کد خبر 606064
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳

گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار ویدئوی مهاجم 17 ساله به یک ایستگاه قطار شهری در شهر وورتسبورگ آلمان گمانه زنی های رسانه ای در رابطه به انتساب وی به این گروه را مورد تایید قرار داد.

گروه بین الملل مشرق- گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار ویدئوی مهاجم 17 ساله به یک ایستگاه قطار شهری در شهر وورتسبورگ آلمان گمانه زنی های رسانه ای در رابطه به انتساب وی به این گروه را مورد تایید قرار داد.

داعش:مهاجم آلمان از ما بود+فیلم و عکس

بنابر این گزارش، محمد ریاض تبعه پاکستان شب گذشته به گروهی از شهروندان آلمانی در یک ایستگاه قطار شهر وورتسبورگ در مرکز این کشور حمله کرده و 5 تن را بشدت مجروح ساخت. قربانیان دارای اصالت آسیایی و زن و دختر خردسال بوده اند. به گفته منابع امنیتی آلمان وی در کودکی به این کشور پناهنده شده و تحت تکفل یک خانواده آلمانی زندگی و تحصیل کرده بود. نیروهای پلیس آلمان وی را در حالی که قصد فرار از صحنه جنایت داشت هدف چند گلوله قرار داده و به هلاکت رسانده اند. در ویدئویی که محمد ریاض از خود ضبط کرده و توسط داعش متشر شد وی با در دست داشتن چاقو و تبر مردم آلمان را به کشتار تهدید کرده و با گروه داعش و ابوبکر البغدادی اعلام بیعت کرده است.

داعش:مهاجم آلمان از ما بود+فیلم و عکس

داعش:مهاجم آلمان از ما بود+فیلم و عکس

داعش:مهاجم آلمان از ما بود+فیلم و عکس

داعش:مهاجم آلمان از ما بود+فیلم و عکس

داعش:مهاجم آلمان از ما بود+فیلم و عکس

داعش:مهاجم آلمان از ما بود+فیلم و عکس

{$sepehr_media_1665959_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مسلمان ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    0 0
    یه مشت احمق افتادن به جون مردم دنیا و نام اسلامی که تا حد امکان صلح طلب هست رو بد و خشن نشون میدن!
  • ایرانی ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    0 0
    اگه من میتونستم کسانی رو که این تروریست هارو حمایت کردن و حالا دارن تاوان پس میدن رو ببینم میگفتم : ایشون که با تبر مشاهده میکنید مخالف میانه رو و معتدل هست تحویل بگیرید ، از جنس همونایی که سوریه و عراق رو به حالت اعتدال رسوندن.مگه خون شما اروپایی ها رنگین تر از مسلمانان سوریه و عراق هست ؟ حالا مزمزه کنید طعم وحشت و ناامنی رو ، تازه ملت مظلوم سویه و عراق هر روز شاهد چنین صحنه هایی هستند. امیدوارم تمامی کشورهایی که از تروریست های سوریه و عراق حمایت کردن به خاک سیاه بشینن و نقطه به نقطه خاک کشورشون نا امن بشه. افراطی نیستم اصلا ولی بزار بفهمن که وقتی یه کشور دیگه رو نا امن میکنی و ملتشون رو به خاک سیاه میشونی همون بلا سرت بیاد چه طعمی داره بلکه آدم بشن دست از حمایت تروریستها بردارن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس