کد خبر 610952
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

مهران احمدی برای اولین بار نقش یک روحانی را بازی می کند و در توضیح کوتاهی بیان کرد که نقش سیدرضی را در سریال «چرخ فلک» بازی می کند و سعی کرده است آن را متفاوت ایفا کند.

به گزارش مشرق، مهران احمدی با اشاره به نقش سیدرضی که در سریال «چرخ فلک» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد ایفا می کند، گفت: در چند سال گذشته یکی از بی دغدغه ترین کارها را در کنار حمیدنژاد داشتم و حالا که نیمی از کار را با او سپری کردم فکر می کنم کار با او چقدر حس خوبی دارد.

وی درباره متن اپیزود و نقشی که بازی می کند، توضیح داد: بخش عمده ای از این کار مدیون متن و همچنین کارگردانی خود حمیدنژاد است. او می داند از سینما و فیلمش چه می خواهد و امیدوارم نتیجه کارم معقول و مورد پسند باشد.

احمدی درباره بازی خود در این سریال اظهار کرد: من برای اولین بار نقش یک روحانی را ایفا می کنم و سعی کردم نقش متفاوتی را داشته باشم. این روحانی سیدرضی نام دارد و اپیزود سریال هم به نام این روحانی است.

 مهران احمدی: برای اولین بار روحانی شدم +عکس

این بازیگر که آخرین با مجموعه «زعفرانی» در ایام نوروز در سیما ظاهر شد درباره مضمون این سریال عنوان کرد: در یک یا دو سال اخیر متن با این کیفیت کمتر اتفاق افتاده است. مخاطب از شعار و از اینکه فقط عده ای را خوب نشان دهیم زده شده است. وقتی نقش روحانی را بازی می کنید خطر شعاری شدن بیشتر هم می شود و ممکن است به دام غلو و اگزجره بودن بیفتید. با این حال ما سعی کردیم به سمت شعارزدگی نرویم و در اپیزودی که من هستم به این سمت رفتیم که واقعیت ها نشان داه شود.

بازیگر مجموعه «پایتخت» اضافه کرد: ما در این سریال به دنبال پیام دادن نیستیم، خود حمیدنژاد هم در کار موثر است و بازی و دیگر موارد را در کارگردانی کنترل می کند که سمت غلوآمیز شدن نرویم.

احمدی در پایان با اشاره به ادامه تصویربرداری این سریال اعلام کرد: حدود هفت روز دیگر کار من در این سریال طول می کشد.

سریال «چرخ فلک» این شب ها از شبکه یک سیما روی آنتن می رود و از اپیزودهای مختلفی تشکیل شده است.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس