کد خبر 609964
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

همزمان با تشدید محاصره تروریستها در حلب، وزیر دفاع روسیه دقایقی پیش در کنفرانسی مطبوعاتی از آغاز عملیات امدادرسانی و تخلیه ساکنین محلات بخش شرقی این شهر که در اشغال گروه های تروریستی تکفیری است خبر داد.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با تشدید محاصره تروریستها در حلب، وزیر دفاع روسیه دقایقی پیش در کنفرانسی مطبوعاتی از آغاز عملیات امدادرسانی و تخلیه ساکنین محلات بخش شرقی این شهر که در اشغال گروه های تروریستی تکفیری است خبر داد.

روسیه:عملیات انسانی در حلب آغاز شد

بنابر این گزارش، "سرگی شویاکوف" گفت که 3 گذرگاه امن برای خروج غیرنظامیان و یک گذرگاه ویژه افراد مسلح تکفیری برای تسلیم به نظامیان سوری تعیین شده است. وی با اعلام این خبر بر تعهد نیروهای مشترک بر اولویت دانستن حفظ جان غیرنظامیان در این مناطق تاکید کرد. لازم به ذکر است که روز گذشته نیز دولت سوریه با انتشار بیانیه ای محله "بستان الپاشا" در مرکز حلب را بعنوان معبر امن برای خروج غیرنظامیان از محلات شرقی حلب تعیین کرده و از تاسیس اردوگاه های موقت اسکان انها تا اتمام عملیات پاکسازی منطقه خبر داده است. نیروهای ارتش سوریه روز گذشته جاده کاستلو بعنوان آخرین مسیر انتقال تدارکات و تسلیحات برای گروه های تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده را بطور کامل مسدود کرده و این گروه ها را در محاصره قرار دادند.

روسیه:عملیات انسانی در حلب آغاز شد

روسیه:عملیات انسانی در حلب آغاز شد

روسیه:عملیات انسانی در حلب آغاز شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    0 0
    خدا را شکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس