کد خبر 611349
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت حمله شبانه سنگین گروه‌های تروریستی برای شکست محاصره شرق حلب را دفع کردند.

 به گزارش مشرق، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت حمله شبانه گروه‌های تروریستی از جبهه الراشدین واقع در جنوب غرب حلب به سمت تله العماره ـ الراموسیه را دفع کردند.

بعد از وقوع این حملات نیروهای مقاومت با استفاده از تیربار سنگین و خمپاره به مقابله با آن برخواستند که باعث شد تعداد زیادی از افراد مهاجم کشته و زخمی شوند.

عبدالله المحیسنی سرکرده سعودی جبهة النصره (که به جبهه فتح الشام تغییر نام داده است) روز گذشته اعلام کرد که نبرد «غزوه حلب» برای شکست محاصره مناطق شرقی این شهر آغاز شده و به هر یک از افراد مسلح وعده داده است که در صورت کشته شدن در نبرد حلب به هر کدام از آنها 72 حوری تعلق خواهد گرفت. در این نبرد 5000 فرد مسلح در جبهه‌ای به طول 20 کیلومتر در حال نبرد هستند.

یک منبع میدانی گفت درگیری‌های شدیدی در اطراف مدرسه «الحکمه» واقع در غرب حلب در جریان است. این درگیری‌ها بعد از آن رخ  داد که گروه‌های تروریستی به این مدرسه وارد شدند. گروه‌های مسلح با استفاده از تروریست‌های ترکستانی انتحاری تلاش کردند تا به این مدرسه وارد شوند و سپس به «طرح مسکونی 1070» واقع در غرب حلب وارد شوند که موفق به این کار نشدند و شمار زیادی از آنها کشته و زخمی شدند.

منابع میدانی در مورد تلفات دشمن تا به این لحظه اعلام کردند که تعدادی از سرکردگان میدانی تروریست‌ها در درگیری‌های غرب و جنوب حلب کشته شده‌اند که «ابو محمد الساری» مسئول انتحاری‌های احرار الشام در حلب و «ابو شعیب الحموی» از سرکردگان جیش الایمان نیز در بین کشته شدگان هستند.

همچنین 6 دستگاه تانک، 17 خودروی نظامی افراد مسلح در حمله هوایی جنگنده‌های سوری منهدم و 30 تن از تروریست‌ها کشته شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس