کد خبر 611399
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

پایگاه خبری امارات 71 امروز (دوشنبه) نوشت: مردم عربستان با هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفند و دیدار انورعشقی ژنرال عربستانی از تل آویو را محکوم می کنند.

 به گزارش مشرق، مردم عربستان با گذاشتن هشتگ 'سعودی ها - مخالف - عادی سازی روابط ' در شبکه های اجتماعی ضمن رد هرگونه اقدامی برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی، دیدار هیات سعودی همراه با دانشگاهیان و بازرگانان را از فلسطین اشغالی تقبیح و حتی خواستار برخورد قانونی با هیاتی شدند که اخیرا به فلسطین اشغالی سفر کرد مردم عربستان تاکید کردند که افراد این هیات نماینده مردم عربستان نیستند.

فعالان شبکه های اجتماعی عربستانی بر حقوق و مساله فلسطین و محکومیت اشغالگران اسرائیلی و اقدام های ضد فلسطینی آنها تاکید کردند.

انورعشقی ژنرال بازنشسته عربستانی به تازگی در راس هیاتی از دانشگاهیان و تاجران به فلسطین اشغالی سفر کرد و با برخی شخصیت های این رژیم در قدس اشغالی دیدار و گفت وگو کرد.

جنبش مقاومت حماس پس از انجام این سفر، از اقدام مردم عربستان در اعلام انزجار از آن و محکومیت سفر این هیات که تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونستی قلمداد می شود، قدردانی کرد.

سامی ابو زهری سخنگوی حماس از مقام های سعودی خواست تا پایبند حمایت از فلسطینباشند و اقدام های لازم برای ممانعت از تکرار اینگونه سفرها و عادی شدن آنها را که زیرپا گذاشتن حقوق مردم فلسطین قلمداد می شود ٬اتخاذ نمایند.

در این خبر آمده است: در شبکه های اجتماعی نسبت به اینکه انورعشقی به دلیل این سفر مورد محاکمه قرار نگرفته، ابراز تعجب شده است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس