کد خبر 606629
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

انتخابات مجلس در کشمیر آزاد امروز برگزار می‌شود و 432 کاندیدا بر سر 41 کرسی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش مشرق، انتخابات مجلس کشمیر آزاد امروز برگزار می‌شود که از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر ادامه خواهد داشت.
432 نماینده بر سر 41 کرسی در مجلس کشمیر با یکدیگر رقابت می‌کنند و مردم بیش از 10 شهرستان در این انتخابات شرکت خواهند کرد.
 
به گزارش داون، بیش از 17 هزار سرباز تأمین امنیت انتخابات در کشمیر آزاد را به عهده دارند این در حالی است که 38 هزار نفر از نیروهای امنیتی و پلیس ارتش را همراهی می‌کنند.
برای برگزاری انتخابات کشمیر آزاد 5 هزار و 427 مرکز انتخاباتی در نظر گرفته شده که مردم می‌توانند برای رأی دادن به این مراکز مراجعه کنند.
 
حزب مردم بیشترین نماینده یعنی 41 کاندیدا را برای شرکت در انتخابات کشمیر آزاد معرفی کرده و سعی دارد برای به دست آوردن 41 کرسی مجلس با نمایندگان سایر احزاب رقابت کند.

حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف (حزب حاکم) با معرفی 38 کاندیدا در رده بعدی قرار دارد. حزب تحریک انصاف برای شرکت در این انتخابات 32 کاندیدا معرفی کرده است. حزب مسلم کانفرانس با 23 کاندیدا در رتبه چهارم قرار دارد.حزب شورای اتحاد سنی جامو و کشمیر 12 کاندید برای شرکت در انتخابات در انتخابات معرفی کرده است.

حزب جماعت اسلامی 9 کاندید و حزب جمعیت علمای اسلام 8 کاندیدا معرفی کرده‌اند این در حالی است که حزب متحده قومی مومنت و حزب مجلس وحدت مسلمین هر کدام با معرفی 6 کاندیدا در این رقابت انتخاباتی شرکت می‌کنند.
 
{$sepehr_album_42643}
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس