کد خبر 587411
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: تلاش‌ها برای چاپ و نشر کتاب در حوزه دفاع مقدس ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سرگرد علی شیبانی با اعلام این خبر توضیح داد: وظیفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس استان یزد این است که پیام رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس را به گوش مردم به ویژه نسل جوان و همچنین آیندگان برساند.

وی گفت: در سال گذشته تعداد 25 جلد کتاب در زمینه فاع مقدس به چاپ رسیده است. اما تلاش‌های مضاعف تیم‌های مصاحبه‌گر کار جمع‌آوری آثار و خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در استان یزد همچنان ادامه دارد.

شیبانی یادآور شد: تولید و چاپ 5000 نسخه از فصل‌نامه تخصصی الغدیران شماره 61، تولید و چاپ 5000 نسخه فصل‌نامه الغدیران کودک و نوجوان، تولید و چاپ 2000 نسخه کتاب انتظار با موضوع شعر کودک با مجوز انتشارات خط‌شکنان وابسته به این اداره کل از جمله اقدامات فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان است.

وی تولید و چاپ 2000نسخه از کتابهای آقا معلم‌، مسجد، خدا به من کمک کن، آسمان، تولید و چاپ4000 نسخه کتاب مأموریت ساعت 12 ویژه کنگره شهید شاخص سال 95 سردار شهید محمد منتظر قائم و تولید و چاپ 1000 نسخه کتاب خط‌شکن کویر از دیگر اقدامات فرهنگی این ادره کل نام برد.امیدواریم تا پایان امسال تعداد 30 جلد کتاب دیگر در زمینه طرح السابقون منتشر شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس