همزمان با تکمیل عملیات محاصره محلات تحت سیطره گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد در شرق حلب، دولت سوریه معبر "بستان الپاشا" در مرکز این شهر را بعوان مسیر امن برای خروج غیرنظامیان اعلام کرد.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با تکمیل عملیات محاصره محلات تحت سیطره گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد در شرق حلب، دولت سوریه معبر "بستان الپاشا" در مرکز این شهر را بعوان مسیر امن برای خروج غیرنظامیان اعلام کرد.

اعلام معبر انسانی برای خروج غیرنظامیان از شرق حلب+عکس

بنابر این گزارش، در بیانیه صادر شده از سوی دولت سوریه از کلیه غیرنظامیان ساکن در مناطق بخش شرقی حلب که تحت اشغال گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد قرار دارد خواسته شده تا از طریق معبر امن ایجاد شده در منطقه بستان الپاشا خارج شده و در اردوگاه های ویزه احداث شده بصورت موقت و تا پایان عملیات پاکسازی محلات شرقی حلب اسکان یابند. در این اردوگاه ها امکانات کامل بهداشتی - پزشکی، غذایی و رفاهی تعبیه شده است. 

اعلام معبر انسانی برای خروج غیرنظامیان از شرق حلب+عکس

لازم به ذکر است که محلات شرق شهر حلب با کمتر از 200 هزار نفر سکنه از زمان آغاز بحران سوریه در سال 2011 به اشغال تروریستهای تکفیری مسلح درآمده بود. بخش اعظم ساکنین این مناطق پس از سیطره تروریستها از آنها خارج شده و به محلات بخش غربی که تحت سیطره دولت قرار دارد مهاجرت کرده اند. محلات تحت سیطره دولت در حال حاضر بیش از 1 میلیون و هفتصد هزار نفر جمعیت داشته و روزانه در معرض حملات موشکی و خمپاره ای دو گروه ارتش آزاد و القاعده قرار دارد.

اعلام معبر انسانی برای خروج غیرنظامیان از شرق حلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    0 0
    هیچی دیگه اعداد و ارقام گویای همه چیز هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس