نماینده سابق مجلس شورای اسلامی درباره بی‌توجهی دولت و معاون اول روحانی درباره حقوق بی‌حساب و کتاب مدیران، از اطلاع قبلی دولتی‌ها درباره دزدی از بیت‌المال توسط وزیر دولت خاتمی خبر داد.

نصیحتی که دولت درباره غارتگری از بیت‌المال نخواست بشنودسرویس سیاست مشرق - احمد توکلی در کانال تلگرامی‌اش درباره سهل‌انگاری و عدم توجه دولتی‌ها به ماجرای فیش حقوقی نوشت:

ده روز قبل از اینکه فیش حقوقی بیمه بر ملأ بشود یعنی در هشتم اردیبهشت، روزی که شنیدم مدیر بلندپایه‌ای که در دولت اسبق وزیر کار و بعداً وزیر اقتصاد بود، ماهانه 35 میلیون حقوق و مزایا می‌گیرد که البته بعد معلوم شد 57 میلیون بوده است، به معاونش در مجلس گفتم به رئیس خودت بگو دست از این کار بکشد.

فردای آن روز آن مدیر به دفترم آمد. به ایشان گفتم شما 175 ساعت برای خودت اضافه‌کار نوشتی. ساعت کار ماهیانه 176 ساعت است؛ یعنی واقعاً " دو شیفت در روز کار می‌کنی؟ جواب منطقی نداشت.

خلاصه کمی بحث کردیم در پایان قول داد که 7 میلیون از حقوق و مزایایش را دریافت نکند! من این موضوع را در تاریخ 8 اردیبهشت در تلگرام خودم نوشتم اما اسمش را نیاوردم.

بعدازاینکه نوشتم، رئیس دفتر محترم آقای جهانگیری زنگ زدند و گفتند آقای معاون اول محترم می‌خواهد نام این مدیر و چگونگی این مسئله را بداند. اسم طرف را آوردم و گفتم که برای خودش اضافه‌کاری و پاداش و کارانه زیاد رد می‌کند.

انتظار این بود که بلافاصله برای عزل این مدیر آزمند بی‌دغدغه فکری می‌کردند؛ در آن صورت فیش بیمه که ده روز بعد منتشر شد توپی بود که جلوی پای دولت و در اختیار او.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    0 0
    آقا ی توکلی حقوق مدیران با شرایط فعلی از پنج میلیون تومان بیشتر جفا بر ارتزاق ملت است - فیش های نجومی موجب مصوبه ای در هیئت دولت شده که به همه داده اند سر وصدا نشود - ده ملیون تا 18 میلیون حقوق راستی راستی این قدر بی حرمتی به وضع مردم و دیگر کارکنان دولت پذیرفتنی است - امروز جلوی این ماجرا گرفته نشود فردا دیر است سالها است اضافه کار برای مدیران وسیله چپاول است - دوره مدیریتهارا یکساله بکنند تا کسی نتواند برای خودش سالهای متوالی مردم را سرکیسه کند.
  • ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    0 0
    فيشهاي نجومي پولها را ميبرند خارج از كشور مثل خاوري و بودجه اي براي اقتصاد مقاومتي و توليد باقي نميگذارند
  • علی ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    0 0
    به کی می خواهی بگویی.مگرنمی ادانند
  • ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    0 0
    جناب دکتر از اینکه نماینده ای آگاه و مسئول در مجلس داشتیم و اگر می پرسیدند شما را نام می بردیم احساس امنیت می کردیم ولی افسوس که برخی از مردم احساسی برخورد کردند و به جای سیاستمداران مبرز امثال خانم حسینی را که از کار شخصی خودشان هم سر در نمیارند انتخاب کردند و ملت را متحمل ضرر و ضرار کردند
  • ناشناس ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    0 0
    خداراشکرکه دست حقوقهای نجومی بگیرروشدامابرخوردلازم انجام نشد.
  • عدالت ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    0 0
    مدیران علاوه بر حقوق امتیاز های بیشتزی از دولت می گیرن ... که سای مردم عادی باید با پول خودشان حل کنن
  • صالح ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    0 0
    آقای توکلی لطفا برای ریاست جمهوری کاندید شوید.
  • ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    این بحث حقوقها انحرافیه ، میخوان ذهن ملت رو درگیر کنند' که نسبت به سایر مسائل مهمتر توجه ای نداشته باشند.
  • ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    با هزار منت حداقل حقوق 700 هزارتومانی را امسال کردند 800 هزار تومان!!!
  • بی سوات ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    هزاربار گفتم بازهم میگم با حقوق صفدر حسینی میشه بهترین رئیس جمهور دنیارو آورد شاید بهتر کارکنند پوتین رو میارم برای ریاست جمهوری از وی یاد بگیرن حتی اون اردوغان رئیس جمهور بهتریست تا ی سال 2016 بودند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس