اولین کنگره کشوری شهدای والامقام جامعه پزشکی اسفندماه به میزبانی یزد برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، همزمان با 22 اسفند روز بزرگداشت شهید، اولین کنگره کشوری شهدای والامقام جامعه پزشکی اسفندماه به میزبانی دارالعباده یزد برگزار خواهد شد.

مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگر در نشست هم‌اندیشی اعضای ستاد برگزاری اولین کنگره کشوری شهدای جامعه پزشکی ضمن ارائه گزارش عملکرد وزارت بهداشت در این زمینه، ایجاد بانک اطلاعاتی ایثارگران را از مهمترین اقدامات انجام شده توسط وزارت بهداشت عنوان کرد و افزود: تجلیل و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران از اولویت‌های وزارت بهداشت است.

سید هادی موسوی با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، برگزاری کنگره و یادواره‌های شهدا را بهترین راه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: همگان باید در این راه مقدس دوشادوش یکدیگر حرکت کنیم تا گوشه‌ای از دین خود به شهدا را ادا کنیم.

وی همچنین تجلیل از ایثارگران شاغل در دانشگاه، به مناسبت هفته مقدس بسیج را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در این راستا برگزار می‌شود.

شایان ذکر است جامعه پزشکی استان در طول هشت سال حماسه و دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی 45 شهید گرانقدر را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس