کد خبر 612537
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران گفت: کادر فنی برای درمان و رساندن من به المپیک ریو تمام تلاش خود را به کار گرفته، اما تائید نهایی سلامت من ربطی به فدراسیون کشتی ندارد.

به گزارش مشرق، رضا یزدانی با بیان این مطلب افزود: با توجه به وضعیت مصدومیتم که از چند ماه پیش اتفاق افتاد، روند درمانی و تمرینی خود را بلافاصله زیر نظر پزشکان و کادر فنی آغاز کردم. کادرفنی برای کمک به کاهش مشکلات ناشی از درد پای من بهنگام تمرین، پزشک ایرانی را که مقیم کانادا بوده و تخصص ویژه‌ای در فیزیوتراپی دارد به ایران دعوت کرد تا در تمرینات کنار من باشد و اکنون نیز همراه من است.

وی در خصوص آخرین وضعیت خود ادامه داد: در خصوص تعیین تکلیف وضعیت مصدومیت من، فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان مسئول تایید سلامت ورزشکاران شرکت کننده در المپیک باید اظهار نظر کند و این موضوع ارتباطی به فدراسیون کشتی ندارد. قرار است در این مورد کمیسیون ویژه‌ای در فدراسیون پزشکی تشکیل شود.

دارنده مدال طلای رقابتهای جهانی گفت: کادر فنی در این مدت تمرینات اختصاصی در نظر گرفته و مربیان در تلاش هستند من با آمادگی جسمانی و روانی مناسبی راهی المپیک شوم.

دارنده دو مدال برنز جهان در پایان گفت: در هر حال امیدوارم با دعای خیر مردم و کمک کادر فنی تیم ملی که همواره در این مدت پشتیبان من بودند در المپیک شرکت کنم و بتوانم با کسب مدال، ضمن افتخارآفرینی برای ایران، ویترین مدالهایم را تکمیل کنم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس