کد خبر 613353
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: می‌خواهند با لابی و رابطه جای یک نفر دیگر به‌زور بنشینند.

به گزارش مشرق، صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از بازی با ماشین‌‌سازی تبریز گفت: ابتدا باید به سه نکته اشاره کنم، نکته اول میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) است که این میلاد را به همه تبریک می‌گویم، نکته دوم شهادت بابازاده است، اسطوره جانبازی که شهید شد، اگر شهدا نبودند امنیت و آرامش و استقلال و امنیت نداشتیم. همه چیز ما از شهداست، نکته سوم هم تبریک روز خبرنگار است که به شما تبریک می‌گویم، قشر زحمت‌کشی هستید که زبان ما برای تشکر قاسر است. گاهی اوقات هم مسائلی اتفاق می‌افتد که نباید باشد، اما شما خبرنگاران همواره انصاف و عدالت را رعایت می‌کنید.

وی افزود: در مورد مسائل فنی باید بگویم هنوز شرایط ما ایده‌آل نشده است، هر روز که می‌گذرد وضعیت تیم ما بهتر می‌شود و روزبه‌روز آماده‌تر می‌شویم، اگرچه وضعیت تیم با شرایط دلخواهم فاصله دارد، اما با صبر و حوصله و تلاش می‌توانیم به اوج برسیم. تیم ماشین‌سازی هم در اهواز خیلی خوب نتیجه گرفت. در شرایط گرم اهواز این تیم پیروز شد که نشان از انسجام این تیم دارد. در هفته گذشته هم در دربی تبریز مقابل گسترش خوب بازی کرد. با وجود آنکه ده نفره شد توانست مساوی کند. بازی سختی با این تیم داریم و امیدوارم ما پیروز مسابقه باشیم.

مرفاوی با اشاره به شرایط داوری گفت: در دو هفته گذشته برخی در مورد مسائل داوری حرف زدند، اما من نمی‌گویم داوری به نفع کسی بوده یا نه، داوران بدون قصد و غرض سوت می‌زنند و اگر داوری هم به اشتباه به سود تیمی قضاوت کرد، نباید به فکر جبران اشتباه خودش برای تیم دیگری باشد. انسان جایزالخطاست و داور نباید اشتباهش را با اشتباه دیگر جبران کند، همه داوران ما باشرف هستند و امیدوارم در بازی فردا هم تیمی از داور ضرر نکند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: ما فقط 13 جلسه قبل از اولین بازی‌مان تمرین داشتیم، در حال حاضر نیز 17 جلسه مفید تمرینی انجام داده‌ایم،‌البته من تمرینات ریکاوری قبل و بعد بازی را حساب نمی‌کنم، هیچ مصدومی هم نداریم، در تعطیلات لیگ هم 4-3 روز به بازیکنان استراحت می‌دهیم و پس از آن یک اردوی 8-7 روزه برگزار خواهیم کرد.

وی در مورد انتشار رقم قراردادها، گفت: این کاری که انجام می‌شود، مرسوم نیست، حتی در یک اداره هم کارمندان از میزان حقوق یکدیگر باخبر نیستند، به نظر من چنین مسئله‌ای به نوعی فضولی در کار دیگران است، هر کس ممکن است قرارداد و دستمزد خاص خودش را داشته باشد، ضمن اینکه تمام این پول‌ها پرداخت نمی‌شود، یک سال برای خودم چنین وضعیتی پیش آمد و مجبور شدم مالیات دستمزدی را بدهم که در روزنامه‌ها منتشر شده بود و 6 ماه به دنبال حل این مشکل بودم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در مورد اینکه تفاوت دستمزد بازیکنان پرسپولیس و صبا بسیار زیاد است و ریشه این بی‌عدالتی‌ها کجاست، گفت: اگر بخواهیم اکنون وارد مسائل بی‌عدالتی شویم، باید از اول صحبت کنیم و در مورد خیلی از مسائل حرف بزنیم، هر کسی مسئول خودش است و باید پاسخگوی اعمالش باشد.

مرفاوی در مورد اینکه گفته بود یک فرد می‌خواسته با آوردن اسپانسر جانشین او در صبا شود و آیا بهتر نیست شفاف‌تر صحبت کند، گفت: صلاح نیست که اسم شخصی را ببرم، در فوتبال که حوزه تخصصی ماست، گاهی اوقات شاهد بی‌عدالتی هستیم، برخی می‌خواهند با هزار لابی و رابطه جای آدم دیگری را بگیرند. این مسئله به وجدان آدم‌ها برمی‌گردد، نباید به‌زور بخواهیم جانشین کس دیگری شویم، بهتر است از طریق مرسومش اقدام کنیم، چنین مسائلی کار شرافت‌مندانه‌ای نیست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محموداعرابی ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    نه جناب مرفاوی وقتی فوتبال با پول بیت المال سیراب میشود مردم باید بدانند که این پول کجاوچگونه هزینه میشود و اصلا چه بازدهی دارد این همه هزینه. اهالی فوتبال خوب میدانند که اگر بنا باشد به فوتبال بصورت حرفه ای نگاه کرد این اعداد وارقام ازسر فوتبال مابسیاربسیاربسیار زیاد هم هست اما زمانی که همه اهل فوتبال به این رویه عادت دارن اگرکسی حرف حق بزند میشود آدم بده دوران کمی منصف باشید.همه فوتبال ماچه عملکرد نسبتا مثبتی داشته جزخالی کردن بیت المال
  • ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    ادب مرد به از دولت اوست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس