کد خبر 609273
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹

رئیس جمهور سوریه در دیدار با هیئت سیاسی یونانی گفت که مشکل بسیاری از سران کشورهای غربی با سوریه این است که دمشق در تصمیم‌گیری‌های خود مستقل است به همین دلیل از تروریست‌ها برای تضعیف آن و تبدیل کردن آن به کشوری فرمانبردار حمایت کردند.

به گزارش مشرق، یک هیئت سیاسی یونانی که شامل رئیس حزب دموکرات مسیحی و رئیس حزب بازوک و تعدادی از سران احزاب بودند با "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کردند.

اسد در این دیدار گفت که جنگ تروریستی علیه سوریه درس‌های متعددی برای منطقه و جهان داشته و دلیل این مووضع نیز مو[ تروریستی اخیری بود که به بسیاری از کشورها آسیب رساند.

رئیس جمهور سوریه اضافه کرد: مشکل بسیاری از سران کشورهای غربی با سوریه این است که دمشق در تصمیم‌گیری‌های خود مستقل است به همین دلیل از تروریست‌ها برای تضعیف آن و تبدیل کردن آن به کشوری فرمانبردار حمایت کردند.

وی گفت: سیاست غرب در در حمایت از تروریست‌ها پیامدهای منفی بر امنیت و اقتصاد این کشورها به دنبال داشته است و ملت سوریه نیز در پایبندی به استقامت و حمایت از کشور و تصمیمات مستقل خود پایدار است.

هیئت یونانی نیز در این دیدار ضمن تاکید بر حمایت از سوریه، اعلام کرد که امروز این کشور خط اول دفاع در مقابله با تروریسم است.

این هیئت اعلام کرد که تمام تلاش خود را برای اصلاح دیدگاه اشتباه درباره اوضاع در سوریه و قانع کردن دولت‌ها که تروریسم دشمن مشترک بوده و برای همه خطر دارد، به کار خواهند بست.

هیئت یونانی تاکید کرد که منفعت ملت یونان در این است که در مبارزه با تروریسم در کنار سوریه باقی بماند.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناراحت نشو ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    0 0
    کسانی که می گویند اسد تحت حمایت پوتین است کاملا در اشتباهند. دمشق واقعا مستقله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس