کد خبر 607493
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

رئیس پلیس مونیخ اعلام کرد که حمله شب گذشته در این شهر در آلمان متولد شد ه و ارتباطی با داعش و مهاجران ندارد.

 به گزارش مشرق، پلیس آلمان در جریان کنفرانس خبری اعلام کرد که تیراندازی شب گذشته در مونیخ ارتباطی با مهاجران و گروه تروریستی داعش ندارد.

بنابر اعلام «هوبرتوس آندرا» رئیس پلیس مونیخ، شمار قربانیان 10 تن و افرادی که به دنبال تیراندازی زخمی شدند، 27 نفر برآورد شده است که 10 تن به سختی آسیب دیده‌اند.
 
رئیس پلیس مونیخ: عامل تیراندازی شب گذشته آلمانی است 

بنابر اعلام پلیس وی یک شهروند مونیخی 18 ساله است که در آلمان به دنیا آمده و در همین کشور بزرگ شده  و محل زندگی وی بازرسی شده و نشانه‌ای از ارتباط وی با گروه داعش دیده نشده است.

پلیس همچنین اعلام کرد که عامل حمله دیشب اگر چه سابقه کیفری نداشته است اما تحت درمان‌های روانپزشکی قرار  داشته و دادستانی آلمان هم تائید کرد که هیچگونه انگیزه سیاسی در پس این اقدام قرار نداشته است.

پلیس همچنین اعلام کرد که شب گذشته 4 هزار و 310 تماس تلفنی در ارتباط با حمله یاد شده دریافت کرده است که در نوع خود عجیب بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    0 0
    بله اومدن یه زهر چشم از ایران بگیرن کاملا تابلو بود چه دلیلی داشته تو خبری که تیراندازی بوده بگن یکی فش داده اون یکی هم فش داده گفته خفه شو و از این حرفا بخاطر اینکه تو چند وقت گذشته ماشالا ملت همیشه در صحنه میریختن تو اینستاگرام فحش میدادن یه آمادگی قبلی درست کردن واسه مردم دنیا که صد در صد پس ایرانیه چون فحش داده نمیخام یه چیو ربط بدم به چیز دیگه اما کاملا مشخصه که آل سعود میخاد تمام اتفاقاتو بیاره سمت ایران البته با کمک غربیا نمونش اسناد 11 سپتامبر یهو در عرض چند روز عربستان داره تبرئه میشه ایران میشه متهم ردیف اول مگه شدنیه ؟ با این اوصاف احتمال اینکه دوباره یه چیزی بشه و ایرانیارو متهم کنن زیاده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس