کد خبر 607775
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹

حجت الاسلام شیرمردی رئیس سابق ستاد نماز جمعه تهران به اظهارات اخیر رحیم پور ازغدی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید یدالله شیرمردی رئیس سابق ستاد نمازجمعه تهران در واکنش به اظهارات اخیر حسن رحیم پور ازغدی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد، ضمن تکذیب ادعای وی گفت: علت عدم دعوت ایشان به نماز انتقاد ناپذیری و برچسب بی سوادی زدن به رسانه های اصولگرا بود.

وی با بیان اینکه مسئولین ستاد های نماز جمعه وظیفه دارند بر اساس ضوابط و ملاحظات ابلاغی از جانب شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نکات لازم را به سخنرانان پیش از خطبه متذکر شوند تا در وقت محدود نمازگزاران بیشترین بهره را از سخنرانی ها و برنامه های مختلف ببرند و این یک امر طبیعی در همه دوره ها بوده است افزود: انتظار ما از استاد رحیم پور ازغدی به عنوان یکی از نخبگان و سخنرانان ارزشمند در کشور بیش از این است که دلایل واهی برای لغو سخنرانی های خود بتراشند.

شیرمردی با اشاره به این گفته رحیم پور مبنی بر اینکه 'وقتی متوجه شدند می خواهم اسنادی را برای مسئله نفوذ ارائه کنم، بلافاصله سخنرانی من کنسل شد' گفت: هنوز دیر نشده است و آقای رحیم پور تریبون های بسیاری در اختیار دارند و می توانند این اسناد نفوذ را ارائه کنند!

وی در پایان ضمن دعوت آقای رحیم پور ازغدی به سعه صدر بیشتر و لحن لین تر تصریح کرد: ادبیات ما باید متناسب با شان و جایگاه نماز جمعه باشد. اینکه ایشان می گوید نماز جمعه در باتلاق محافظه کاری افتاده؛ حتی اگر به فرض محال این اتفاق هم افتاده باشد ادبیات صحیحی نیست که در شان نهاد مقدس نماز جمعه باشد که ثمره خون بیش از 200 هزار شهید است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    3 0
    قبول ندارم نماز جمعه ها باید طوفانی باشند
  • سرباز امام خامنه ای ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    1 0
    رحیم پور درست میگه حالا بحث نفوذ کار ندارم ولی از نماز جمعه چیزی در نمیاد و امام جمعه ها واقعا نمایندگی حضرت آقا را نمی کنند
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    نمیدونستیم انتقاد به ستاد نماز جمعه هم حرام است؟ راستی از کی ستاد امامای جمعه جزو مقدسات شده؟!!!!
  • کیا ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    اگر در نماز جمعه به امور منافقین و فاسقین وملحدین توجه داده می شد به این روز نمی افتادیم........................
  • رضا ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    سلام.بالاخره یکی پیدا شد حرف دل ما را بزند. کاش مسئولین محترم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه بجای فرافکنی سری هم به نمازجمعه بعضی از شهرهای جنوبی ایران می زدند تا متوجه شوند چطور در این شهرها نیروهای مذهبی و جوانان ولایی به انزوا کشیده شده اند و بعض ائمه جمعه هیچ گونه انتقادی را برنمی تابند و انتقاد از خود را انتقاد مستقیم به ولایت فقیه تلقی می نمایند.
  • ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 1
    حرف شیرمردی منطقیه اگر واقعا اسنادیدر کار هست تریبون با تریبون فرق نداره منتشر کنه والا که جنگ رسانه ایه
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    نماز جمعه برای چی بر پا میشه؟ اگه قرار بود تبلیغ پوشک رو از نماز جمعه ببینیم می رفتیم تلویزیون نگاه می کردیم پر از تبلیغ پوشک, البته این افتخار است که مه در تولید پوشک به خودکفایی رسیدیم. اما اصل نماز جمعه بر پایه ی سیاسی بودن ان است اگه مسایل و مشکلات جامعه در ان بیان نشه نماز جمعه معنی نداره.
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    چطور یک مکان میتواند مکانی خنثی شود؟ شاید این سوال رو باید از یک محافظه کار پرسید. موفق باشید عزیزانم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس