شبکه های یک، سه و پنج سیما پس از ماه رمضان مخاطبانشان را به تماشای مجموعه های جدید و دیدنی دعوت می کنند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سیما، مجموعه های نمایشی «چرخ و فلک» از شبکه یک سیما، «پریا» از شبکه سه سیما و «سایبر» از شبکه پنج سیما، روی آنتن می روند.

مجموعه تلویزیونی «چرخ فلک» به کارگردانی عزیز‌الله حمیدنژاد و بهرام عظیم پور و تهیه‌کنندگی مجید مولایی از تولیدات مرکز امور نمایشی سیما است که از شبکه یک پخش می شود.

«چرخ فلک» سریال طنز نیست و به شکل اپیزودیک ساخته می‌شود و هر ایپزود آن دو الی سه قسمت دارد. بازیگران مطرح زیادی هم در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند.اپیزودهای این مجموعه شامل: مینا، سارا، داوود، خالد و کامران می باشند.

فتانه ملک محمدی، عباس غزالی، مینا جعفرزاده، رها خدایاری، مهسا کاشف، نیلوفر داوری، نکیسا نعمت نژاد، محمدرضا زحمت کش، ابوالفضل طهرابی و اندیشه فولادوند، فاطمه مرتاضی، لاله صبوری، احسان امانی، مرتضی کاظمی، سهیلا جوادی، مهزاد عظیمی، مریم شفیعی، مرتضی علی آبادی، بهناز جعفری، مریم بوبانی و ... در این مجموعه نمایشی ایفای نقش کرده‌اند.

مجموعه تلویزیونی «پریا» با پایان یافتن ماه مبارک رمضان از یک شنبه20 تیر ساعت 21 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

در خلاصه داستان «پریا» آمده است: پریا پس از چند سال دوری از ایران به کشور باز می گردد. در شرایطی که وی همچنان از رابطه قدیمی اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با مردی جوان به نام کیوان می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک‌ به‌ یک از سر راه برمی‌دارند، اما برخی اتفاق‌ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می‌اندازد.

مجموعه تلویزیونی «پریا» در 40 قسمت 40 دقیقه ای به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه ساخته و به قلم سعید فرهادی نوشته شده است.

لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، محمود پاک نیت، افسانه بایگان، امیررضا دلاوری، کمند امیر سلیمانی، عمار تفتی، رامتین خداپناهی، محمد هادی قمیشی و ساغر شکوری در مجموعه نمایشی «پریا» بازی کرده اند.

قرار است شبکه پنج هم سریال سایبر را از شنبه 19 تیر به روی آنتن ببرد.این مجموعه به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی سعید کمالی ساخته شده است و از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 23 به مدت 35 دقیقا پخش می شود.

خلاصه داستان درباره کلاهبرداری سایبری و تخلف در فضای مجازی است و فیلمنامه سریال «سایبر» را علیرضا آل‌یمین نوشته و در نگارش آن از پرونده‌های واقعی بهره‌برداری شده است.

این سریال در 12 قسمت تولید شده است که تقریبا هر چند قسمت از آن یک قصه مستقل را روایت می‌کند. البته یک شخصیت مشترک محوری با نام سروان فروزان در تمام این داستان‌ها وجود دارد که نقش آن را روح‌الله کمانی بازی می‌کند.

از ویژگی های این سریال می توان به جنبه آموزشی بودن آن اشاره کرد که به کلاهبرداری‌هایی می‌پردازد که اغلب آدم‌های معمولی با آنها مواجه می‌شوند؛ مثلا شیوه‌های کلاهبرداری توسط کارت بانکی افراد به نمایش گذاشته می شود.

هدایت‌الله سجادی و سرهنگ احمدی از پلیس فتا، به نویسنده و کارگردان سریال مشاوره می دهند.

قاسم زارع نقش سرهنگ ذوالقدر، شهروز ابراهیمی نقش سهراب، سجاد دیرمینا نقش سروان فخیم، نیلوفر شهیدی نقش شهره و سارا منجزی نقش دکتر معتمد را در این سریال با‌زی می‌ کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 182 ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    0 0
    ازتبلبغ پریا و هنرپیشه هاش خوشم اومد حتما" میبینم...
  • خان محمد علی آقا ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    0 0
    آقا جامعه ی ما نیاز به شادی و نشاط داره بجای سریالی مثل پریا که از آنونسش معلومه که از الان ملت باید خودشونو واسه گریه و زاری آماده کنن ، برن سریال کمدی بسازن ، هرچی باشه فقط کمدی باشه چه میدونم مثلا زیر آسمان شهر ۴ یا قهوه تلخ ۲ ، آخه بیست تا شبکه دارین ، بعد فقط خندوانه؟ بعد میگن ماهواره نگیرید ، من که فکر می کنم خود دست اندر کاران صداوسیما از ماهواره استفاده می کنند و به همین خاطر است که از نیاز جامعه خودشون بی خبرند
  • ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    وقتی سریالی ساخته میشود باید ذائقه تمامی مخاطبان در نظر گرفته شود ...بر خلاف نظر آقای خان محمد عده ای از مردم فیلم طنز دوست ندارند... فیلم های واقعی قشنگ تره هرچند امروزه فیلمها در مقایسه با گذشته خیلی افت کردند فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی حلقه گمشده ی خیلی از فیلم های ماست. آی فیلم فیلم های قدیمی را پخش میکنه و آدم از دیدن محبت و ایمان و عشق بین اعضای خانواده لذت میبره بخدا خانواده های پولدار هم مومن اند در فیلم های قدیمی...ولی امروزه ما فقط سعی میکنیم نقاط سیاه را با اآب وتاب تعریف و پررنگ کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس