«نادر طالب‌زاده» در نشست خبری با موضوع بیوتروریسم از آلودگی آب زمزم به آرسنیک و راز بیماری حجاج پرده برداشت.

به گزارش مشرق، نشست خبری تهدیدات نوین علیه مسلمانان با موضوع بیوتروریسم با حضور «نادر طالب‌زاده» و دکتر «علی کرمی»، سیدنظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس و نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی امروز -دوشنبه 11 مردادماه- در سالن اجتماعات خبرگزاری فارس برگزار شد.

بعد از حادثه منا چهره واقعی آل سعود نمایان شد

بنا بر این گزارش، نادر طالب‌زاده ضمن ابراز خرسندی برای حضور در این نشست، گفت: مسائلی که امروز می‌خواهم مطرح کنم، حدود 10 سال است قصد بازگو کردنشان را دارم، اما تا به حال فرصت مقتضی برایش پیدا نشده است.

وی ادامه داد: چندی پیش در برنامه «عصر» میهمان آقای کرمی بودم و در آنجا بحث بیوتروریسم مطرح شد. بعد از آن، به برنامه «راز» رفتم و در آن درباره بی‌توجهی مسلمین به برخی موضوعات از جمله آلوده بودن آب زمزم و معماری‌های موجود در سرزمین عربستان صحبت شد.

طالب‌زاده افزود: حدود 9 سال پیش در سرزمین عربستان تحقیق‌هایی انجام دادم که گزارش‌های آن را به صورت مستند در اختیار دارم و قصد دارم که در این نشست آنها را برای حضار به نمایش درآورم.

این کارگردان همچنین ادامه داد: در واقع از این سکوت تعجب می‌کنم که چرا هیچ‌کس هیچ چیزی درباره مسئله به این مهمی نمی‌گوید و بعد از اتفاقات اخیر، چهره آل‌سعود به صورت واقعی نمایانگر شده است.

وی با بیان اینکه حضور آقای کرمی در این زمینه بسیار تأثیرگذار بود، بیان داشت: تحقیق‌های آقای کرمی در این باره برای ما بسیار راهگشا بود. ویروس فان‌وکس میکروبی است که توسط پنتاگون طراحی شده و طبق تحقیق‌های ما میکروبی است که ایمان و اعتقاد در عبادت را در مسلمان‌ها می‌برد.

گفتند در مجامع عمومی ماجرای آلودگی آب زمزم را بیان نکنیم

طالب‌زاده در ادامه صحبت‌های خود گفت: آبی که مردم در مکه و مدینه می‌نوشند آلوده به آرسنیک است و چندین سال پیش، دوستان در هلال‌احمر این موضوع را به من گفتند، اما در ادامه، سفارش کردند که چنین چیزی را در مجامع عمومی بیان نکنم، چرا که این آب به دلیل حضور در آن سرزمین تقدس خاصی برایشان دارد. حتی در سال 2006 وزارت جهانی بهداشت این موضوع را اعلام کرده بود.

علی کرمی در ادامه این نشست خبری گفت: حدود 30 سال بود که این موضوع را می‌دانستم، اما آن را مطرح نکرده بودم. برخی‌ها می‌گفتند بیان این مطلب عین سیاه‌نمایی است و در جلساتی که داشتیم، تحولاتی در این زمینه مطرح شد که تصمیم گرفتیم آن را بیان کنیم. در این جلسه به همراه آقای طالب‌زاده نکاتی را بیان خواهیم کرد که برای همه حضار تازگی خواهد داشت. اگر الان در مجامع بین‌المللی جنگ سخت دیده نمی‌شود، اما جنگ نرم وجود دارد و دشمنی غربی‌ها به مسلمانان کمتر نشده و آنها تحت هر شرایطی می‌خواهند به مسلمانان صدمه بزنند.

وی ادامه داد: ما در جهت بیوتکنولوژی در حال تحقیق هستیم و به دلیل تخصصی که در حوزه پدافند عامل دارم و شناختی که در این زمینه کسب کرده‌ام، مسائلی را مطرح خواهم کرد. تمامی این حرف‌ها مستند است و سندهایش هم موجود است و اگر کسی گفت توهمی بیش نیست، می‌توانیم با نشان دادن این اسناد، حرف خود را ثابت کنیم. تا الان در هیچ رسانه‌ای در این باره صحبت نکردیم، اما با شرایط موجود، زمان آن رسیده که این صحبت‌ها بیان شود، آن هم در شرایطی که اسلام توسط غربی‌ها تحت فشار است. من به صورت روزمره با اقصی‌نقاط دنیا و علوم به روز شده در ارتباطم و مطمئن باشید مسائلی که بیان می‌کنم برای مردم مفید است.

آب زمزم مطهرترین و گواراترین آب دنیا بود

طالب‌زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: دغدغه دیگر ما تکلیفی است که در برابر سایر مردم جهان داریم، چرا مردم مسلمان در سایر نقاط جهان باید آب آلوده بنوشند؟ قبل از آلودگی این آب، یادم است توسط آزمایشگاهی، آب زمزم را چک کردند و مطهرترین آب اعلام شد، اما چه اتفاقی می‌افتد که الان همین آب آلوده‌ترین اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از حج خونین، آلودگی این آب اعلام شد و ما با آمارهایی که در دست ما قرار گرفت (تختخواب‌های درمانگاه‌ها و سرماخوردگی‌هایی که در طولانی‌مدت التیام پیدا می‌کرد) مصمم‌تر شدیم. چرا در این چند سال، همه زوار از روز اولی که پا به سرزمین عربستان می‌گذاشتند، بلااستثنا مریض می‌شدند و تا روز آخر، این مریضی با آنها همراه بود، حتی وقتی که به ایران یا کشورهای خود وارد می‌شدند نیز مدام به آنها می‌گفتند بیماری شما واگیر دارد، مراقب باشید دیگران را مریض نکنید.

طالب‌زاده با بیان صحبتی از یک کشیش مسیحی گفت: یادم است یک کشیش مسیحی می‌گفت مواظب افرادی که از حج می‌آیند باشید، چرا که سرماخوردگی دارند و ممکن است به شما آن را منتقل کنند. در نتیجه اینکه این افراد کاری کردند که اگر تمامی این نقاطی که تا الان مطرح کردم را به هم بچسبانیم به این نتیجه می‌رسیم که آلودگی آب عربستان، بدون برنامه‌ریزی نبوده است.

وی در ادامه بیان داشت: چندین سال پیش کشور انگلیس نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که آب زمزم آب آلوده‌ای است. فان‌وکس همان میکروبی که توسط پنتاگون و اسرائیل طراحی شده نیز در همان آزمایش‌ها مطرح شده و ما باید موضع دفاعی و درستی را در برابر چنین مسئله‌ای بگیریم. در سال 2007 که به مکه سفر کرده بودم، با افراد مختلف مصاحبه‌هایی داشتم که آنها را برایتان پخش می‌کنم.

بیماری‌هایی که توان عبادت را می‌گیرند/ می‌خواهند شور معنوی را مهار کنند

در ادامه مراسم کلیپی پخش شد که مربوط به بیماری حجاج ایرانی در سال 75 بود. بیماری هایی که حجاج ایرانی را ضعیف ساخته و توان عبادت را از آنها می گیرد.

در ادامه طالب‌زاده تصریح کرد: آب زمزم آلوده به نیترات است و بسیار خطرناک است این را پزشکانی که در آن زمان در مکه حضور داشتند گفتند ولی بحث آرسنیک را مطرح نکردند. آن زمان من اشرافی به بیوتروریسم نداشتم و فقط می دانستم که عده ای در مکه بیمار می شوند و وقتی برمی گردند نیز عده دیگری را بیمار می کنند. آنها با این بیماری حال عبادت و خداجویی را از مسلمانان می گیرند. آنها در حج تمتع 20 سال است که این کار را می کند. در این مدت هر کس از آب آن بشکه‌های نارنجی خورد، آلوده شد و دولت جنایتکار سعودی نسبت به آن شانه خالی کرد.

این طراحی متعلق به پنتاگون است و این شور معنوی که انقلاب اسلامی به وجود آورده را می خواهند مهار کنند. این بحث بیماری را ادامه دار کرده اند و عقبه آن نیت و تلاش امریکا و اسرائیل است که دولت سعودی به آن عمل کرد. امروز ما نقطه هایی که با هم فاصله دارند را به هم می چسبانیم. چیزی به حج خونین و بیماری ها و آب زمزم نمی چسباند اما ما آنها را کنار هم قرار داده ایم.

در ادامه کرمی نیز با نشان دادن تصویری عنوان داشت: دکتر به نقاط خوبی اشاره کردند و من باید بگویم که پنتاگون برای این ماجرا برنامه مفصلی دارد که بخش هایی از آنها فاش شده است. تمام پروژه ها و آزمایش هایی که روی حیوانات شده، در ویدئویی که ما تهیه کرده ایم موجود است. رفتار شما مربوط به هورمون محصول مغزی است و آنها این ژن را در ساختار ژنتیکی برده اند و به بدن حیوانات منتقل کرده اند. این ژن اگر بالا یا پایین برود رفتارها تغییر می‌کند.

دشمنان جمعیت مسلمانان را هدف گرفته‌اند

وی ادامه داد: قبلا کتابی منتشر شده بود با نام The god gene منتشر شده و در آن هم اشاره شده که رفتار با این ژن قابل تغییر است. پروژه فان‌وکس واکسن ضد بنیادگرایی است. در این فیلم هم می بینیم که کسی سوال می کند می تواند آنها دیگر با سلاح نظامی از پس ما برنمی‌آیند و این بار به مکه آمدند تا جمع مسلمانان تمام دنیا را آلوده کنند. سالها این تست انجام می شود تا به نتیجه ای که می خواهند برسند. دکتر سراغ پزشک هلال احمر رفته و نشان می دهد که افراد کاروان من دیگر حال عبادت ندارند. من در 32 سال مداوم این موضوعات را تدریس می کردند و بعدا متوجه شدیم اینها روی جمعیت کار می کنند.

کرمی همچنین به کتاب زبان خدا اشاره کرد و اظهارداشت: همه چیز در درون شماست. کشور اشغالگر صهیونیست بیشترین دانش را در این زمینه دارد و برنامه های خطرناکی برای ما دارد. ایران در چند موضوع برند است که یکی از آنها زعفران است و دارند ویروسی برای از بین بردن آن طراحی می کنند. حتی زعفرانی که خارج از کشور پرورش دادند مثل ایران نبود و حالا دارند خاک ایران را هم می برند. خاویار، فرش و پسته هم برندهای ایران است. حالا درباره پسته نیز همین کار را می کنند که نهال ها از امریکا می آید و به درختهای ایرانی قلمه می زنند. زیرساخت های پسته در حال از بین رفتن است.

برنامه‌های طولانی مدت برای کنترل جمعیت مسلمانان

کرمی در بخش دیگری از سخنانش به مقاله ای اشاره و عنوان داشت: می‌گویند شومن وحشت شده‌ای نمی‌گذارند واقعیت‌ها را بیان کنیم. سال گذشته 10 روز قبل از حج سخنرانی کردم و گفتم که حج امسال را امن نمی بینم و آن فاجعه روی داد. یک پزشک نیز عنوان کرده است که کشته شدگان سال گذشته حج مسموم شدند.

او همچنین به مطلبی اشاره کرد که نمایندگی کشورمان در سازمان ملل هدف حمله ویروسی قرار گرفت و تصریح کرد: ما در حوزه بیوتروریسم خیلی پیشرفته هستیم.

کرمی در ادامه سخنان طالب زاده گفت: آنها فهمیده اند که یک عنصر مشکل ساز وجود دارد و آن ایمان است. شهادت طلبی است. ایمان را از آنها می گیریم و خودشان به ما نزدیک می شوند. 2 ابزار برای کنترل خاورمیانه دارند. یکی نفت و دیگری غذا. بعد هم به دنبال آلوده کردن مواد غذایی ما می روند. وقتی حاجی برمی گردد به اطرافیان خود هم آب زمزم می دهد و چه چیزی از آن راحت تر است؟ یا سال های گذشته بحث سرقت ژنتیکی راه انداختند به بهانه کمک به بیماران سرطانی که ما سریع در برابر آن واکنش نشان دادیم. یا بعد از آن بحث nssm200 از سوی هنری کیسینجر مطرح شد که جمعیت جهان باید کنترل شود و مخصوصا شیعیان. یا بعد از آن توطئه کنترل جمعیت را مطرح کردند که توسط وزیران بهداشت آن زمان ما اجرایی کردند.

وی اظهارداشت: پروژه ژنوم ایرانی از سوی دانشگاه استنفورد انجام شده است. ژنوم ایرانی باید از طریق ایرانی ها انجام شود. حق ندارد یک کشور خارجی به ژنوم کشور ما را داشته باشد. چرا دانشگاه استنفورد؟ چون 3 ایرانی در آن دانشگاه هستند و هیچ کس هم صدایش درنیامد. هزینه آن هم از سوی یک شرکت بهایی پرداخت شده است. خدا را شکر آن قدر سر و صدا کردم تا بالاخره در دستور کار سپاه و وزارت اطلاعات قرار گرفت. ترور بیولوژیک صدها سند دارم که در حال انجام است. از من می پرسند که می توان این موضوع را اثبات کرد؟ ثابت کردن آن بسیار سخت است. در ذهنم یک پرسشنامه طرح کردم. فکر می کنم آیت الله املش ترور بیولوژیک شده اند. برای حذف معنویت کار می کنند. چه به روش سایبری. اینها جنگ نرم است و نوظهورند و خاص مسلمانان است.

کرمی همچنین به پروژه ترور در المان اشاره کرد و این تست ها ادامه دارد. امسال مکه برای ایرانیان بسیار خطرناک است و کسانی که از طریق کشور سوم می روند بدانند که تحت نظر اسرائیل هستند و آنها روی این افراد تست خواهند کرد.

مساله دیگر موضوع محصولات غذایی تراریخته است که خوشبختانه مسئولان نسبت به آن اخطار داده اند. دشمنان دارند مسلمانان را به یک نوع بیماری خاص مبتلا می کنند که از دین خود بگذرند.

بخش دیگری از این مراسم به طرح پرسش از سوی خبرنگاران اختصاص داشت که کرمی در پاسخ به این پرسش که چطور می توان افکار عمومی را نسبت به خطر بیوتروریسم آگاه کرد که ایجاد وحشت نکند؟ گفت: اگر از طریقه علمی و بدون حاشیه به سوالات پاسخ داده شود قطعا آگاهی نسبت به آن بسیار زیاد خواهد بود.

ترورهایی که قابل اثبات نیستند

وی همچنین در ادامه سوالی با این مضمون که چندین چهره از طریق ابتلا به بیماری ترور شده اند، روند بیماری دکتر طالب زاده چگونه بوده است؟ عنوان داشت: مشکل این است که طرف مورد نظر خودش متوجه نمی شود و سالها زمان گذشته است. نه می توان نمونه گیری کرد و نه می توان ثابت کرد. آن فرد هم نمی داند که چطور آلوده شده است؟ آقای طالب زاده همان طور که اعلام شده است، در عراق بودند که چمدانشان به سرقت می رود و کاملا می دانستند که ایشان در کدام هتل هستند و آقای طالب زاده از فردای روزی که چمدان را باز کردند سرفه هایشان شروع شده و حتی سرفه های خونی داشته اند. وصل کردن نقاط به هم تا اثبات قطعی کار بسیار سختی است. پزشکان هم هیچکدام نمی توانند تشخیص بدهند.

قبلا و در گذشته به ترورهای خیابانی دست می زدند که آلارم بدهند و حالا دیگر مخفیانه دست به ترور می زنند. نقدی که من داشتم که زود اعلام شد این بود که یاسر عرفات مشکوک به ترور توسط پلوتونیوم 212 بود. بیوتروریسم یک تعریف غیر رسانه ای دارد که از طریق هرچه جز تفنگ و بمب باشد می گویند که بیولوژیک کشته شده است.

طالب زاده نیز عنوان داشت: من هیچ وقت درباره این موضوع خودم صحبت نکردم و تنها در یک محفل دوستانه درباره اش حرف زدم که رسانه ای شد و بعد هم مجبور شدم درباره اش حرف بزنم. من با یک کاروانی از شیعیان از بیروت رای پیاده روی به کربلا رفتیم. اما همه چمدان هایمان در جایی که اقامت داشتیم در حومه کربلا دو مامور امنیتی آمدند و سراغ من را گرفتند. بعد آمدند و گفتند بروید چمدان را تحویل بگیرید. من آن موقع تب داشتم و نرفتم. رئیس کاروان کسی را فرستاد تا چمدان من را گرفت.من درگیر کنفرانس افق نو و صهیونیسم و ... بودم و فکر می‌کردم به خاطر این موضوع لپ تاپ من را می خواستند. بعد هم گفتند کار nsa است آژانس امنیت ملی امریکا که بر همه چیز عراق سوار است.

وی افزود: من این حادثه را جایی عنوان نکردم اما از آن شب دیگر هیچ شبی نتوانستم بخوابم. مدام سرفه می کنم و حالم خوب نبود. من که 40 کیلومتر پیاده روی می کردم دیگر نتوانستم راه برود. اگر آب زمزم رصد نمی شود، من که دیگر هیچ وقت دیده نمی شود. در حالی که من قصه هایی دارم که باید گفته شود.

در ادامه خبرنگاری از طالب زاده پرسید که چطور پیش از این بحث آرسنیک موجود در آب زمزم عنوان نشده بود ولی الان این اجازه برای طرح آن داده شده؟ که وی در پاسخ گفت: این که آب آلوده به آرسنیک است در سال 2006 اعلام شده است. این اعلامیه رسمی انگلیس است. اما الان فرصت خوبی فراهم شد. در حقیقت ما برای جامعه جهانی اسلام می گوییم نه فقط برای ایران. دیگر کشورها برای مسلمانان خود گفته اند اما ما نگفته ایم و بهره برداری نکرده ایم. اما امسال همه چیز رو است و کاملا شفاف است. امسال هم که ما حج نمی رویم و راحتیم. هر سال می گفتند مردم به حج می روند و آنها را دچار وحشت نکنیم. کسی توجه نمی کند و حال عکس‌العمل ندارد. این که آب گوارای زمزم را آلوده می کنند همه کشورهای اروپایی گفتند اما باز هم جمهوری اسلامی باز هم سکوت کرد.

رواج آدامس‌های ناس با قیمت بسته‌ای ۵۰۰ تومان

دکتر کرمی نیز در همین رابطه عنوان داشت: عربستان بسیار صریح درباره ایران رفتار می کند و من نمی دانم که چرا این قدر ملایم در این باره رفتار می کنیم؟ ما باید مدام کوتاه بیاییم؟ من مدام در حال مطالعه هستم. کشور ما امن‌ترین کشور منطقه است و اینها به این موضوع حسادت می کنند. رهبر معظم انقلاب چند بار باید در این باره هشدار بدهند؟ در دنیا موضوع قبل از اقدام مهم است اما در ایران بعد از اقدام تازه به یادشان می افتد. وزیر بهداشت بعد از حادثه منا گفت که یک کانتینر از جنازه ها را آوردند و من هشدار دادم که نمونه برداری کنید و نگذارید که جنازه ها دفن بشوند چون بیرون آوردنشان سخت است. من بحث این ترورها را حس می کنم.

وی افزود: چرا ما مسلمان ها حقمان را نمی گیریم؟ مسئولین همیشه بالا باشید و حواستان جمع باشد. بیوتروریسم هر لحظه در کشورمان در حال وقوع است. دام و غذای آلوده در حال وارد شدن به کشور است. مواد مخدر جویدنی در حال حاضر به قیمت 500 تک تومن در حال خرید و فروش است. یا آدامسی که در آن ناس وجود دارد. بیوتروریسم به گونه ای است که فرد اصلا متوجه نمی شود. بعضی ها نمی خواهند این حرف ها را بزنیم. من تحت فشارم حتی به تهدید اخراج و قطع حقوق. نباید شک کرد که در کشتار منا ماموری که فقط نشسته و نگاه می کند و راه ها را بستند و معلوم نیست چه ماده ای پخش کردند. آیا نباید من اقدام کنم و آن پزشک مصری که این حرف ها را می زد به ایران دعوت نمی کنیم؟ آب در 3 جا دفن شده است و جسدها به راحتی دفن شدند. 500 جسد آوردند و وزیر بهداشت می‌گفت که وقتی در کانتینر را باز کردند ما از بوی عفونت در حال خفه شدن بودیم و این یک نوع مسمومیت بود.

در ادامه نیز خبرنگاری عنوان کرد که با توجه به این سخنان به نظر می رسد که برخی از مسئولین دولت جمهوری اسلامی، این مسئولان تلاش می کنند که این موضوع پنهان بماند و باز نشود؟ که طالب زاده در پاسخ عنوان داشت: من نمی توانم به این سوال پاسخ شفاف و صریح بدهم. این مسئولین خیلی هایشان اهل تحقیق نیستند و نمی توانند خبرها و تحقیقات را بخوانند و اینکه یک وجدان و صراحت می خواهد و یک نسلی سستی کرده است. من همان موقع با معاون مسئول حج و زیارت صحبت کردم و گفتم که ویروس آویدونیروس تست شده و پادزهر آن هم گفته اند اما اتفاقی رخ نداد. وقتی بی بی سی یک برنامه ای درباره مسمومیت آب زمزم ارائه کرد من هم توانستم بعد از 3 سال بحث را باز کنم.

شوم‌ترین آدم‌های دنیا در پشت پرده ترورهای بیوتکنولوژیک

وی ادامه داد: چرا من بعد از 7 بار طواف باید آبی را بخورم که 3 برابر توان بدنم آلوده به سم آرسنیک است. دنیا خیلی این مسائل را تحمل نمی کند اما در این مورد باید اقدامی کرد. کمپین جدی به راه انداخت و مستند ساخت. همه ما یک وظیفه ای داریم. نسل جوان باید این موضوع را پیگیری کند. ما یک تکلیف شرعی داریم که باید آن را انجام بدهیم. شوم‌ترین آدم‌های روی زمین پشت این موضوع هستند. به ما می گویند محور شرارت. آن وقت ما هستیم یا شما که آب را آلوده کرده اید و دستیارشان هم عربستان سعودی است. ما روز اولی که وزیر خارجه حکم گرفت با وزیر ارشاد تماس گرفت که جلوی کنفرانس افق نو را بگیرید و آن را برگزار نکنید. یک سال و نیم عقب افتاد و من دیگر در حوزه های دیگر هم رمقی ندارم و حال این کارها را ندارم. یک بخشی از ماجرا به همین دولتی که هست برمی گردد اما سوای دولت ارگان های دیگر هم نسبت به آن بی توجهی کردند درحالی که جزو تکالیف است و اینجا حوزه مبارزه با استکبار است.

طالب‌زاده تصریح کرد: اگر من این سخنان را در یک دانشگاه امریکایی هم بگویم مردم با اشتیاق بسیار گوش می دهند و عکس‌العمل نشان می دهند. این روزها پرونده جنایات بسیار سنگین شده است.

همچنین خبرنگار دیگری درباره تلاش طالب زاده برای مستندسازی این جنایات پرسید که وی گفت: من بعد از اعلام عمومی با مستندسازان دیگری صحبت خواهم کرد که درباره این رویداد که بین المللی هم هست مستندهایی ساخته شود. من دلم برای میلیونها مسلمانی می سوزد که سکوت در مقابل آنها مسئولیت می آورد. پرونده این موضوع به 25 سال قبل برمی گردد. ربع قرن است که مردم را آلوده می کنند و از زیر آن شانه خالی کرده‌اند.

ماجرایی که درگیر بروکراسی اداره شده است

 یک خبرنگار دیگر نیز پرسید که آیا شما تلاش مشخص انجام داده اید که یک کمیته ای تشکیل شود که پیگیر باشد و همچنین راه کار و راه حل مشخصی برای جلوگیری و پیشگیری و درمان این بیماری ها پیدا کرده اید؟ در این رابطه کرمی گفت: من اجازه ندارم در این باره سخن بگویم ولی ده ها پاکت به دست من رسیده و آن ها را آنالیز کرده ایم و یک مورد هم بود که در خاش روی داد و 9 نفر در یک چادر کشته شدند. بنده در تجربه طولانی خود نمونه های بسیاری دیده ام. ما مکاتبات بسیاری داریم و متولی این موضوع وزارت اطلاعات است نه سازمان پدافند. بیوتروریسم که متولی آن وزارت اطلاعات باشد هم باز کاری پیش نمی رود چون موضوع انسانی آن به وزارت بهداشت می رسد، موضوع حیوانی آن به دامپزشکی و .. هماهنگ کننده ای وجود ندارد.

چند روز پیش ما را به یک کنفرانس رادیویی دعوت کردند اما دو نفر سازمانی دیگر که حضور داشتند گفتند که در این باره سخن نگویید. برای اینکه نمی خواهند جامعه دچار وحشت می شود. شاید اگر پرس‌تی‌وی و العالم هم اینجا بودند این موضوع ابعاد بین المللی بیشتری به خود می گرفت شاید آن وقت داخلی ها هم به فکر می افتادند.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    ما هم مشکوک بودیم
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    90 درصد افرادی که من دیدم از مکه برمیگشتند سرماخوردگی شدیدی داشتند که حتی تا یک هفته بعد از بازگشت به ایران هم توان کار و فعالیت نداشتند. ضمنا موضوع سقوط جرثقیل تاور به شکل 11، پارسال در مسجد الحرام در 11 سپتامبر هم باید بررسی بشه.
  • خادم الحاج ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    سلام علیکم با تشکر از برادران عزیز دکتر کرمی وحاج نادر طالب زاده بنده نیز بعنوان یک خادم کوچک حجاج نسبت به بیماری زوار وبی حالی آنها نسبت یه عبادات ومناسک عمره وحج حساس شدم و فکر میکنم که این مطالب محرز است خداوند همه این عزیزان را درانجام تکالیفشان موفق بدارد وبرادر تلاشگر مخلص وبسیجی آقای طالب زاده را شفا عنایت فرماید برای سلامتی همه این گرامیان صلوات هدیه مینمائیم اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
  • خاله جان ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    مسؤلین ما خوابن متاسفانه
  • ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    ضمن آرزوی سلامتی برای آقای طالب زاده نیروی ارزشی جبهه انقلاب' امیدوارم بدنه انقلابی نظام تقویت بشه و کشور و دنیا رو از چنگال شیاطین پاک و منزه کنه' آمین یا رب العالمین.
  • فامیل دور ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    هشت سال قبل جناب رائفی پور میگفتن
  • صادق ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    با آسمون و ریسمون به هم بافتن که چیزی ثابت نمیشود. دقیقا بگویند چه فردی در چه زمانی و چطوری اینکارها را انجام داده و سند ارائه کنند اینها ممکن است از نظر تئوری قابل قبول باشد ولی سندیت ندارد و مقبول نیست. شاید بعضی ها فکر کنند حالا که رابطه ما با عربستان تنش آمیز شده پس هرچی تو ذهنمون داشتیم حالا وقتشه که بیرون بریزیم .
  • ناشناس ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    خب ما هم همواره گفتیم میخواهیم اسراییل را از بین ببریم.جنگ در همه ابعاد ادامه دارد و باید ما هم همین رفتار را در برابر دشمن داشته باشیم
  • ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    خواهش ميكنم فيلم كامل اين نشست را منتشر كنيد
  • ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • عرشیا ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    من هم متوجه قضایا شدم در خصوص تحرکات علیه مسلمین در قالب بیو تروریسم و همچنین ورود و تولید داخل محصولات تراریخته من به همه دوستانم و همه کسانی که میبینم حتی ناشناهای اطرافم به همه دارم اطلاع رسانی میکنم من به سهم خودم هر کسی را که میشناسم این موارد رو گوشزدکرده و خواهان توجه همه احاد ملت به این دو مسئله هستم یعنی بیوتروریسم و تراریخته ها که محصولات دست کاری ژنتیک شده اند و عواقب ان در نسل اینده و حتی همین نسل مصرف کننده پدیدار میگردد همچنین از دو عزیزم جناب اقای دکتر طالب زاده و جناب اقای دکتر کرمی نهایت تشکر را داشته و خواهان سلامتی برای این دو عزیز و محقق بزرگ از درگاه خدای منان هستم
  • یک دانشگاهی ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    به نظر من درست گفته آقای نادر
  • محمد ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    حضرت اقا اون قدر که به مردم امید داره به دولتمردان نداره. خودمون باید بلندبشیم کمپین بزنیم فیلم بسازیم مستند بسازیم در دانشگاه در مدرسه در مساجد در حسینیه ها و ... برای همه موضوعات و چالشهای کشورمون
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    خدا عاقبتمون بخیر کنه
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    "در حالی که من قصه هایی دارم که باید گفته شود" خودتون هم اذعان می کنید که قصه است.
  • ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    شما خودخواسته توجه نکردی که اشاره شده سازمانهای جهانی هم موضوع آلودگی آب را تائید کردند برای جهتگیری مغرضانه شما متاسفم حمایت از آل سعود در هیچ وجدان بیداری نمیگنجد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس