کد خبر 612656
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰

فیلم «اسنودن» ساخته پر سر و صدای الیور استون از ۱۶ سپتامبر در آمریکای شمالی روی پرده های سینما می رود.

به گزارش مشرق، فیلم "اسنودن" آخرین ساخته الیور استون به زودی اکران می شود. در حاشیه نمایشگاه " کمیک کان بین المللی سن دیگو " جوزف گوردون در مورد شخصیت ادوارد اسنودن به گفت و گو نشست. 

در نمایشگاه «کمیک کان بین المللی سن دیگو» در سال جاری سوپرمن ها به جمع انبوه زامبی ها پیوسته اند. در رویدادی چهار روزه در سن دیگو که به ابزار مهمی برای هالیوود برای ایجاد علاقه به فیلم های آینده شده، استودیوها و شبکه های تلویزیونی برنامه های گوناگونی برای مخاطبان کتاب ها و فیلم های کمیک راه اندازی کردند. 

یکی از این سوپرمن ها در فیم الیور استون ظاهر می شود. فیلم "اسنودن" به کارگردانی الیور استون بر اساس کتاب "پرونده های اسنودن" اثر لوک کاردینگ و کتاب "عصر اختاپوس" اثر آناتولی کوچیرینا نویسنده روس ساخته شده است. جوزف گوردون لویت ستاره هالیوود در فیلم نقش ادوارد اسنودن را بازی می کند. 

وی می گوید: "بله، همه می دانیم که آژانس امنیت ملی آمریکا وجود دارد و اسنودن درباره آن حرف زد اما درباره گوگل چه باید گفت؟ درباره کارهایی که فیس بوک انجام می دهد؟ در برنامه ای که با مخاطبان داشتیم کسی از الیور استون درباره پوکمون گو پرسید و الیور پاسخ بسیار خوبی دارد او گفت این برنامه شما را هر کجا که می روید ردیابی می کند و بعد اطلاعات جمع شده از آن ناپدید نمی شود بلکه این اطلاعات فهرست بندی شده و بعد به فروش می رسد." 

فیلم زندگی ادوارد اسنودن را روایت می کند که اطلاعات طبقه بندی شده و برنامه های جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا از شهروندان را افشا کرد. روزنامه گاردین نخستین بار در سال ۲۰۱۳ این اسناد را منتشر کرد. فیلم "اسنودن" ساخته الیور استون از ۱۶ سپتامبر در آمریکای شمالی روی پرده های سینما می رود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس