر دو دیدار یاد شده نقش مهاجم حال حاضر استقلال برای شکست دادن پرسپولیس آشکار بود و غیر قابل انکار.

جابر انصاری که اتفاقا در داربی های اخیر پایتخت هم بیشترین دردسر را برای پرسپولیس ایجاد کرده آخرین پیروزی گسترش برابر قرمزپوشان را یک تنه رقم زد. این هافبک مهاجم ریزنقش در دیدار شماره ۴ دو تیم با ضربات دقایق ۱۳ و ۵۰ خود دروازه سرخپوشان پایتخت را باز کرد تا تک گل دقیقه ۸۸ تادو برزیلی از روی نقطه پنالتی هم به کار این تیم برای فرار از شکست به کارشان نیاید.

پس از آن گسترش دو مرتبه بدون جابر در لیگ پانزدهم برابر پرسپولیس قرار گرفت که حاصل برایش پذیرش دو شکست ۱-۰ و ۴-۲ برابر حریف بود.

حال باید دید فراز کمالوند برای اعاده حیثت گسترشی ها مقابل پرسپولیس با چه طرح و نقشه ای تیمش را روانه میدان خواهد کرد.
 
گسترش دو امتیازی که در فصل نقل و انتقالات بیکار نبوده برای پاک کردن نتیجه تلخ دیدار آخرش برابر پرسپولیس باید بیشتر از همیشه بدود و بیشتر از قبل انرژی صرف کند تا نشان دهد باخت با آن نتیجه سنگین فقط یک حادثه بوده است.

آیا این اتفاق خواهد افتاد یا اینکه پرسپولیس برانکو سومین شکست پی در پی را به تیم کمالوند تحمیل می کند؟
 
تابلو ۶ تقابل لیگ برتری پرسپولیس و گسترش فولاد

شماره بازی

روز و تاریخ

لیگ

هفته

نتیجه

گلزنان

۱

جمعه۲۲شهریور۹۲

سیزدهم

۹

پرسپولیس۱گسترش۰

خلعتبری(پنالتی)

۲

سه شنبه۱بهمن۹۲

سیزدهم

۲۴

گسترش۱پرسپولیس۰

بایرامی

۳

پنجشنبه۱۵آبان۹۳

چهاردهم

۱۴

پرسپولیس۲گسترش۲

بنگر و طارمی|| باتیستا و جهانی

۴

یکشنبه۲۰اردیبهشت۹۴

چهاردهم

۲۹

گسترش۲پرسپولیس۱

جابر انصاری(۱۳و۵۰)|| تادو (پنالتی)

۵

دوشنبه۲۳آذر۹۴

پانزدهم

۱۴

پرسپولیس۱گسترش۰

جری بنستون

۶

یکشنبه۱۹اردیبهشت۹۵

پانزدهم

۲۹

گسترش۲پرسپولیس۴

عالیشاه(۶۹و۸۶)احمدزاده و انصاری|| ابراهیمی وشجاعیان

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    دم برانکو گرم
  • ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    به امید برد - انشالله که مثل فولاد اتوبوسی دفاع نکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس