پیکر مطهر و منور دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت امام جعفر صادق(ع) در شهر ندوشن تشییع و تدفین می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سید رضا موسوی ندوشن فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین‌(ع) گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) پیکرهای مطهر ۲ تن از لاله‌های گمنام دفاع مقدس در ندوشن تشییع و تدفین می‌شوند.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه هشتم مرداد ماه ۱۳۹۵ در صدرآباد ندوشن مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند و ساعت ۱۱:۳۰ ظهر با حضور گسترده مردم در میدان دکتر اسلامی وارد شهر ندوشن خواهند شد و سپس نماز جمعه در محل مسجد الغدیر این شهر با حضور پیکر مطهر این عزیزان نیز اقامه خواهد شد.

موسوی ندوشن افزود: مراسم شب وداع این دو شهید بزرگوار در روز جمعه ۸ مرداد ماه همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) و بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد الغدیر ندوشن با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود و سپس پیکر مطهر این عزیزان به معراج شهدا در محل حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) ندوشن منتقل خواهند شد و مردم شهیدپرور ندوشن می‌توانند از شب تا صبح جهت زیارت در این محل حضور به هم رسانند.

وی در ادامه گفت: پیکرهای مطهر این دو لاله گمنام در روز شنبه ۹ مردادماه ۹۵ مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) ساعت ۸ صبح از محل حسینیه علیاء ندوشن، خیابان امام حسین(ع)، بلوار حضرت ابوالفضل(ع) و سپس گلزار شهداء آغاز شده و در پایان به سمت تپه نور الشهداء این شهر تشییع و آرام خواهند شد.
 همچنین اقامه نماز نیز در محل بلوار حضرت ابوالفضل(ع)، روبروی پارک سرچشمه اقامه خواهد شد.
 
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) ندوشن با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: همه ما مدیون شهدا هستیم؛ چرا که اقتدار، بزرگی و سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهداست و باید ادامه‌دهنده راه آنها باشیم‌.
 
وی افزود: موجودیت، استقلال، اقتدار و امنیت ‌نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون از خودگذشتگی شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای گمنام است.
 
موسوی ندوشن در ادامه از مردم همیشه در صحنه، ولایتمدار و انقلابی ندوشن دعوت کرد حضور پرشور و گسترده‌ای در این مراسم معنوی داشته باشند.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس