همشهری پایداری - 182 - کراپ‌شده

در «موضوع ویژه» هم گزارشی از واکنش هنرمندان نسبت به شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی در کنار گفت‌وگو با «زهرا عباسی» همسر و «میلاد ملک‌زاده» صمیمی‌ترین دوست این شهید پیش روی شما قرار گرفته است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، با نزدیک شده به هفته دفاع مقدس، ماهنامه پایداری در جدیدترین شماره خود، در قالب پرونده ویژه به سراغ روایت‌ جنگ از زبان فرماندهان، ژنرال‌های بعثی و اسیران عراقی رفته است. همچنین گزارشی از تنها شهید اروپایی جنگ،  بررسی وضعیت مسلمانان روهینگیا، مصاحبه با خانواده شهید حججی و صمیمی‌ترین دوستش بخشی دیگر از مطالب شماره 182 (شهریور 96) همشهری پایداری هستند.


«بازی بازنده‌ها» عنوان پرونده ویژه این شماره همشهری پایداری است که در آن مطالبی از زبان ژنرال‌ها و فرماندهان بعثی روایت شده است. در این پرونده با نگاهی جدید، روایت‌های اسرای عراقی و بعثی مورد بررسی قرار گرفته است. گفت‌وگو با عبدالعلی توکلی بازجو و مسئول جنگ روانی قرارگاه خاتم‌الانبیا در زمان جنگ و ناصر صارمی اسیربان اردوگاه‌های اسرای عراقی مطالب دیگری از این پرونده هستند. گزارشی از رونمایی کتاب «پوتین قرمزها» به همراه تایم‌لاین اقدامات صدام در جنگ و همچنین روایت‌هایی از ژنرال‌های مشهور بعثی هم در این پرونده منتشر شده‌اند.

در بخش «بدون مرز»، گزارشی از وضعیت دیروز و امروز «روهینگیا» و مسلمانانش را می‌خوانید و در «موضوع ویژه» هم گزارشی از واکنش هنرمندان نسبت به شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی در کنار گفت‌وگو با «زهرا عباسی» همسر و «میلاد ملک‌زاده» صمیمی‌ترین دوست این شهید پیش روی شما قرار گرفته است.
گفت‌وگوی ویژه این شماره به «محمدرضا اسلاملو» کارگردان «جعبه سیاه»  فیلمی با موضوع 11 سپتامبر، اختصاص داده شده است.  یادداشتی از علی فریدونی عکاس جنگ به همراه گالری تصاویر او از دوران دفاع مقدس هم در بخش «یک فریم، یک خاطره» آمده است. «بمب سدید» موضوع بخش جنگ افزار در این شماره است و در بخش جنایتکار جنگی هم به «یوزف منگله» پزشک جنایتکار نازی پرداخته شده است. در بخش «"بین‌الملل» هم مقاله‌ای ترجمه‌ای با تیتر «بلاهت آمریکایی»‌ منتشر شده است که سیاست‌های ترامپ در قبال دین، اسلام و مسلمانان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

همشهری پایداری در شهریور 96، در 84 صفحه و با قیمت 2000 تومان منتشر  شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس