با گذشت چند روز از حمله تروریستی به مرکز خریدی در شهر مونیخ آلمان، رسانه های دولتی عربستان سعودی با بزرگنمایی اصالت ایرانی عامل آن مردم ایران را به حمایت از تروریسم در اروپا متهم میسازند!

گروه بین الملل مشرق- با گذشت چند روز از حمله تروریستی به مرکز خریدی در شهر مونیخ آلمان، رسانه های دولتی عربستان سعودی با بزرگنمایی اصالت ایرانی عامل آن مردم ایران را به حمایت از تروریسم در اروپا متهم میسازند!

بازتاب حمله تروریستی آلمان در رسانه های سعودی+عکس

بنابر این گزارش، تقریبا کلیه روزنامه های چاپ عربستان طی روزهای اخیر بخشی از تیتر اصلی صفحه نخست خود را به ایرانی بودن نوجوان 17 ساله آلمانی عامل حمله مسلحانه به مرکز خرید شهر مونیخ اختصاص داده و آن را نشان از نقش ایران و ایرانی در گسترش حملات تروریستی در اروپا عنوان می کنند. این در حالی است که منابع امنیتی و فرمانده کل پلیس آلمان با اشاره به اینکه عامل این حمله دارای سابقه بیماری شدید روانی بوده هرگونه ارتباط سازمانی وی با کشورها و نهادها را بشدت تکذیب کرد. لازم به ذکر است که دو هفته پیش کمیسیون سنای آمریکا در گزارش منتشر شده درباره نقش اتباع و سازمان جاسوسی سعودی در حادثه 11 سپتامبر بطور تلویحی از دخالت مستقیم این کشور در حمله مذکور خبر داده بود. 19 تن از 21 عامل این حمله اتباع سعودی بوده اند.

بازتاب حمله تروریستی آلمان در رسانه های سعودی+عکس

بازتاب حمله تروریستی آلمان در رسانه های سعودی+عکس
بازتاب حمله تروریستی آلمان در رسانه های سعودی+عکس

بازتاب حمله تروریستی آلمان در رسانه های سعودی+عکس
بازتاب حمله تروریستی آلمان در رسانه های سعودی+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رسول ایران ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    0 0
    فقط همینمون مونده بود یه عده عصر حجریه پارینه سنگی بازمانده از عصر تیرانوساروس ها واسمون قر شیش ضلعی بدن............ موندم در حق آل مرغابی دعا کنم که درست شن (عمرا ، اصلا ، ابدا ، هرگز) یا خلاص شن ( همین دعای توپیه ) آخه بک نیست به این ملخ بازا بگه که هرچی ترور و حرکتای تروریستی تو دنیاست رو اگه بهش دقت کنی همیشه پای یه سوسمار باز سعودی تو دیده میشه ، دیگه نمیخواد شما سعودی تروریست پرور به کس دیگه ای تهمت بزنید .....
  • سروش ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    0 0
    ترویج وحشیگری عربی جاهلی به نام اسلام و ترویج تروریسم عربی و حادثه یازدهم سپتامبر و صرف هزینه های گزاف برای برهم زدن امنیت دیگر کشورها و بی عرضگی در امنیت حجاج و ... دنیا تورا شناختند حالا با عملکرد یک ایرانی که بیمار بوده میخواهی آبروی ملتی رو لکه دار کنی برو آبروی رخته خودت رو جم کن که از اسلام ناب محمدی کینه شتری داری بدبخت اختراع شده توسط انگلیس حکومتی که ساختارش اختراع یک انگلیسی بی سرو بی پاست باید خفه شه.
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    0 0
    تو روزنامه دوم عکس یه خانم بود بالاخره ما نفهمیدیم عربستان تو حجاب سختگیره یا آسانگیر
  • لر اهواز خوزستان ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    0 0
    چون ما از زمان بوجود آمدن القاعده تا الان درباره این تروریست های عرب سعودی سکوت کردیم
  • خان محمد علی آقا ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    0 0
    جالبه که این احمقا هیچ کدومشون ایرانی-آلمانی هم حتی نمیگن و فقط میگن ایرانی
  • ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    0 0
    مرگ بر وهابیهای حرامزاده سعودی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس