نیروی‌های سیاسی باید در رفع معضل فیش های نجومی مساعدت لازم را با قوای سه گانه داشته باشند، تا به صورت قاطعانه، شفاف و بدون تبعیض با این پدیده شوم برخورد شود.

به گزارش مشرق، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس نهم با اشاره به موضوع پرداخت فیش های  حقوقی نجومی که در ماه های اخیر در محافل سیاسی و رسانه ای  به کرات مطرح شده است اظهار کرد: در ماجرای فیش های نجومی نباید در حال حاضر به دنبال مقصر بگردیم بلکه باید این نکته را مد نظر قرار دهیم که معضل مزبور همچون سیل بنیان کنی  به اعتماد مردم صدمه زده است.
 
مدیر سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت تصریح کرد: در شرایط فعلی به جای جستجو برای یافتن مقصر موضوع فیش های نجومی باید تمام قوا و همه دلسوزان نظام با همفکری و خرد جمعی به چاره اندیشی بپردازند.
 
وی ادامه داد: اینکه کدام دولت و یا کدام دستگاه نظارتی در ماجرای فیش‌های نجومی غفلت و یا قصور کرده‌اند در درجه بعدی اهمیت قرار دارد و ضرورت دارد پس از چاره اندیشی و دفع پدیده شوم فیش‌های نجومی، به دنبال مقصر و یا مقصران این معضل بگردیم.
 
توکلی تصریح کرد: در ماجرای فیش های نجومی یک عده از نیروهای بی حیا و بی شرم سیاسی که تحت حمایت نیز بودند با وقاحت تمام این خسران را ایجاد کردند اما اینکه کدام نیرو و یا حزب سیاسی در این ماجرا تقصیر کارند موضوعی است که پس از چاره اندیشی و رفع معضل باید بررسی شود.
 
مدیر سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت  با اشاره به ضرورت همکاری و تعامل سه قوه در ماجرای فیش های نجومی اظهار کرد: نیروی‌های سیاسی نیز باید در رفع معضل فیش‌های نجومی مساعدت لازم را با قوای سه گانه داشته باشند، تا به صورت قاطعانه، شفاف و بدون تبعیض با این پدیده شوم برخورد شود.
 
توکلی در پایان خاطرنشان کرد: همه این پول‌هایی که در ماجرای فیش های نجومی دریافت شده است غیرقانونی و نامشروع است و حرام خواران که نقششان در این ماجرا مشهود است نباید تشویق شوند و راه برای فرارشان بازگردد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 26
  • سبحان شاهمرادی اصولگرا ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    اصولگرایی زنده باد جلیلی پاینده باد
  • نکونام ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    چرا وقتی نماینده بودی این بیشرمای سیاسی رو نکشوندی مجلس استیضاح کنی ؟ این تذهبون اقای توکلی
  • ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    من در تعجبم اصولگراها بد جوری رو این قضیه مانور می دهند بجای اینکه روی پرداخت کننده حقوقهای نجومی متمرکز شوند روی دریافت کننده تمرکز کرده اند. من کارمند هستم آخر ماه دولت دلش می خاد بجای ۵ ملیون حقوق ۵۰ ملیون بده من مقصرم؟ اینه که اصولگراها هدف دیگه ای را دنبال می کنند!
  • ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    مشکل از جایی بروز کرد که جای راستگویی دروغ مصلحتی گذاشتیم، جای امر به معروف و نهی از منکر چاپلوسی را گذاشتیم، جای بالا بردن ارزش رزق حلال دلال بازی و یک شبه پولدار شدن را گذاشتیم، جای حق مردم خودمون را حق خوری و دزدی را گذاشتیم، جای مبارزه با قوم گرایی قبیله گرایی، توقعات بیجا را گسترش دادیم، جای بالا بردن فرهنگ زبان اندیشه و خرد ایرانی فقط روی ظاهرها توجه کردیم....
  • حمید ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    امیدوارم حقوقهای نجومی جنجال و دست آویزی برای فراموشی عوامل اصلی قاچاق نباشه، وقتی که قاچاق نباشه مدیر فاسد در پستش دوام نمیاره
  • ناشناس ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    جناب نکونام ، وقتی استیضاح انجام می شود که تعداد امضاها برای استیضاح به حد نصاب برسد، یک نماینده که به تنهایی نمی تواند استیضاح کند، در ضمن نماینده فقط می تواند وزیر استیضاح کند، به متن بالا دقت کن ، گفته نیروهای سیاسی ، آیا فقط وزرا نیروهای سیاسی هستند؟!!!!!
  • ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    امیدوار نباش
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    جای امثال توکلی و زاکانی و ... در مجلس دهم خالیه
  • ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    احسنت
  • شهرام ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    به اقاىون اصلاحطلب فقط ماشلا ماشلا بگین چون انتقاد کنی ىاسىاسى کاری مىکنى ىاتقصىر دولت دهم بوده
  • ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    باند منسجم و تعلیم دیده جاسوسان استکبار از هر شیوه و روشی برای نابودی هر وطن پرستی اقدام می کنند . مانند کشتن امیر کبیر . مدیرانی وطن فروشی که کشور واقتصاد کشور را به این روز انداخته اند وبهیچ عنوان حاضر به ترک میز های مدیریت نیستند جز ضرر و خیانت کاری دیگری برای کشور نکرده اند ونخواهند کرد
  • ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • نادر ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    هیچوقت این گفته احمدی نژاد را در پاسخ به تبلیغات مخالفان که گفته بودند هیچ یک از آدم های سرشناس حاضر به حضور در کابینه اش نیستند یادم نمی رود که گفته بودند به اندازه هزار کابینه نفر در کشور داریم .یعنی مصلحت را به اشخاص وابسته نمی کرد هر جا احساس می کرد نا کارآمد است فوراگ کنار می زد .
  • رضایی ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    جناب نوبخت باکدامین منطق یک غارتگر میتواند یک امانتدار بشود وا اسفا بر اینهمه بصیرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس